וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתף ברשת מתכון ל"בולונז המושלם" וחטף שיימינג משף איטלקי

25.11.2020 / 23:51

ג'ון סוויני, שף חובב ועיתונאי, העלה לטוויטר תמונה של מנת הספגטי בולונז שהכין ובהעדרו של מרכיב אחד - והוא לא ציפה שהתגובות יקטלו אותו ואפילו שף איטלקי ינזוף בו. על הדרך קיבלנו גם טיפ להכנת בולונז איטלקי מושלם

ככה מכינים ספגטי בולונז/מנת ינלדים - ליאת בן יהודה-לביד

מכירים את זה שאתם מבשלים משהו ואתם כ"כ מבסוטים מעצמכם שאתם רצים להתגאות על זה ברשת החברתית האהובה עליכם? זה בדיוק מה שעשה ג'ון סוויטני, עיתונאי ושף חובב, שהכין ספגטי בולונז ושיתף את היצירה שלו בטוויטר. הוא צייץ: "ספגטי עשוי היטב. בלי גזר, הרבה אדום איטלקי. תודה לכולם". סוויטני שיתף תמונה של המחבת מלאה בחתיכות של בצל, פטריות קצוצות, עשבי תיבול ו"הרבה אדום איטלקי".

בעוד שאנשים הגיבו לו במחמאות, וחלק סתם התווכחו אם מדובר במנה ראויה או לא, היו כאלה שממש התעצבנו עליו. הסיבה? גזר. אחת מהגולשות כתבה: "סבתא שלי איטלקיה ואני חייבת להגיד שגזר הוא אחד מהרכיבים המסורתיים בבולונז. כנ"ל סלרי. וזה גם נראה לא מבושל... חוץ מזה - אחלה עבודה".

הפוסט שגרר תגובות זועמות

והיה גם שף איטלקי אחד שממש לא התרשם וקרא לו להכין שוב את המנה כמו שצריך.

למרות שחלק מהעוקבים של סוויטני הסכימו עם ההחלטה שלו שלא להכניס גזר, ואחד כתב: "אני לא מבין למה אנשים חושבים שצריך להכניס גזר למנה הזו. זה טירוף", גולש אחר, שף במקצועו, התלונן: "מה זה שם לעזאזל? בצל אדום? ג'ון, אני שף ואני איטלקי. זו מנה ממש לא טובה". והיו גם הרבה שהסכימו עם השף וכתבו: "איך אפשר לא לשים שם גזר? המנה הזו חייבת גזר". ואחד ציין ש"בוודאות המנה מתחילה בהזעה של הספוריטו הקלאסי עם בצל, סלרי וגזר".

עוד באותו נושא

ראש העיר האיטלקי כועס: "אין דבר כזה ספגטי בולונז. זה פייק ניוז"

לכתבה המלאה

בולונז - עם או בלי גזר?

חובה עם גזר
אפשר גם בלי
שתי הדרכים מקובלות
1217 משתתפים

למרבה המזל, השף האיטלקי הנודע ג'ינו אקמפו, התייחס בעבר לנושא השנוי במחלוקת וקבע שגזר חייב להיות אחד המרכיבים של רוטב הבולונז.

בסרטון שהוא פרסם הוא הסביר איך להכין את הבולונז המושלם ב"דרך האיטלקית" הנכונה ונתן גם מתכון שכולל חיתוך של בצל, סלרי וגזר ושימוש בחתיכות של בשר בקר וחזיר בתבשיל. על פי ג'ינו, הבולונז האיטלקי האמיתי לא כולל עגבניות, אלא במקום זה אנחנו צריכים לשים תרכיז עגבניות.

ככה תכינו בולונז איטלקי אמיתי - עם גזר!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully