וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

21 מיליון צפיות, וטוויסט אכזרי: כך תכינו את הסטייק שהטריף את גורדון רמזי

25.4.2021 / 23:41

גורדון רמזי חשף בסרטון טיקטוק כי הוא הפך לטבעוני בזכות מתכון לסטייק שעשוי מחציל - אך האם כוונותיו טהורות?

סטייק החציל שגרם לגורדון רמזי להכריז: אני הופך לטבעוני/@gordonramsayofficial

השף הבריטי הנודע גורדון רמזי חשף בפני 22 מיליון העוקבים שלו ברשת שהוא הפך לטבעוני. הוא נימק את ההחלטה שלו במתכון לסטייק חציל שמשמש כתחליף האולטימטיבי, לדבריו, לסטייק הבשרי.

השף בן ה-54, שמפורסם באהבתו לבשר, הטריף את מעריציו כששיתף את המתכון שלו להכנת סטייק טבעוני בטיקטוק. בסרטון הקצר, שצבר יותר מ-21 מיליון צפיות, בישר רמזי למעריציו: "היי חבר'ה, זה גורדון. יש לי וידוי. אחרי שלושה עשורים של בישול, מאות על גבי מאות ואלפי שעות מאחורי הכיריים, אני הופך לטבעוני".

לאחר מכן הוא עובר להדגים את המתכון שלו לסטייק טבעוני. הוא פותח בצריבת החציל על האש, מתבל ומשמן אותו בנדיבות, שם מחבת על האש עם תבלינים, יין אדום וחמאה טבעונית, ולאחר שהיין מצטמצם, הוא מוסיף את החציל. הוא מצפה את החציל ברוטב מהמחבת ונותן לו להתבשל. לבסוף, הוא מגיש את החציל עם פירה, מוסיף קישוט ויוצק מעל רוטב להשלמת המנה. בהחלט נראה מגרה.

את המתכון המלא תוכלו למצוא באתר שלו

צפו במתכון שלו:

הנה גרסה מפורטת של המתכון

ואז הגיע הטוויסט

בסיום ההדרכה, הסרטון חוזר לאחור וחושף משפט נוסף שגורדון רמזי אמר מיד אחרי "אני הופך לטבעוני" והוא: "רק עבור ארוחת הצהריים". כן, רמזי הצליח לעבוד על כולנו.

הסרטון צבר יותר מ-3.3 מיליון לייקים וכמעט 46 אלף תגובות. בעוד שנדמה היה שמעריציו יכעסו על שרימה אותם, אלה דווקא חשו הקלה. "תודה לאל שהוא אמר שזה רק לארוחת הצהריים", כתב אחד, ואחר הוסיף: "וואו. הוא כמעט הצליח לעבוד עליי". אדם נוסף כתב: "נראה טעים, אבל טוב שהוא לא ויתר על בשר לתמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully