וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאת לא סתם כוכבת הוליוודית עם מתכון בריא. זה הסרטון ששבר את הוליווד

8.2.2021 / 6:00

קרי וושינגטון חשפה, ריס וית'רספון אימצה ויותר משישה מיליון גולשים הסכימו, אז ברור שהיינו חייבים לנסות

ריס וית'רספון. Giphy
אם יש מישהי שמסוגלת לפצח את זה, זאת היא. ריס וית'רספון/Giphy

שנה שלמה של תזונה מעט לא אופטימלית (אנחנו עדינים, זה לא הזמן להגדרות שיפוטיות) הובילה את העולם להכיר בעובדה אחת פשוטה לפחות - פנקייקס ואומלטים, האש בראונס ואגז בנדיקט בהחלט יכולים להרכיב תפריט ראוי של ארוחות בוקר טעימות, אבל לא כל כך מתאימים להשתלב בשיחה על אוכל בריא.

למעשה, מדובר כנראה בשתי שיחות נפרדות לחלוטין - הטעימה מצד אחד, והבריאה שמסתכלת עליה מהצד בהתנשאות.

לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

זו בדיוק הסיבה שנתפסנו על הסרטון של ריס וית'רספון שעלה לרשת לפני כמה שבועות. אם יש מישהי שמסוגלת לפצח את הסוגיה הזאת, חשבנו, ולהפוך את העולם למקום טוב יותר - ירוק אך גם טעים, בריא אך גם אטרקטיבי - זאת היא.

אה, וברור שהיינו חייבים לנסות.

האובססיה של ריס. צפו:

וית'רספון, כוכבת-ענק עם המון שנות סטים וקייטרינג A List מופרע, קיבלה את המתכון מקרי וושינגטון.

עכשיו, לא רק אנחנו מדמיינים אותן יושבות על הסט של "Little Fires Everywhere" ומשתעממות, נכון? אבל הסוד הוחלף דווקא כשריס ישבה לצדה באחד מטקסי הפרסים של התעשייה שנים קודם לכן, והחמיאה לה על עורה.

וושינגטון חשפה את הטריק, והוציאה לפועל אובססיה וית'רספונית שנמשכת כבר כל בוקר בתשע(!) השנים האחרונות. וכן, עוד לפני שאתם שואלים, ברור שהיא הוסיפה למקור גם מרכיב סודי. זה בכל זאת מדור אוכל שמחפש קצת עניין בכותרות שלו.

"סליחה, בהיתי כל הזמן הזה בבטן שלה"

כשכוכבת הוליוודית מכינה עוגיות ברשת

לכתבה המלאה
ריס וית'רספון, קרי וושינגטון, little fires everywhere. Giphy
הסוד נחשף. וושינגטון ו-וית'רספון חולקות מסך/Giphy

המרכיבים פשוטים יחסית, וניתן לומר כבר בתמצית שאתם תזדקקו לה-מ-ו-ן ירוקים:
שני ראשים של חסה רומית (או חסה ערבית)
חצי כוס תרד
תפוח עץ
אגס
בננה
לימון
חצי כוס מי קוקוס

ההשקעה הגדולה ביותר במתכון הזה היא כמובן ההכנה - שטיפה, קיצוץ וקילוף. אז מגיעה ההעמסה לבלנדר, הדחיסה הזהירה, והסיום הירוק-עמוק. הכמויות האלה מספיקות לשתי מנות גדולות, אך וית'רספון טוענת שהן נשמרות מצוין במקרר גם ליום שאחרי.

והטעם? במפתיע, החשש הגדול מלשתות "מי חסה" נעלם עם הלגימה הראשונה, ומה שקפץ ללשון הם בעיקר הטעמים הפירותיים שנזרקו פנימה - חמיצות רעננה של תפוח, מתיקות הבננה ובת-טעם אגסית.

באשר לתחושת השובע, ניתן לומר שההבטחות היו מופרזות למדי, ושכדאי אולי ללכת על תוספות משביעות יותר - דוגמת חמאת שקדים - שגם עליהן המליצה וית'רספון.

ריס וית'רספון. Giphy
"תאמינו לי - זה מעולה". וית'רספון/Giphy

"זאת ארוחת הבוקר שלי למעשה", הסבירה וית'רספון בסרטון, "אני מכינה את המשקה בסביבות 10:00 או 11:00, ואני לא צריכה לאכול שוב עד סביבות 13:00". לדבריה, "זה אולי נראה מעט מגעיל, אבל תאמינו לי - זה מעולה".

יותר משישה מיליון עוקבים שצפו בסרטון בחשבון האינסטגרם של וית'רספון הסכימו עמה באשר לרוב ההתרחשויות, ושיתפו פעולה אפילו עם אותו "מרכיב סודי" (ספוילר: מדובר בריקוד). חלקם התמקדו בעיצוב המטבח ואחרים טענו נגד הבעות הפנים שלה. נו טוב, זה בכל זאת שייק ירוק ומעורר קנאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully