וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה שזה מזעזע, ככה זה גאוני: עוגת יום ההולדת ששברה את הרשת

18.6.2021 / 0:01

ציוץ בטוויטר שתיאר את השתלשלות האירועים לקראת יום ההולדת של אחייניתה השאיר אנשים המומים - לאחר שהילדה הקטנה הגתה רעיון מדהים שכלל את אחת העוגות הכי עצובות שתוכלו לחשוב עליהן

טריילר לסרט "מלך האריות"/Walt Disney Pictures

בוודיאו - הטריילר לסרט "מלך האריות"

לילדים יש דמיון מפותח ורצונות שלפעמים גורמים להורים שלהם לשבור את הראש מה עומד מאחוריהם. כל הורה גם לא יעז שלא להגשים את בקשותיו של הזאטוט לקראת יום הולדתו, גם אם הן קצת חורגות מהנורמה.

כך היה גם במקרה הבא - משתמשת בטוויטר בשם קייסי פיי סיפרה על מסיבת יום ההולדת של אחייניתה בת השלוש. ליאונה הקטנה ביקשה לקראת יום הולדתה משהו קצת שונה מהבקשות הרגילות ליום ההולדת של בנות גילה - עוגה של מלך האריות עם תיעוד הרגע שבו מופאסה מת.

ילדה עם עוגת מלך האריות. caseyfeigh, צילום מסך
העוגה הכי מורבידית שראינו/צילום מסך, caseyfeigh

הציוץ שכבש את לבבות המשתמשים בטוויטר

אז מה עמד מאחורי הבקשה המוזרה של ליאונה לעוגה הכל כך עצובה? הילדה הקטנה סיפרה לאחר מכן שהיא האמינה שהיא תוכל לאכול את כל העוגה לבדה בעוד כל המוזמנים למסיבת יום ההולדת שלה יהיו יותר מדי עצובים לאכול אחרי שיראו את מופאסה מת. האמת? גאוני.

"ליאונה היא ילדה מצחיקה ומשונה", סיפרה אמה, אליסון פיי, בראיון ל-NBC. "היא גם ילדה מאוד אמפטית ומתוקה". פיי תיארה את הרגע בו שלחה את בקשת העוגה של בתה למאפייה ואמרה: "למעשה שלחתי להם דוא"ל כי הייתי נבוכה מכדי להתקשר. חשבתי לעצמי - אני פשוט אכתוב את זה ואלחץ על שלח. הגרוע ביותר שהם יכולים לומר זה 'לא''".

למרבה הפתעתה, לא רק שהיא נענתה בחיוב, אלא שהמאפיה הציעה לה שלל אפשרויות בתלת-ממד לעיצוב העוגה, למרות שגם שם הודו שבדרך כלל ילדים בני 3 לא מבקשים דמויות מתות על העוגה שלהם.

למקרה שתהיתם מה התכנון לשנה הבאה - ליאונה רוצה ליומולדת 4 עוגת סינדרלה, אבל מסתמן שגם האם החורגת המרשעת תהיה עליה. שוב, גאוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully