וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיצים מספיק כדי לנסות בעצמכם? כך תכינו פירה משקית חטיפי צ'יפס

16.2.2021 / 23:38

משתמש טיקטוק פרסם את השיטה המהירה שלו להכנת פירה שמדלגת על שלב קילוף וחיתוך תפוחי האדמה, אבל יש מי שהגדיר את המתכון שלו כ"פשע כנגד האנושות" - אבל יש רבים שהחליטו לנסות את זה בעצמם ואפילו טוענים שזה טעים

הכנת פירה מחטיפי צ'יפס/Facebook/justinflomofficial

הדוגמה הבאה היא ההוכחה לכך שלא תמיד מומלץ לחפש קיצורי דרך. משתמש הטיקטוק "המטבח של אלי" שמפרסם שלל מתכונים עם טיפים מקצרי עבודה, פרסם לאחרונה את השיטה המהירה שלו להכנת פירה - שמדלגת על כל שלבי הקילוף והחיתוך של תפוחי האדמה, כשבמקום מוצר הבסיס הוא משתמש בחבילות של חטיפי צ'יפס. עד כמה שאופן ההכנה נהיה פשוט יותר, השימוש בתחליף הזול והמעובד לא התקבל בעין יפה בעיניי רבים.

בסרטון הוא נראה מניח סיר עם מים על האש, מוסיף מלח ויין לבן לבישול, פותח 6 חבילות קטנות של חטיפי צ'יפס ושופך את תכולתן לסיר. לאחר שאלה נספגים היטב, הוא מסנן את הצ'יפס - ואת הנוזל הצהוב שנותר (ככל הנראה מלח, שמנים ושאר חומרים לא מזינים מהצ'יפס המעובד), הוא שופך לצנצנת קטנה ושותה ממנה. נתעלם לרגע משתיית הנוזל הלא מפתה במיוחד ונעבור לשלב הבא במתכון שלו: את מחית הצ'יפס שנוצרה הוא מחזיר לסיר, מוסיף גבינה מגורדת ופפריקה מעושנת ומערבב עד שמתקבלת לה תערובת חלקה ושמנתית. הוא טועם ומכריז: "טעים מאוד".

תראו איך הוא עושה את זה:

@elis_kitchen

signature cheesey mashed potatoes

♬ original sound - Eli

הסרטון זכה ליותר מ-440,000 צפיות וכמעט 8,000 תגובות תוך מספר ימים. על אף שאלי חוסך לנו את העבודה השחורה של קילוף וחיתוך תפוחי האדמה, רבים מהצופים טענו שקיצור הדרך מיותר ואף לא מתקבל על הדעת. "אני נחרד", כתב אחד ואחר הוסיף: "זה אפילו לא חוקי לצפייה". צופה נוסף כתב: "זה פשע כנגד האנושות. מישהו צריך לעצור אותו". "זה העלה לי את העצבים ברמה שלא ידעתי שאני יכול בכלל להגיע אליה", כתב אחד נוסף ואחר הוסיף: "בבקשה, לך תקנה תפוחי אדמה. הם אפילו לא יקרים, בבקשה ממך". משתמש נוסף התלוצץ: "כן, השוטר, הנה הוא. תפוס אותו". אחרים היו סלחניים יותר והודו שישפטו רק לאחר שינסו בעצמם. "אני מסוקרן. קצת רוצה לנסות את זה", כתב אחד הצופים, בעוד אחר הוסיף: "זה נראה טוב באופן מוזר, אבל זה גם גורם לי לחוסר נוחות. אולי אנסה לפני שאחווה דעה".

מה דעתכם על המתכון?

מחריד
מוזר, אבל אולי כדאי לנסות
נראה טוב דווקא
808 משתתפים

כשבוע לאחר פרסום הסרטון, עלתה גרסה משופרת של המתכון בעמוד הפייסבוק של הקוסם ג'סטין פלום, המתמחה במתכונים ביזאריים ואחראי בין היתר להפצת המתכון הדוחה לפסטה הכחולה. בסרטון שלו, שזכה כבר למעל ל-15 מיליון צפיות תחת הכותרת "טריק הכנת הפירה הכי טוב אי פעם" בחורה בשם קייט מכינה אף היא פירה מחטיפי צ'יפס, אולם הגרסה שלה נראית מעט אכילה יותר מזו של אלי, כי בין היתר כי היא מוסיפה חמאה וחלב (שקדים במקרה שלה) לתערובת.

ככה קייט הכינה את זה:

ואז זה כבר הפך לטרנד וכולם היו חייבים לנסות

כמו כל דבר שקורה בטיקטוק - זה הפך לטרנד ויראלי כשעוד ועוד "בשלנים" הכינו גרסאות משלהם. המסקנות? אלה שניסו טוענים שזה אכן חוסך חצי מזמן העבודה, התוצאה הסופית נראית לא יותר מדי שונה מאיך שנראית מנה של פירה מתפוחי אדמה רגילים ומבחינת הטעם הביקורות נעות מ"זה אכיל" ועד "הטעם דומה אבל המרקם קצת מוזר".

@matthewinthekitchen

POTATO CHIP MASHED POTATOES?? Lays?? This was...weird to cook. ib @starley.reed #cooking #potato #mashedpotatoes #lays #chips

♬ original sound - Matthew Merril

וולוגר האוכל Sauce Stache טוען שהוא הצליח לעשות גרסה ממש טובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully