וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרוריסט יפני, אוכל ישראלי: הפוסט שהביך את מאיר אדוני נמחק

עודכן לאחרונה: 3.5.2021 / 15:35

איך נותנים לקוזו אוקמוטו לקדם מסעדה תל אביבית נחשבת? רק אלוהי הרשת הישראלית יודעת

פוסט פייסבוק של מסעדת מלי מלו של מאיר אדוני. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שת"פ אסיאתי-ערבי". הפוסט של מסעדת "מלי מלו"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עולם האוכל הישראלי והגלובלי מגוון ופרוע, בועט ומלא אנרגיות, עצבני ותככני, אבל יש דברים שלא חשבנו שנכתוב עליהם כשהתבקשנו לסקר את אירועיו. נגיד, השמות "מאיר אדוני" ו"קוזו אוקמוטו" אחד ליד השני.

לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

ובכל זאת, מדובר בשנת 2021, והצורך הטבעי להתבלט ולדחוף גבולות, לתפוס פוקוס ולמשוך תשומת לב, מוביל לעתים (מה לעתים? יום ביומו) לסיטואציות שהיו יכולות להימנע עם עוד שלוש שניות של מחשבה. מודים, גם אנחנו חוטאים בזה (מי לא?), ובדיוק בגלל זה חשבנו שמישהו עובד עלינו עם הפוסט הבא.

"ממש לא קול". הפוסט של חן רוזן:

חן רוזן נתנאל, מנהלת קבוצת הפייסבוק "מילה של פודי", רגילה לראות מול העיניים פוסטים ממומנים, מודעות ייעודיות ולא מעט הברקות שיווקיות, אבל משהו במסר של "מלי מלו", המסעדה של מאיר אדוני בתל אביב, בכל זאת תפס לה את העין. ולא בקטע טוב.

"שת"פ אסיאתי ערבי שלא נראה כמותו מאז קוזו אוקמוטו", נכתב, "הרובע הלבנוני בבנגקוק - פנקייק לבנוני ממולא שפונדרה ו...". טוב, הבנתם את הקטע.

"שומעים?", ניסתה רוזן למשוך את אנשיו של אדוני, "זה ממש לא קול להלהיב אנשים עם מחבל שהיה שותף לפיגוע שבו מתו למעלה מעשרים אנשים, גם אם זה היה לפני 40 שנה". תגובתה, ותגובות נוספות ככל הנראה, הובילה למחיקת הפוסט ולהעלאתו מחדש, הפעם בלי הפתיח המצער - אך עם עוקבים אחרים שמעידים על כך שהרשת זוכרת - ואז שוב למחיקתו.

ההייפ מוצדק

תל אביב לא הייתה צריכה עוד מקום של המבורגרים? תל אביב טעתה

לכתבה המלאה
מאיר אדוני במטבח של דוניא. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
ביקש להסיר את הפוסט. אדוני/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

"יש לי קבוצת ביקורת אוכל, אז אני מטורגטת על המון מסעדות", סיפרה לוואלה! אוכל, "ראיתי את זה כמה שעות אחרי שזה עלה לאוויר, כשעוד היה לפוסט מעט תגובות ולייקים, ואף אחד לא באמת ראה את זה".

שמו של הטרוריסט היפני - ממובילי פיגוע הירי הקטלני בנתב"ג בשנת 1972, שבו נרצחו 24 בני אדם - תפס לה מיד את העין. "עבדתי בשדה התעופה כמה שנים, וכל מי שעבר אי פעם בביטחון נתב"ג מכיר את השם. גם בגלל האירוע עצמו, שהיה סופר-חריג, וגם בגלל שהוא עצמו השתחרר לבסוף מהכלא, במסגרת עסקת ג'יבריל".

לדבריה, "גם אנשים שלא מכירים אותו ב-100% יודעים הרי שהוא מחבל, וכנראה גם מי שכתב את הפוסט הזה, שאיכשהו נעלם ונמחק".

seperator

ממסעדת "מלי מלו" נמסר כי למאיר אדוני עצמו אין קשר לפרסום, וכי ברגע שנודע לו על כך הוא ביקש מיד להסיר את הפוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully