וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקולד מסביב, מלמטה, מלמעלה ובכל מקום. אז מה הבעיה של המגנומים החדשים?

גלידה עם מכשול נפיץ, ביסלי שלא מצליח לעמוד בהבטחות ומפלצת עבודה שלא יורדת מהשיש: טועמי "חדש על המדף" לא הפסיקו לעבוד

עוגיות שוקולד במילוי נוטלה/עומר ישכיל

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"
לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך. והפעם - איחור גלידתי לא כל כך אלגנטי, פטריות שמנסות להילחם בקורונה, ביסלי יומרני ונינג'ה שיכולה להחליף אותנו במטבח. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

פיינטים של מגנום, שטראוס

פיינטים של גלידת מגנום. שטראוס,
קצת עבודה, אבל התוצאה שווה את זה. פיינטים של מגנום, שטראוס/שטראוס

ענקית המזון הישראלית משיקה בישראל - באיחור ניכר - את סדרת מגנום פיינטס, ארבעה טעמי גלידה עטופים בשוקולד מכל צדדיהם - מסביב, מלמטה ומלמעלה, עם דיסק עבה ומושחת יותר.

הטעמים המוצעים בגירסת הפיינט (כמעט חצי ליטר בגירסה אמריקנית, ויותר מזה בגירסה הבריטית. נחשו כמה זה יוצא בעברית-צרכנית) הם וניל קלאסיק (גלידת שמנת בטעם וניל עם שברי שוקולד חלב, במעטפת שוקולד חלב), וניל שקדים (גלידת שמנת בטעם וניל עם שברי שוקולד חלב מעולה ושקדים מסוכרים, במעטפת שוקולד חלב מעולה), וניל שוקולד לבן (גלידת שמנת בטעם וניל עם שברי שוקולד לבן מעולה, במעטפת שוקולד לבן מעולה) ושוקולד לבן ועוגיות (גלידת שמנת עם ריפל בטעם עוגיות, שברי שוקולד לבן מעולה ופירורי עוגיות, במעטפת שוקולד לבן מעולה).

האריזה כיפית לאחיזה, ומלאה בהוראות בימוי שתכליתן ניפוץ המעטפת השוקולדית באופן שמדמה אכילת שלגון. התוצאה כיפית יותר מהמצופה, ואשכרה עובדת, כך שבסופו של דבר מתקבל - עם מעט קורדינציה - ביס עמוס גלידה (טובה ועשירה, אך גם מעט כבדה) ושברי שוקולד. כמה אפשר להתלונן על זה?

הגיע הזמן

לא ברור למה זה לקח כל כך הרבה זמן, אבל הבאג הגדול של שקדי המרק נפתר

לכתבה המלאה

וזה מה שהיה לשרון טרקניסקי להגיד על זה:

פטריות שיטאקי עם ויטמין D, חוות תקוע

פטריות שיטאקי, חוות תקוע. חוות תקוע,
פטריות שיטאקי עם ויטמין D, חוות תקוע/חוות תקוע

חוות תקוע משיקה "סופר פוד שנלחם בקורונה", או בשמו השני - אריזות של פטריות שיטאקי מיובשות בשמש ומועשרות בוויטמין D טבעי (פי 6 יותר מפטריות שלא נחשפו לשמש, לשון הודעת החברה, וכ-43% מהקצובה היומית המומלצת בכל חבילה).

סגולותיו של הוויטמין מוכרות, אך הן עניין לדסק הבריאות של וואלה! NEWS. אנחנו, ברשותכם, נתמקד בטעם. ניסיון שעשינו, המבוסס על מתכון משטח החווה, כלל השריה קצרה במים, קיצוץ מהיר ושילוב של הפטריות בתבשיל מוצלח. הטעם עמוק כמצופה, חורפי מאוד ומוצלח במיוחד בהתחשב במשהו שיוצא משקית עם חיי מדף ארוכים. אם הרווחנו מזה עוד קצת ויטמינים, זה רק בונוס.

טעמי פירות חדשים, Perrier

טעמי פירות חדשים, Perrier. Perrier,
עדין ולא מתוק מדי. טעמי הפירות החדשים של Perrier/Perrier

מותג המים המוגזים הצרפתי משיק בישראל שני טעמי פירות חדשים - אננס-מנגו ואפרסק-דובדבן.

הפחיות האלגנטיות והמוכרות כוללות, על פי החברה, מים בגיזוז חזק ומיץ פירות אמיתי במתיקות מעודנת (וללא אף מדבקה אדומה מבהילה). הן משווקות בגודל 250 מ"ל, בבודדת, במארזי רביעייה וכחבילה מיוחדת באתר בלנד.

הטעם עצמו, שניהם למען האמת, לא מצליח לשלב בין שני צמדי הפירות, אך מדובר כנראה במשימה מעט מורכבת מדי. שאר ההצהרות, עם זאת, התממשו במלואן, עם ביעבוע עדין יחסית וטעם פירות שאינו משתלט על הפה ולא מציף את הגוף בסוכר.

ממרח דבש עם קקאו, יד מרדכי

ממרח דבש עם קקאו, יד מרדכי. יד מרדכי,
שני רכיבים בלבד. ממרח דבש עם קקאו של יד מרדכי/יד מרדכי

מעצמת הדבש הישראלית מרחיבה את הקטגוריה המעט מצומצמת עם מהדורה מיוחדת של ממרח דבש עם קקאו.

המוצר מכיל שני רכיבים בלבד - דבש טהור וקקאו, במה שהוא בשורה מצוינת ומרעננת על מדפים שרואים בשגרה רשימת רכיבים ארוכה מדי. המרקם רך ומאוד ידידותי למריחה, הלוק שחום ועמוק והטעם עצמו - אנחנו לא מתביישים להגיד את זה - הפתיע אותנו עם נוכחות דבשית ניכרת וחיבוק שוקולדי אמיתי שלא פוגעים אחד בשני.

טעמים חדשים לבמבה ולביסלי, אסם

טעמים חדשים של במבה ושל ביסלי, אסם. אסם,
יש פריכות, עם כל השאר נסתדר. טעמים חדשים לבמבה, לאפרופו ולביסלי של אסם/אסם

אחת השחקניות הראשיות בשוק החטיפים הישראלי לא שוקטת על השמרים ומשיקה לא פחות מ-5 מהדורות של כוכביה הוותיקים.

בתפריט ניתן למצוא במבה במילוי קרם בטעם קרמל מלוח, שהצטרפה קצת באיחור לטרנד אך שילבה נכון בין הטעמים עם מתיקות מועטה וטובה, וגם במבה בצורת לבבות, שחזרה עם קמפיין רועש הקורא "לפזר חום ואהבה בתקופה מאתגרת זו". בהצלחה.

עוד בהשקות: ביסלי שום-בצל שהיה הרבה יותר בצל משום וביסלי זעתר שלא היה מספיק זעתרי לטעמנו. מיותר לציין, עם זאת, ששתי השקיות נגמרו בלי קשר לביקורת, כי מול הפריכות הזאת קשה לעמוד. גירסה גבינתית של האפרופו הבלתי נלאה הגיעה גם לדלת, אך היא הייתה מעט פחות מוצלחת. עם טעם לוואי מלאכותי.

seperator

מעבד מזון Intelli Sense Dou, נינג'ה

מעבד מזון נינג'ה. נינג'ה,
החבילה השלמה. Intelli Sense Dou של נינג'ה/נינג'ה

וכעת, לתת-מדור מתבקש בערוץ אוכל שאנשיו נדרשים לא פעם ממש להיכנס למטבח ולעבוד קצת. בואו נקרא לזה פשוט בשמו: הדרך לביס.

הנינג'ות ניערו היטב את השוק הישראלי לפני שנים אחדות, עם קולקציית מכשירים שהציעה קצת יותר מכל דבר - קצת יותר כוח, קצת יותר הנדסת אנוש וקצת יותר יעילות. זה גם הסיפור של ה-Intelli Sense Dou, מעבד מזון מקצועי עם 12 תוכניות ו-4 כלי קיבול.

החבילה השלמה של הנינג'ה האמור דרשה יכולות סחיבה מתקדמות ופתיחת הקופסה הבהירה גם למה. יש כאן נוטרי-נינג'ה להכנת משקאות ושייקים, בלנדר גדול (2.1 ליטר) עם להב שמבטיח ריסוק מוחלט, מעבד מזון גדול אף הוא (1.8 ליטר) לעיבוד, קיצץ וריסוק וגם "ספירולייזר" אוטומטי לפריסת ירקות. עוד בערכה: שלושה מכלי שייקר, להב כפול לקיצוץ מהיר, להב בצק, דיסק קיצוץ וריסוק, דיסק פריסה וגירוד דו-צדדי, שתי דיסקיות נוספות וכן ספר מתכונים בעברית.

שימוש ראשוני במכשיר, המשווק בארץ על ידי חברת שריג אלקטריק, הבהיר שמדובר בגיים-צ'יינג'ר, ולא רק בכל הקשור לעוצמה. שייקים שלא צלחו עד כה (עם פירות קשים יותר, לדוגמה, או אגוזים וכדומה) הגיעו מהר מאוד (פחות מדקה) לכוסות בני הבית. כמה פולסים אוטומטיים, טחינה יסודית יותר (אוטומטית אף היא), והיינו שם.

המכשיר (1,499 שקלים) כולל מערכת חכמה המזהה את הכלי הנבחר ומציעה בהתאם את תפריט האפשרויות המתאים לו על גבי המסך, וכן טכנולוגיה המאפשרת לו "לעבוד לבד", על כל הפולסים, ההפסקות והערבובים הדרושים לו הדרך ליעד.

כך, הרגשנו בנוח לעבור לסלטים (קיצוץ שאינו מותיר אותך עם שלוליות נוזלים וירקות מותשים), לממרחים, ולניסיונות מטבח שבמקרים אחרים היינו נמנעים מהם מפאת ליכלוך או סתם חשש לבזבוז. השלב הבא: אותו ספירולייזר, פורס ירקות אוטומטי ספיראלי שייתן לכם, על פי ההבטחות, ספגטי ופטוצ'יני למשל, מכמעט כל חומר גלם מתאים.

seperator

הצעות, טעימות, התנסויות ושאלות למדור "חדש על המדף" אפשר לשלוח לעמוד האינסטגרם שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully