וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו סנטה קתרינה, עם נוף וסטייק בחלה: תומר אגאי יוצא מתל אביב

עודכן לאחרונה: 16.6.2021 / 9:12

יש פה כל מה שרצינו אי פעם באירועים מהסוג הזה, ויש גם הבטחה אופטימית לרגעי קסם

מחאת המסעדנים בסנטה קתרינה/מחאת המסעדנים

הכותרות העגמומיות שליוו אותנו בשנה ומשהו האחרונות מפנות את מקומן במהירות ראויה לציון לטובת השקות, פתיחות והתרגשויות טעימות. והפעם: היתוך משמח של עולם התרבות ועולם האוכל, לכדי מתחם הופעות חדש, עם אוכל שלא מביך את הלקוחות המשלמים.

לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

או במילים אחרות: דמיינו את תומר אגאי מ"סנטה קתרינה" הנהדרת נכנס לאוטו, נוסע רבע שעה ופותח לכם שולחן מול השקיעה, ומול הנוף, ומול הבמה, במה שלבטח הולך להיות שואו שמאפיל על השואו.

מתחם קו רקיע, פארק אריאל שרון. ניב מוסמן,
השקיעה כלולה. מתחם קו רקיע/ניב מוסמן

המתחם האמור הוא "קו רקיע", שעומד להיפתח בפארק אריאל שרון הממורכז ולנסות לתת פייט לעוגני ההופעות הדומיננטיים בישראל, בטח אם משקללים בתחרות הזאת את מצב הכבישים והפקקים הנוכחי באזור המרכז.

המיזם, בהובלת קבוצת בלוסטון וקבוצת הפורום, מיועד להופעות שיוכלו לקבל 1,250 בני אדם, ולספק להם בתמורה אוויר פתוח, נוף גוש-דני ראוי ובמה בשיא הגובה. "הגישה חדשה, רעננה ומאווררת", הסבירו היזמים, תוך שהם בונים על רגעי הקסם שבהם תמונת שקיעה הופכת לתמונת אור ירח ומבטיחים "חיבור נדיר של אינטימיות".

אוכל, נחמה

הלילה שבו ת"א ניצחה את הקורונה. בערך

לכתבה המלאה
תומר אגאי. אסף קרלה,
אוכל אמיתי בהופעה, מי היה מאמין? אגאי בסנטה קתרינה/אסף קרלה

אבל אנחנו כאן בעיקר בשביל האוכל. אגאי, שמרכיב בסנטה קתרינה כבר שנים תפריט שאפשר להדפיס במקום תעודת זהות כחולה במשרד הפנים, צפוי לעשות פה אותו דבר, וקצת אחרת.

יהיו כאן, על פי ההבטחות, צלעות תירס עם גבינה צפתית יבשה, פטטאס בראווס פריכים בקונוס לצד איולי שום ורוטב עגבניות חריף, וגם פרנה עם נקניקיות יפואיות דקות, בהראט, טחינה הר ברכה, אריסה וירקות טריים.

חוץ מאלה, תזללו פה גם מינוט סטייק בחלה עם מריחה של איולי עשבים ירוק, שיפוד פרגית בתערובת תבלינים של שוק התקווה יחד עם צ'יפס טחינה וסחוג, וגם קינוחים בדמות פנקוטה יוגורט עם קראמבל וניל וקרמל תפוז, או גלידת מי ורדים וקוקוס עם סירופ פטל. בגדול, ומבלי שלקחנו עוד ביס, אפשר להגדיר את זה כשדרוג של כ-400% לאוכל ההופעות הסטנדרטי שלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully