וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה מדהים": מתכון לצלעות טבעוניות שבר את הרשת

23.3.2021 / 23:48

ג'ובאני רנדולף הטבעוני חשף מתכון לצלעות שנראה ממש כמו הדבר האמיתי. התגובות היו נלהבות ואפילו ארגון PETA הגיב: "וואו, דאגנו לרגע". האם זה גם טעים כמו שזה נראה? טבעונים, האייטם הזה בשבילכם

הסיבה בגללה אסור להתעסק עם טבעונים/מערכת "סיפור בדקה"

טבעונים? יש לנו מתכון מצוין עבורכם ל"צלעות" שנראות ממש כמו בשר. ג'ובאני רנדולף בן ה-27 פירסם בטוויטר מתכון ל"צלעות" טבעוניות שנראות כמו בשר לכל דבר, אך עשויות בכלל מבצק. הבחור, שהוא טבעוני כבר ארבע שנים, השתמש בסייטן כבסיס לצלעות, הוסיף לזה רטבים ועשבי תיבול ושם על הגריל.

אנחנו לא יכולים לשפוט עד כמה זה טעים כי לא באמת אכלנו, אבל זה נראה פשוט נהדר וממש דומה לדבר האמיתי שלקוח מהטלה.

ככה זה נראה

ג'ובאני סיפר שהמתכון שלו מתחיל עם סייטן - תחליף בשר העשוי מחלבון הגלוטן המצוי בחיטה ומופק על ידי שטיפה של חיטה עם מים עד שכל גרגירי העמילן מנוקים ממנה. השטיפה הזו יוצרת גוש דביק ואלסטי של בצק, שמזכיר את הטקסטורה של בשר צמיגי. על התערובת הזאת הוא מרח תחליף רוטב סויה שנקרא אמינוס נוזלי (או אמינוס קוקוס), טחינה ו"תערובת סודית של עשבים ותבלינים".

ג'ובאני בישל את ה"צלעות" על הגריל והוסיף רוטב ברביקיו רגע לפני ההגשה. בפוסט שהעלה הוא כתב: "תזרקו צלעות טבעוניות על הגריל במהלך הסופ"ש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

אילו מנות אפשר להכין מעדשים? תנו לנו להפתיע אתכם

בשיתוף סוגת

התגובות היו ממש נלהבות. "אני חייב ללמוד איך להכין את זה", כתב אחד, "אנחנו נאכל טוב הערב", הוסיף אחר ואפילו ארגון PETA ('אנשים למען יחס מוסרי לבעלי חיים') התערב בפוסט הזה וכתב: "וואו, כמעט הדאגת אותנו לכמה שניות". הציוץ של ג'ובאני צבר כבר מעל 20 אלף לייקים ומאות תגובות, שחלקן כמובן גם קטלו אותו, כמו אחד שהגיב: "אתה מתכוון שהכנת לחם עם רוטב ברביקיו? זה לא צלעות!".

זה מתחיל בסייטן

ונגמר ב"צלעות" שנראות מצוין

וטוענים שהן טעימות

רוצים להכין גם? הנה מתכון

ועוד גרסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully