וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא הייתי נותן לכלב שלי לאכול את זה": שיתף מתכון לפסטה כחולה ודוחה וחטף בגדול

14.1.2021 / 23:50

טומי ווינד, קוסם מניו יורק, שיתף סרטון שבו הוא מכין פסטה באמצעות משקה אנרגיה כחול במקום במים. וזה ממש לא הכול - כי אתם לא תאמינו איך הוא הכין את הרוטב. צפו בהזיה

מתכון לפסטה כחולה/FACEBOOK/Tommy-Wind

ניסיתם פעם לבשל פסטה עם גייטורייד (משקה אנרגיה) במקום מים? אנחנו מניחים שלא. אבל זה בדיוק מה שעשה טומי ווינד, קוסם מניו יורק, ששיתף סרטון שבו הוא מכין פסטה באמצעות שני בקבוקים של משקה הספורט האיזוטני הכחול.

בקליפ אפשר לראות שהוא מרתיח את הגייטורייד בסיר ואז מכניס פנימה חבילה של פסטה ומערבב. הפסטה מקבלת את הצבע הכחול של הגייטורייד ואז הוא מסנן אותה ומעביר לצלחת ואז עובר להכנת הרוטב הכחול. הוא שוב הרתיח את משקה האנרגיה, אבל הפעם הוא הוסיף משהו אחר.

מתכון להכנת פסטה כחולה. Tommy-Wind, צילום מסך
אל תנסו את זה בבית/צילום מסך, Tommy-Wind

הוא שפך לתוך הסיר קמח וערבב אותו עם המשקה עד שגם הוא הפך לכחול. הוא הוסיף עוד קצת מהמשקה והמשיך לערבב עד שנוצר משהו שדומה במרקם לרוטב עגבניות. את הרוטב הכחול הזה הוא שפך על הפסטה הכחולה ואז קישט את הכל במלפפון חמוץ וקיבל מנה כחולה שנראית למען האמת ממש דוחה ולא ראויה למאכל אדם. הסרטון, כך אתם יכולים להניח, גרם להרבה מאוד זעם ברשתות החברתיות כשהצופים נגעלו ולא התרשמו מהארוחה הכחולה.

מתכון להכנת פסטה כחולה. Tommy-Wind, צילום מסך
אם זה לא היה מספיק מגעיל - אז הוא קישט את המנה במלפפון חמוץ/צילום מסך, Tommy-Wind

"לא חשבתי שזה יכול להיות יותר גרוע, אבל הוספת מלפפון חמוץ??", כתב אחד, לא הייתי נותן לכלב שלי לאכול את זה", כתב אחר. צופים אחרים דווקא היו קלילים יותר ואחד מהם כתב לו: "אני איטלקי וזה מגעיל אותי. אתה צריך להשתמש בגייטורייד אדום". אחר הקצין וצחק: "אם אתה מכין דבר כזה באיטליה, אתה מקבל מאסר עולם בלי אפשרות לחנינה". נו, ניסיתם את המתכון?

הנה המתכון, למי שבכל זאת מעוניין..

נדהמנו לגלות שהוא אפילו לא הראשון שעשה את המתכון המחריד

  • עוד באותו נושא:
  • פסטה
  • כחול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully