וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגר שתיים, פתח אחת: המסעדה החדשה של מאיר אדוני

8.7.2020 / 10:00

רק לפני שבועיים סגר מאיר אדוני את שתי המסעדות שלו במלון קרלטון, והנה הוא פותח מסעדה חדשה, גם היא בבית מלון, בהשקעה כמותה לא ראינו הרבה מאוד זמן. הנה כל הפרטים

צילום: עידו שחם, עריכה: מאיה בן ניסן

בוידאו: מאיר אדוני לפני שפרץ לחו"ל מדבר על מהו מטבח ישראלי

רק לפני שבועיים התבשרנו שמאיר אדוני סוגר את מסעדותיו בלו סקיי ולומינה בבית המלון קרלטון, סגירה שהגיעה אחרי שבועות ארוכים של השבתה כשבארץ אין תיירים כלל, מה שמקשה עוד יותר על מסעדות הממוקמות במלונות. בינתיים, ולמרות המצב המורכב בניו יורק, ממשיך אדוני להחזיק במסעדת נור בתפוח הגדול, לאחרונה פתח מחדש את לילה בברלין, ואפילו הצליח להקים קייטרינג חדש וכשר בשם דבש הפועל בלונדון.

אבל הנה אדוני מרים את ראשו מעט אחרי המשבר ומקים מסעדה חדשה Méli-Mélo, לא כשרה הפעם, על גג מלון BOBO החדש של רשת בראון. המלי מלו מבוססת על בר ענק וחלל אורבני מעוצב ורחב ידיים בו מגיש אדוני תפריט ים תיכוני ישראלי, להגדרתו, עם השפעות מכל העולם אבל בעיקר מהמטבח הצרפתי, כשהאוכל נשען גם על תפריט קוקטיילים מרהיב, כיאה לגג תל אביבי יוקרתי המתעתד להפוך בשעות הלילה ללאונג' רווי אלכוהול ואווירה.

מלי מלו בהוטל בובו של מלון בראון. מקס קובלסקי,
לאונג' יוקרתי/מקס קובלסקי

את ההשפעות מכל העולם ואת היד המכוונת של אדוני אפשר לראות במנות כמו הקצב מסן ז'רמן - טרטר בקר עם איולי קוניאק, בצלי שאלוט, אנשובי, חלמון אורגני, ציר בקר וטוסט בריוש בכמהין וגבינת גרוייר (81 שקלים) או הרובע הלבנוני בבנגקוק - קטאייף במילוי שפונדרה טלה עם בהרט, קינמון, הל, יוגורט ולימון פרסי עם סלט עשבי חרדל וויניגרט רוטב דגים וליים (77 שקלים).

יש גם סמטאות איסטנבול - קרפצ'יו חציל מעושן עם טחינה אתיופית, סילאן, פיסטוק, תימין, ורדים מיובשים, שמן זית וגבינת המאירי (73 שקלים) או בקינוח כמו מנטון - טארט של ליים ויוזו עם קומפוט שזיפים ורוברב ווניל, קרם ליקריץ, סוכריות ליים מנגו וגלידת יוגורט (49 שקלים).

המסעדה מעוצבת בסגנון תעשייתי אורבני, אבל בסטייל עם מרצפות ושולחנות שיש, נברשות ענקיות, כיסאות קטיפה ושני ברים ארוכים הניצבים זה מול זה, והכל בצבעי שחור, לבן או נחושת. אין ספק שמזמן לא ראינו מסעדה בהשקעה כזאת נפתחת כאן, נקווה שמגבלות התקופה לא ימנעו ממנה מלהתמלא.

Méli-Mélo, הוטל בובו, רחוב יבנה 42 תל אביב, הזמנות דרך דף הפייסבוק של המסעדה

מלי מלו בהוטל בובו של מלון בראון. ניר סטולו,
על גג יוקרתי בתל אביב/ניר סטולו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully