וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנים שמצאנו אותן רק בחנויות "מיוחדות". המשלוח הזה גרם לנו להפסיק לחפש

יוגורט עם אפיל בריטי, פיצה שוברת שגרה וגם מארז קפוא שעשה לנו שעה שמחה: טועמי "חדש על המדף" מעלים חיוך

חנות "ממתקים של פעם", הרצליה/ניב אהרונסון

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"
לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך. והפעם - מהפיכת חמאה, מהפיכת עוגות, מהפיכת יוגורט וגם השקית הכי משמחת שקיבלנו בחודשים האחרונים. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

פיצה פולנטה, פיצה האט

פיצה פולנטה, פיצה האט. אסף קרלה,
פיצה פולנטה של פיצה האט/אסף קרלה

יום הפיצה הבינלאומי הוביל את "פיצה האט" להשיק פיצה פולנטה - בצק דק ומעליו שכבה נדיבה של קרם תירס טרי, מוצרלה ופטריות טריות.

החשש מגימיק ותו לא התבדה במהרה, כמעט מיד לאחר פתיחת המגש. הבצק הרגיש נכון בעובי (חובבי היצירות העבות יותר של הרשת ייאלצו להסתפק לעת עתה בגירסה הדקה יותר), הגבינה והפטריות סיפקו טריות והכוכב המרכזי - רוטב תירס שהוא הכלאה בין פולנטה רכה וקריספית - התמקם באמצע קשת הטעמים. כלומר, ארומה תירסית מובחנת, אך לא משתלטת. בתמצית, זלילה ראויה ושוברת שגרת עגבניות.

לא בדיוק טאבון לוהט, אבל מספיק קרוב

הסמבוסק שגרם לנו לעשות טעות

לכתבה המלאה

וזה מה שהיה לשרון טרקניסקי להגיד על זה:

פירות קפואים ולקטי ירקות, פסקוביץ'

פלחי אננס קפואים, פסקוביץ'. פסקוביץ',
פלחי אננס מוקפאים של פסקוביץ'/פסקוביץ'

חברת פסקוביץ' משיקה מספר מוצרים חדשים עם מחשבה על החורף שעדיין איתנו, אך גם על הקיץ המתקרב.

לקט לקוסקוס (דלעת, קישוא, תפוח אדמה, גזר, גרגרי חומוס, סלרי ובצל) חסך לנו דקות עבודה ירקות בימים האלה והיה טעים וראוי, ואילו לקט שורשים (בטטה, ארטישוק ירושלמי, גזר, תפוח אדמה ובצל) הוכנס למרק אחר והקפיץ אותו ללא רגשי נחיתות.

השוס האמיתי, עם זאת, הוא חיזוק קטגוריית הפירות הקפואים, בדמות סדרה אקזוטית - קוביות אננס, מנגו ופפאיה, מארז חתיכות אננס קפואות וגם אריזה אישית של פלחי אננס קפואים. אלו נזרקו מיד לבלנדר, נושנשו באינטנסיביות ושידרגו את הקוקטייל הלילי המתבקש שלנו. שוס, כאמור.

בצק אוזני המן, מעדנות

בצק אוזני המן, מעדנות. מעדנות,
בצק אוזני המן של מעדנות/מעדנות

החברה המתמחה בבצקים ומוצרי מאפה משיקה בצק ייעודי להכנת אוזני המן, במהדורה מוגבלת.

הבצק, על פי הודעת החברה, עבר תהליכי לישה ודיקוק כדי ליצור פריכות. התוצאה בשטח עומדת בהצהרות, עם מה שהרגיש כבצק איכותי, שיכול להתאים גם כעוגיות "פשוטות" אם אתם לא בקטע של חגיגות. אצלנו זה החזיק גם כפעילות הורים-ילדים חמודה שאמנם לא כללה את הכנת הבצק עצמו, אבל בואו - אלה לא ימים של קטנוניות.

סוכריות גומי, האריבו

סוכריות גומי, האריבו. האריבו,
סוכריות גומי של האריבו/האריבו

אחד ממותגי סוכריות הגומי המפורסמים בעולם מגיע ארצה באמצעות חברת "סידס".

המגוון כולל, לעת עתה, חמישה טעמים - דובונים GOLD BEAR, נחשים, קולה, דובדבן ואפרסק. עכשיו, אנחנו לא יכולים מן הסתם להגיד לכם שמדובר בהמלצה בריאה ותזונתית, וגם לא יכולים להגיד שזאת ארוחה מאוזנת. אנחנו כן יכולים, עם זאת, לציין שזה היה אחד המשלוחים המשמחים שהגיעו אלינו בחודשים האחרונים, וגם אחד הנחטפים ביותר - ילדים כמובן, אבל גם מבוגרים נטולי חוש איפוק. בסוף, מסתבר, כולם אוהבים סוכריות גומי.

חליטות אורגניות, פומפדור

חליטות אורגניות, פומפדור. פומפדור,
חליטות אורגניות של פומפדור/פומפדור

מותג התה והחליטות פומפדור משיק לראשונה בארץ חליטות אורגניות.

הסדרה כוללת, לעת עתה, שלושה טעמים - חליטת "Start Your Day" (שילוב של מאטה עם לימונית ונענע, ג'ינגר ולימון), חליטת ג'ינגר, כורכום, לימונית וקליפת לימון, וכן "Calm & Relax" (קמומיל, מליסה ויערת הדבש).

מודים שבשבלב מסוים כבר לא עמדנו במיתוג ועירבבנו את החליטות בכל שעות היממה, ואלו דווקא חדשות טובות. רמת האורגניות של התה מטהרת מעט את הנפש, אבל אנחנו יכולים לדבר בעיקר על הטעם - לימוני-ג'ינג'רי ועוקצני במידה באחת החליטות, קמומילי וראוי בשנייה ועמוק בקטע טוב בחליטת המאטה. כיף חורפי גדול.

יוגורט YO'RIDGE, יופיקס

יוגורט YO'RIDGE. חגית גורן,
יוגורט YO'RIDGE של יופיקס/חגית גורן

חברת "יופיקס" משיקה בישראל סדרת יוגורטים טבעונית עם "תווית נקייה" בשלושה טעמים: בננה מייפל ופולי קקאו, תפוח עץ חמוציות וקינמון, וכן אוכמניות פטל ודומדמניות שחורות

היוגורטים, המשלבים יוגורט ופורידג', מתבססים על שיבולת שועל, קוקוס, עדשים ושומשום ומכילים חיידקים פרוביוטיים ואחוז גבוה של פרי. בפועל זה בעצם אומר שהם לא מאוד מתוקים כמו שאנחנו מורגלים, והם גם יותר יקרים (6.90 שקלים).

ומה באשר לטעם? ראשית, המרקם באמת יותר דחוס מהיוגורטים הרגילים בשל תוספת שיבולת השועל. האריזה (אגב, למה צריך עוד קרטון שעוטף קופסת פלסטיק?) מייעדת את המוצר לילדים בני ארבע ומעלה, אבל בפועל המרקם חלק יחסית, ופעוט בן שנתיים וחצי אכל אותו בקלות.

מבין שלושת הטעמים אהבנו יותר את התפוח-קינמון שהיה עדין ומתקתק, והרגיש ממש כמו פורידג' בריטי, רק קר. האוכמניות היו חמצמצות יותר וגם נחמדות, אבל טעם הבננה והמייפל שהכי חיכינו לו היה מעט מאכזב. הוא אומנם הכיל חתיכות פרי ושבבי קקאו אבל סבל מקצת מלאכותיות לא ברורה. מומלץ לשוחרי הבריאות הטבעונים.

קרקרים על בסיס קטניות, FREE

קרקרים על בסיס קטניות, FREE. FREE,
קרקרים על בסיס קטניות של FREE/FREE

המותג FREE משיק סדרת קרקרים פריכים על בסיס 70% קטניות ורכיבים טבעיים בלבד.

הסדרה כוללת, לעת עתה, קרקרים מאפונה (19% חלבון טבעי ו-3 רכיבים בלבד) וקרקרים מחומוס (17% חלבון טבעי ו-4 רכיבים בלבד).

לקחנו את הקרקרים לסיבוב נשנושים, העמסנו עליהם גבינה כארוחת בוקר קלה יחסית וחילקנו גם לילדים שעדיין מתרוצצים סביבנו משום מה. הם הרגישו נכון, עדיפים כמובן על לחם אבל לא רק, משכו טבעוניים והיו נחמדים במרקם ונחמדים מאוד בטעם.

עוגות שמרים אישיות, אחוה

עוגות שמרים אישיות, אחוה. אחוה,
עוגות שמרים אישיות של אחוה/אחוה

חברת "אחוה" משיקה סדרת עוגות חדשה באריזה אישית - עוגת שמרים אישית במילוי בטעם שוקולד, במילוי פרג וכן דניש קינמון.

החברה רוכבת על גל ביקושי הקורונה לאריזות-יתר ומצהירה על עוגות "קרובות ביותר לקונדיטוריה, עשויות מבצק שמרים נימוח, עשירות במילוי, ובעלות טעם של אפייה ביתית".

בפועל, זה כמובן לא סיפק טעם של אפייה ביתית, אבל לזכותן ייאמר ששום מוצר תעשייתי לא ישיג את המטרה הזאת. במקום זה, מדובר בסגירת פינה מתוקה ראויה, במיוחד אם יש לידכם מיקרוגל זמין ו-20 שניות איפוק. כשהצפצוף מתרחש, יש כבר ריח של חטא חיובי באוויר. במחיר הזה, זה בעצם כל מה שחיפשנו.

ממרח בטעם חמאה מופחת שומן, משומשו

ממרח בטעם חמאה מופחת-שומן, משומשו. Sell360pro,
ממרח בטעם חמאה מופחת שומן של משומשו/Sell360pro

חברת "משומשו" משיקה ממרח בטעם חמאה מופחת שומן.

הודעת החברה מדברת על "מרקם קטיפתי וטעם נפלא", ומכריזה גם על "מהפיכה". בפועל כדאי אולי למתן קצת את ההצהרות, לפחות בכל הקשור למהפיכות. מדובר במוצר ראוי - מרכיבים צמחיים בלבד, ללא חלב, ללא כולסטרול, ללא סויה וללא חומרים משמרים, ועל בסיס שמן קוקוס - וזה לכשעצמו מספיק.

המרקם אכן חלק ומזכיר חמאה, והטעם היה חמאתי מספיק בשביל הטבעוני שניסה, נייטרלי ומקבל באהבה את הקומה הבאה בסנדוויץ'. זאת לא חמאה כמובן, אבל בז'אנר הזה זה מספיק קרוב.

seperator

הצעות, טעימות, התנסויות ושאלות למדור "חדש על המדף" אפשר לשלוח לעמוד האינסטגרם שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully