וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השפית ש"הרעילה" טבעונים קיבלה איומים על חייה, והתפטרה

6.1.2018 / 0:01

לורה גודמן בת ה-47, שמנהלת עם ארוסה מסעדה איטלקית באנגליה, פרסמה בפייסבוק פוסט בו התגאתה כי נתנה לסועדת טבעונית מאכל לא טבעוני. זה נגמר במבול של ביקורות רעות ובמחשבות על התאבדות

בעל מסעדה נגד טבעונים: כל אחד שייכנס למקום יומת בירייה"/מערכת וואלה!

בסרטון – עוד שף ששונא טבעונים

אם רק היתה יודעת שתגרום למהומה כל כך גדולה, לורה גודמן לא היתה נכנסת לסיפור הזה מלכתחילה. אבל היא נכנסה, ועוד איך נכנסה, מה שהוביל לאיומים על חייה ובסופו של דבר גם להתפטרות.

הכל התחיל כשגודמן, שפית במסעדה באנגליה, פרסמה בפייסבוק פוסט (שמאז כבר נמחק) בו התגאתה ש"הרעילה" סועדת טבעונית - כלומר, נתנה לה לאכול אוכל לא טבעוני, במסווה של אוכל טבעוני. "טבעונית אדוקה ושיפוטית (שכל היום בישלתי לה) הלכה לישון באמונה שהיא עדיין טבעונית", היא המשיכה לכתוב בפייסבוק ומכאן, כפי שאתם יכולים לשער, החל מחול שדים.

עוד ב"אסור לפספס":

סוד משנה חיים: זו הסיבה בגללה אסור לכם לאכול אוכל של מטוסים
הטריקים לבישול מלפני 100 שנה עדיין שימושיים? נסו זאת בעצמכם

הרעילה טבעונית. צילום מסך
הפוסט המדובר/צילום מסך

מאז, סיפרה גודמן בת ה-47, קיבלה איומים על חייה, מה שהכניס גם את המשטרה המקומית לעסק, כמו גם איומי תביעה ונאצות מכל רחבי העולם. השפית אף הודיעה כי החליטה לקחת חופש בלתי מוגבל מתפקידה, ומיהרה להתנצל.

בשיחה עם התקשורת הבריטית טען ארוסה והשותף העסקי שלה, מייקל גייל, כי היא שתתה קצת יותר מהרגיל באותו יום וסיפר מה בדיוק קרה: לורה התעצבנה כשקבוצה של טבעונים לא הזמינה מהתפריט המיוחד שהכינה עבורם, ואחד מהם אפילו אכל פיצה מרגריטה, עם גבינת מוצרלה. "ירינו לעצמנו ברגל", סיפר. "עכשיו אנחנו מבינים שבעולם הטבעוני, להגיד שהרעלת מישהו אומר ששמת לו בשר באוכל, מה שלא קרה אצלנו. לורה כתבה את הפוסט בשעות הקטנות של הבוקר, היא כנראה שתתה יותר מדי וכעסה שלא הזמינו מהתפריט שלה. זו היתה הערה מטופשת בקבוצה סגורה שהפכה ויראלית. היא מזועזעת ממה שעשתה, נבוכה ומצטערת מעומק ליבה. עם כל האיומים שקיבלה, היא כמעט אובדנית. היא לא רוצה לצאת החוצה".

הרעילה טבעונים. צילום מסך
אלה חלק מהתגובות שקיבלה/צילום מסך

עמוד הפייסבוק של "קארליני", המסעדה האיטלקית של הזוג באולברייטון, אנגליה, הופצץ בביקורות רעות ובציונים של כוכב אחד, גם בגוגל ובטריפ אדייבזר. בקיצור, לא כדאי להתעסק עם טבעונים.

מודעת אזהרה נגד השפית לורה גודמן. אתר רשמי
"זהירות - היא עשוייה להרעיל אותך" - מודעת אזהרה שפורסמה בפייסבוק/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully