וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שתראו איך נראים פולי קקאו מבפנים - לעולם לא תאכלו יותר שוקולד

1.3.2021 / 23:01

רוצים להפסיק קצת עם השוקולדים? יש מצב שהסרטון הבא יעשה את העבודה. משתמשת טיקטוק חשפה כיצד נראים פולי קקאו מבפנים - והמראות קשים לצפייה

איך נראים פולי קקאו מבפנים?/@sophiargreb/TikTok

כולנו אוהבים שוקולד, מה זה אוהבים?! חולים על שוקולד! אבל מעולם לא ראינו איך נראים פולי קקאו מבפנים. כנראה שהמידע הזה הוסתר מאיתנו במכוון כי המראה, כך מתברר, אינו מחמיא לשוקולד בכלל. יותר מכך, היו אנשים שהשוו את פולי הקקאו לחרקים ונשבעו שלעולם לא יאכלו שוב שוקולד. אז שימו לב - הצפייה בסרטון היא על אחריותכם בלבד.

אישה בשם סופיה רוז שיתפה בטיקטוק סרטון בו היא מכינה מתכון מזרעי פולי קקאו, רק שהצופים הפסיקו לצפות בסרטון עוד בשלב הצגת המצרכים.

בסרטון שצבר יותר מ-3 מיליון צפיות, סופיה לוקחת פול קקאו, מסירה את הקליפה, מוציאה את הזרעים וצולה אותן. בסרטון אומרת סופיה: "זה פול קקאו יפהפה ואנחנו נכין שבבי קקאו קלויים. בפנים נמצאים הזרעים שיש להם ציפוי לבן מתוק להפליא. בשלב הראשון תנו לזרעים לתסוס במשך חמישה עד שמונה ימים. זה יעזור להעניק להם את טעם השוקולד העשיר הזה. לאחר מכן, אנו צולים אותם והקליפות ירדו כעת בקלות".

לאחר מכן היא מפוררת את הקקאו ומספרת שזה "החלק האוהב עליה". כפי שציינו, רבים לא הגיעו עד השלב הזה בסרטון לאחר שלא הצליחו להתגבר על המראה המטריד של פול הקקאו.

מראות קשים:

"זה נראה כמו זחל עצום", כתב אחד בתגובה לסרטון, ואחר הוסיף: "זה ג'וק". אדם נוסף כתב: "משום מה חשבתי שמדובר ביצור ים מפוקפק" ועוד מגיב תהה: "אני היחיד שחשבתי שזו ביצה של חייזר?".

רבים נותרו מבועתים: "צפיתי בזה באימה", כתב אחד ואחר הוסיף: "לעולם לא אוכל שוב שוקולד, תודה". משתמש נוסף כתב: "בשביל מה הייתי צריך לדעת את זה? יש דברים שעדיף לא לדעת", ואחר סיכם: "הרימו יד אם אתם כמעט בני 50 ומעולם לא ידעתם שככה נראים פולי קקאו מבפנים על אף שאכלתם שוקולד כל חייכם".

איך חשבנו שנראים פולי קקאו:

פולי קקאו. ShutterStock
פולי קקאו/ShutterStock

ואיך הם נראים באמת:

פולי קקאו. @sophiargreb/TikTok, צילום מסך
פולי קקאו/צילום מסך, @sophiargreb/TikTok

בתיאבון!

פולי קקאו. @sophiargreb/TikTok, צילום מסך
פולי קקאו/צילום מסך, @sophiargreb/TikTok

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully