וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגישים היו המומים, וגם אנחנו: טריק מדהים להכנת תפוח אדמה בתנור

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 9:31

מגישי תכנית הבוקר הבריטית נותרו המומים כשהשף הטלוויזיוני חשף בפניהם את הטריק הפשוט שלו להכנת תפוחי אדמה בתנור במחצית מהזמן הדרוש בדרך כלל

שיטה לקילוף תפוחי אדמה בשניות/מערכת וואלה! News

מגישי תכנית הבוקר הבריטית הולי ווילאבי ופיליפ סקופילד נותרו בהלם כשהשף הטלוויזיוני פיל ויקרי חשף בפניהם טריק פשוט להאצת מהירות הכנת תפוחי אדמה בתנור. אנחנו גם הגבנו ככה.

משתמש הטיקטוק johnlawrencedean, שמשתף באופן קבוע קטעים מתוכניות הטלוויזיה האהובות עליו, העלה את הרגע שבו השף ויקרי הפתיע את מגישי תכנית הבוקר בטריק בישול שימושי למדי. בסרטון הוא מסביר כיצד ניתן להאיץ את משך הזמן הנדרש להכנת תפוחי אדמה אפויים בתנור - עד כדי כך שתוכלו להכין אותם במחצית מהזמן הנדרש בדרך כלל.

איך עושים את זה? השף מראה כיצד הוא מחדיר מכל קצה של תפוח האדמה הלבן כפית מתכת ארוכה. הוא אומר: "אם תשימו אחת בכל אחד מהקצוות, זה יתבשל בחצי מכמות הזמן". "זה כמו אלמנט חום?" שאלה המגישה והשף אישר והסביר שהטריק יכול לעבוד גם על ידי החדרת שיפוד מתכת לכל אורך תפוח אדמה והוסיף: "זה ישמש כמעביר חום". עם זאת, חשוב לציין שניתן להשתמש בשיטה הזאת רק אם אתם מכינים את תפוחי האדמה בתנור - ולא במיקרוגל.

צפו בקטע מהתכנית:

פיליפ לא היה היחיד שהתרשם מהטריק, והצופים ההמומים שיבחו אותו בתגובות. אחד שאל: "למה הם לא מלמדים אותנו דברים כאלה בבית הספר?", אדם נוסף כתב: "אני עושה את זה כבר שנים" ומשתמש אחר חשב שחובה לציין: "זה מושלם. רק אל תכניסו אותם ככה למיקרוגל. מתכת במיקרו זה אסון".

צפו בהסבר המלא ובטיפ נוסף שימנע מתפוחי האדמה להתפוצץ בתנור:

גולשים אחרים הציעו שבמקום להכניס כפית לתפוח האדמה, ניתן לקצר את זמן ההכנה באמצעות חימום תפוח האדמה במיקרוגל למשך 10 דקות לפני שמעבירים אותו לתנור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully