וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו הדרך הנכונה לאכול נוטלה בלי להשאיר טיפה בצנצנת

12.8.2021 / 23:36

כשהממרח האהוב נגמר, האם גם אתם מגרדים את שאריות הנוטלה הדביקות מדפנות הצנצנת רק כדי ליהנות עוד קצת מהטעם החלומי הזה? משתמש רדיט מצא שיטה שתסייע לכם ליהנות מכל גרם של נוטלה הנותר בצנצנת וברשת אלפים כבר הודו לו על כך

זה מה שעושים עם שאריות הנוטלה בצנצנצת/à la Susu

כבר התרגלנו לגלות שעשינו כמעט כל דבר לא נכון כל חיינו, אך לגלות שאכלנו נוטלה לא נכון? זה כבר משבר קיומי אמיתי.

משתמש רדיט חושף מהי "הדרך הנכונה" לאכילת ממרח אגוזי הלוז האהוב בעולם - ופתר לנו את הצורך לגרד שאריות מהצנצנת כשזו כמעט נותרת ריקה.

UD_Ramirez9 שיתף בפורום Life Pro Tips את השיטה שלו ליהנות מכל גרם של נוטלה הנמצא בצנצנת, כשלדבריו הדרך הנכונה לאכול נוטלה היא רק מאמצע הצנצנת כלפי מטה. "חברה שלי לימדה אותי את זה. היה לי קשה להאמין בהתחלה אבל זה עובד בכל פעם מחדש", סיפר.

הוא מסביר בפוסט כי אם לוקחים ממרח רק ממרכז צנצנת הנוטלה, צמיגיות הנוטלה שדבוקה לזכוכית תמשוך אותה כלפי מטה - כלומר אל החור שנוצר במרכז הצנצנת - וזה יגרום לדפנות להישאר ריקות מנוטלה עד ליום למחרת. את הפוסט הוא כתב תחת הכותרת: "לאכול רק מאמצע צנצנת הנוטלה כדי לרוקן אותה לגמרי".

צנצנת נוטלה. Giphy
לאכול רק מהמרכז/Giphy

המשתמש הסביר את התיאוריה שלו: "אני חושד שזה בגלל הלכידות של הנוטלה שמורידה את השאריות מטה ו/או הצמיגיות שמונעת מהשאריות להתייבש ולהידבק לזכוכית. בכל מקרה הופתעתי לראות שהטריק שלה עובד ממש טוב. אין יותר גירוד אינסופי כדי להוציא את השאריות, למעט החלק התחתון של הצנצנת".

הפוסט המלא:

יותר מ-850 תגובות קיבל הפוסט הזה, כשרבים התלהבו מהטריק והבטיחו לנסות אותו בבית. אחרים מיהרו לציין שהכותב הוא מארצות הברית - וכי השיטה שלו לאו דווקא תעבוד במדינות אחרות, מכיוון שהנוטלה עשויה להכיל רכיבים שונים ממדינה למדינה.

עם זאת, חובב נוטלה מבריטניה אישר שזה אכן עובד גם בגרסה הבריטית. עכשיו כל שנותר הוא לנסות את השיטה על הנוטלה כחול-לבן שלנו.

  • עוד באותו נושא:
  • נוטלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully