וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם יכולים לתכנן ארוחת חג מעכשיו. אתם גם יכולים להזמין את הבשר המטורף הזה

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 14:38

מארזים חגיגיים, תפריטים חגיגיים, שפים חגיגיים וישראלים חגיגיים: החדשות הכי טעימות בישראל

מסעדת לה טיגרה, תל אביב/יניב גרנות

חודשים ארוכים של כותרות אוכל עגמומיות ותשוקה אמיתית לקצת תיבול טעים במטבח שהוא חיינו הסתיימו - לעת עתה ובלי עין הרע - עם חזרת עולם האוכל לשגרה (איזושהי שגרה, בינתיים לא נהיה קטנוניים). ובגלל שאנחנו יודעים איפה אנחנו חיים, בואו נחזיק אצבעות ביחד לקצת שקט, ונדבר על אוכל.

לכל החדשות והכותרות של וואלה! אוכל
לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

מסעדנים, שפים וישראלים אחרים שפשוט אוהבים אוכל (ורוצים בסך הכול לסיים את עונת הישרדות האקסטרים התמידית הזאת בקבוצת השורדים הנכונה), התחילו לחזור לחיים, ואנחנו איתם, מקווים שחדשות האוכל הבאות יתחשבו פחות ופחות ב"מצב".

והשבוע: מארזים חגיגיים, תפריטים חגיגיים, שפים חגיגיים וישראלים חגיגיים. וזה לא הכול. בקיצור, קבלו את החדשות הכי טעימות בישראל.

שעת ואקנאס, מייזון קייזר

הביסטרו הצרפתי-רוטשילדאי משיק תפריט אפריטיבו נדרש בהחלט.

התפריט, שיוגש בימים שני-חמישי בשעות אחר הצהריים, יציע בקבוק יין רוזה או לבן ב-49 שקלים, קוקטיילים כמו Sunrise (קפה קר עם ברבן וליקר קינמון מקורמל) ב-29 שקלים, וגם מגדל שלוש קומות העורם עליו נשנושים דוברי צרפתית דוגמת סקונס גבינות, חצי באגט מונג', עוגת גבינה וסנט הונורה.

החגיגה הזאת נמשכת במקביל לתפריט הבראנץ', שהתחדש עם מנות ספיישל כמו תבשיל טלה בלחמניית פחם, סטייק אנד אגס ורביולי ארטישוק וריקוטה.

לפרטים נוספים

כן, מסתבר שאנשים *באמת* עושים את זה

כך תבשלו אוכל (טעים) בתוך מדיח כלים

לכתבה המלאה

נומילי פטיסרי עוברת דירה

נומילי פטיסרי, כפר סבא. אנטולי מיכאלו,
נומילי פטיסרי בכפר סבא/אנטולי מיכאלו

בית המאפים הפריזאי שמפזר כבר עשור ריחות נעימים בכפר סבא עובר לרחוב ויצמן בעיר.

הפטיסרי, בהובלת דן קלי ותמי לייב, העשיר את מוצריו והרחיב מדפים עם כריכי קרואסון וארוחות בוקר, בייגלים וקישים, מאפים מתוקים, פרעצלים וקולקציית לחמים, קינוחי ויטרינה ועוגות.

לפרטים נוספים

לולי, חוף גורדון

לולי, חוף גורדון. אסף קרלה,
לולי בחוף גורדון בתל אביב/אסף קרלה

בית לולי שהתמקם על חוף גורדון שואף להזריק לקו המים התל-אביבי מעט ריביירה צרפתית, בלי לשכוח את המשפחות.

המקום, בהובלת קבוצת NOX, מציג תפריט של השף איתי מסלובטי, דק וטרסות, שולחנות ובר גדול, ספות, מיטות שיזוף ואפילו מקלחונים.

תוכלו להגיע לאפריטיבו מול השקיעה, להמשיך לארוחת ערב בלי לזוז מהמקום, ולסגור את הלילה עם די ג'יי. בהמשך יהיה פה גם בראנץ' סופ"ש, ובינתיים תוכלו לאכול פלפלי פדרון מטוגנים, דגים נאים, קריספי צ'יקן, טרטר בלו פין טונה, בוראטה וגם צ'יזבורגר.

לפרטים נוספים

גרנד סייל, יקב רמת הגולן

יקב רמת הגולן. עדי פרץ,
יקב רמת הגולן/עדי פרץ

יקב רמת הגולן חותם את אוגוסט עם אירוע ה-Grand Sale המסורתי שלו.

אירוע המכירות החגיגי, שיתקיים לאורך סוף השבוע האחרון של החודש, (26-27 באוגוסט), יציע הופעה חיה ברחבת הדשא, בר טעימות חופשי של יינות, המלצות לשולחן החג וגם מחירים משתלמים.

לפרטים נוספים

אימפריאל פאלמז, דן קיסריה

אימפריאל פאלמז, דן קיסריה. בן יוסטר,
אימפריאל פאלמז בדן קיסריה/בן יוסטר

שיתוף הפעולה הטעים בין דן קיסריה ריזורט, קבוצת אימפריאל ונדב ודניאל שולח שורשים לבר הבריכה של המלון ומתייצב תחת השם "אימפריאל פאלמז".

תוכלו למצוא כאן תפריט קוקטיילים רחב, מן הסתם, ובו "אל קמלו לוקו" (רום בקרדי לבן, מרטיני רוסו, ליים טרי ובירת לאגר צוננת), מאי טאי (רום אפלטון מג'מייקה, קוואנטרו, ליים וסירופ שקדים ביתי) ו"פרוזה" (יין הרי גליל רוזה, סירופ תותים ביתי ותותים מסוכרים, בלסמי לבן וגרידת ליים), אך גם אגף אוכל תאילנדי, לרבות "דג עם זיכרונות מתאילנד" (סשימי אינטיאס, צ'ימיצ'ורי מנגו בוסר, סלרי, למון גראס, צ'ילי אדום, פינגר ליים וקשיו), סביצ'ה קארי מעושן, ביף ג'רקי תאילנדי, מרק טום קא וכן "ספיישל פלה" (דג שלם מטוגן עטוף בסלט תמרינדי מסורתי, מיקס בזיל, כוסברה, נענע, צ'ילי אדום, שאלוטס וקשיו מקורמל).

לפרטים נוספים

ראש השנה, פיטמאסטר

מסעדת פיטמאסטר. אפיק גבאי,
מסעדת פיטמאסטר/אפיק גבאי

מסעדת הבשר המוצלחת מפנטזת על ראש השנה בניחוח מעושן, ומשיקה תפריט טייק-אווי, מארזים ומשלוחים בהתאם.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, צוואר טלה שלם ממולא בשר, פריקי ורימונים, חזה אווז בגלייז דבש, תפוחים וחרדל שחור, עוף שלם רוטיסרי בוויסקי ועשבי תיבול מהפרובאנס, תבשיל אוסובוקו עם שאלוט וארטישוק ירושלמי וגם ספייריבס טלה מעושן בגלייז ברביקיו רימונים.

מארז ארוחת חג משפחתית יכלול, לדוגמה, תבשיל אוסובוקו, עוף שלם, צוואר טלה ממולא, אונטריב מעושן, אורז אושפלואו, מיקס תפוחי אדמה ובטטה (820 שקלים) ואילו מארז קרניבורי יציע את כל אלה, וגם חזה אווז ואסאדו.

לפרטים נוספים

ראש השנה, מאפה נאמן

ראש השנה 2021, מאפה נאמן. מאפה נאמן,
עוגת ראש השנה של מאפה נאמן/מאפה נאמן

רשת המאפים והקינוחים מקבלת את ראש השנה עם קולקציה עשירה המשלבת קלאסיקות בחושות ותפוחיות, לצד עוגות סטייטמנט חגיגיות יותר.

מהקטגוריה אחרונה תוכלו למצוא פה, בין היתר, פררו רושה דבש (עוגת דבש במילוי קרם פרלינה מצופה בשוקולד חלב ואגוזי לוז גרוסים), "עקיצת הדבורה" (שכבות של טורט וניל וקרם פטיסייר בציפוי שקדים מקורמלים ודבש), מאפינס תפוחים בדבש, קאפקייקס דבש וגם דובוש עם שכבות של עוגת דבש ביתית וקרם שוקולד לבן, שמנת מתוקה בציפוי של גנאש שוקולד חלב).

לפרטים נוספים

ראש השנה, תל יצחק בייקרי

המעדנייה השרונית המוצלחת נערכת לחג עם מארז ראש השנה גדול ועמוס כל טוב.

המארז כולל בקבוק יין אדום מדבר, צנצנת דבש, שתי עוגיות ענק, עוגת דבש בחושה, חלת דבש צימוקים ושקדים, קונפיטורה וקופסת גרנולה. מחיר: 270 שקלים.



לפרטים נוספים

ראש השנה, יקב תבור

מארז ראש השנה, יקב תבור. יקב תבור,
מארז ראש השנה של יקב תבור/יקב תבור

היקב הצפוני מקבל את השנה החדשה עם "לחיי הטבע", מארז חגיגי ומתנתי במיוחד.

המארז מכיל שני בקבוקי יין - שרדונה מסדרת אדמה ו-eco אדום - וכן שתי כוסות יין מעוצבות ללא רגל, בעיטור לוגו התנשמת של היקב. מחיר: 145 שקלים.

לפרטים נוספים

ראש השנה, פתורה

הבוטיק המשפחתי מחבל לכיש מתכונן לחג עם מארזים המשלבים את שמני הזית המצוינים שלו, ותוצרים מקומיים נוספים.

מארז "דלי בוקס", למשל, כולל שמן זית כתית מעולה 200 מ"ל בבקבוק "ויסקי" מיוחד, צנצנת דבש, ממרח לימונים כבושים בשמן זית, טפנד זיתים ירוקים בשמן זית, טפנד זיתים שחורים בקברנה סוביניון, ריבת רימונים בדבש טהור, ריבת תפוחי עץ עם יין שרדונה וקונפיטורת תפוזים עם קליפות תפוז.

מארז "קנטינה רוז" כולל בקבוק יין CANTINA 27 רוזה, שמן זית כתית מעולה, לימונים טריים כבושים בשמן זית, טפנד זיתים ירוקים בשמן זית, וגם ממרח עגבניות מיובשות עם זעתר.

לפרטים נוספים

ראש השנה, וניליה

גלידת פאי תפוחים, וניליה. בועז לביא,
גלידת פאי תפוחים של וניליה/בועז לביא

רשת הגלידריות נערכת לראש השנה עם גלידה חגיגית ומארז חגיגי עוד יותר.

הגלידה החדשה, במהדרה מוגבלת לאורך ספטמבר, היא גלידת פאי תפוחים בקרם ריקוטה, עם קונפיטורת תפוחי גרנד סמית', קינמון וקראמבל פריך, בזיגוג דבש ישראלי. המארז עצמו כולל קילוגרם מהגלידה, בתוספת שלושה שדרוגים - קונפיטורת תפוחים, קראמבל ודבש ישראלי. מחיר: 112 שקלים.

לפרטים נוספים

ראש השנה, לואקר

חברת ליימן שליסל ממשיכה להתכונן לראש השנה, הפעם באמצעות מותג לואקר שאותו היא מייבאת ארצה.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, את "Rose Of The Dolomites", פרלינים פרחוניים מפתיעים בטעם שוקולד לבן ושוקלד מריר (במילוי קרם אגוזים, עלי וופל פריכים ושבבי אגוזי לוז) וגם את מארז "The Best of" של לואקר, המאגד את חטיפי המותג (טורטינה וגרדנה למשל) בקופסה אחת מפתה.

ראש השנה, קיטון

ראש השנה 2021, קיטון. אנטולי קריניצקי,
גפילטע פיש של קיטון/אנטולי קריניצקי

מוסד האוכל התל-אביבי מציע תפריט ראש השנה על בסיס האוכל היהודי המוכר שלו.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, כבד קצוץ, גפילטע פיש וחזרת אדומה, מרק עוף קלאסי עם קרפלעך או קניידלך, שוק אווז, לשון עגל, כרוב ממולא, שוק אווז בצלייה איטית, לשון עגל וגם צימעס.

לפרטים נוספים

ראש השנה, לולה מרטין

מסעדת לולה מרטין, הרצליה. וולט ישראל,
מסעדת לולה מרטין/וולט ישראל

מסעדת הדגים ופירות הים בהרצליה מקיימת ארוחת חג מסורתית ועשירה.

תוכלו לאכול כאן, בין היתר, ראשונות שיגיעו למרכז השולחן דוגמת קרם חצילים ועירית, סלט סלרי ברימונים ואגוזים, וכבד קצוץ על ריבת בצל, מנות ביניים כמו פאייה דגים או תבשיל טורקי, עיקריות כמו סטייק אנטריקוט או דניס שלם בתנור, שתייה קלה חופשית, יין להרמת כוסית, שתייה חמה וקינוחים. מחיר: 450 שקלים לסועד.

לפרטים נוספים

ראש השנה, יקב טפרברג

מארז ראש השנה, יקב טפרברג. איל קרן,
מארז ראש השנה של יקב טפרברג/איל קרן

יקב טפרברג מקבל את החג עם קולקציית מארזים המאגדים יחד יינות ודברים טובים.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, "מארז INSPIRE" (בקבוק רוסאן, פרנץ' קולומבר ו-ויונייה, בקבוק קברנה סוביניון ומרלו וזוג ממרחים), וגם מארז יינות "IMPRESION" (בקבוק סוביניון בלאן ושרדונה, בקבוק קברנה סוביניון ומרלו, צנצנת דבש עם תפוח וקינמון).

לפרטים נוספים

ראש השנה, יקב היוצר

ראש השנה 2021, יקב היוצר. יקב היוצר,
מארז ראש השנה של יקב היוצר/יקב היוצר

יקב הבוטיק הוותיק מתכונן לראש השנה עם מארזים חגיגיים בהובלת סדרותיו המובחרות - בראשית, וירטואוזו, לגאטו, ליריקה והאוטר.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, מארז מגנום האוטר ובו קברנה סוביניון 2016 בבקבוק ליטר וחצי (279 שקלים), מארז יינות עם שמן זית הכולל זוג בקבוקים מסדרת קאפלה או Virtuoso עם שמן זית, מארז ליריקה (עם שני יינות ומלחיה-פלפליה) וגם מארז האוטר עם שתי כוסות יין ובקבוק קברנה סובניון או סירה.

לפרטים נוספים

ראש השנה, אנוטקה

חברת אנוטקה נערכת לחג עם שני יינות לבנים שימזגו יפה את השנה החדשה.

הראשון, סוביניון בלאן 2020 כשר של יקב פורנייה, יין יבש בעל גוף קל-בינוני וחמיצות רעננה מהיקב הצרפתי בעמק הלואר. היין נושא ארומות פירותיות וצפוי לספק תמורה טובה לכסף. מחיר: 59-69 שקלים.

ברמה המקומית, משווקת אנוטקה שרדונה 2019 של יקב צובה, שהתיישן שמונה חודשים בחביות עץ אלון צרפתי על המשקעים. מדובר ביין יבש, בעל גוף בינוני וטעמים מובחנים של וניל, פרחי לבנדר ופירות הדר. מחיר: 85 שקלים.

לפרטים נוספים

ראש השנה, שייפ פטיסייר

שייפ פטיסייר, תמר שילון. שייפ פטיסייר,
קולקציית ראש השנה של שייפ פטיסייר/שייפ פטיסייר

הדיאטנית הקלינית והקונדיטורית תמר שילון פתחה חנות קינוחים ללא נקיפות מצפון בתזמון מוצלח למדי, בואכה עונת המצפוניות.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, פרלינים, חטיפי סניקרס בעבודת יד, "עוגיות חנק", בראוניז, בלונדיס ומאפינס ללא תוספת סוכר, אבל עם חלבון וסיבים תזונתיים. מארזי ראש השנה, למשל, מציעים מיקס סניקרס או מיקס פרלינים, מהדורת תפוח ותבלינים של מאפינס בלונדי וקינוחים נוספים.

לפרטים נוספים

ערב שמפניה, מסעדת לוקס

שף עלאא מוסא ומסעדת לוקס החיפאית מארחים את מותג השמפניה הצרפתי מואט שנדון לערב שמח במיוחד.

האירוע יתקיים ביום שלישי (24 באוגוסט), ויכלול מנות ספיישל של מוסא בהשראת השמפניה, מחירים מיוחדים על הבקבוקים וגם אפשרות לרכוש כוסות במחיר נגיש.

לפרטים נוספים

מנות חדשות, סוהו

סושי של מסעדת סוהו. איציק בראל,
סושי של מסעדת סוהו/איציק בראל

המסעדה הוותיקה מתרעננת עם מנות סושי חדשות, ובהן "ניהו רול" (דפי אורז עם טונה, דניס, סלמון אבוקדו, מלפפון צ'ילי, גזר, בצל סגול וכוסברה, עטוף במסאגו אררה קריספי לצד רוטב פונזו וסלט מלפפונים), "BOBO רול" (אינסייד אאוט במילוי אבוקדו ומלפפון בציפוי פצפוצי אורז פריך ומעל תערובת ספייסי טונה טרייה עם מיונז ובצל ירוק), וגם "נבארו רול" (אינסייד אאוט במילוי סלק, עירית, אבוקדו ודניס בטמפורהף עטוף בטמפורת ווסאבי סלק עם מיונז כמהין וסריראצ'ה).

לפרטים נוספים

ראש השנה, אותנטבעי

ארוחת ראש השנה של אותנטבעי. תמר אלמוג,
ארוחת ראש השנה של אותנטבעי/תמר אלמוג

המעדניה הטבעונית בהובלת יאיר ישראל מתכוננת לחג עם ארוחה שלמה שמגיעה עד הבית.

הארוחה כוללת, בין היתר, קיש ירקות משפחתי, מרק, פשטידת טופו, תבשיל סייטן ברוטב חמוץ מתוק, קציצות וגם שני בקבוקי יין ביתיים שנעשים על ידי חברי קהילת העבריים, שתי גלידות על בסיס סויה ועוגת גבינה טבעונית עם סירופ אוכמניות. מחיר: 700 שקלים.

לפרטים נוספים

ראש השנה, יקב דלתא

יקב הבוטיק הצפוני מתכונן לראש השנה עם שתי המלצות חגיגיות.

אטא סוביניון בלאן בלאש 2019 הוא יין המורכב מ-100% ענבי סוביניון בלאן, עם ארומות פרחוניות ועשבוניות, 12% אלכוהול וגוף קל ונעים (80 שקלים). למדא קברנה סוביניון 2020 הוא יין אדום ים-תיכוני עם ניחוחות פירותיים וגוף בינוני (60 שקלים).

לפרטים נוספים

ראש השנה, יקב יתיר

היקב הדרומי מחבל יתיר ממשיך את חגיגות יום ההולדת ה-20 שלו עם שני יינות חדשים לראש השנה.

הר עמשא 2018 הוא יין אדום יבש ופירותי, המורכב מענבי קברנה סוביניון, סירה, מרלו, פטי ואדו, מלבק, טנאט וקברנה פרנק. יש לו גוף מלא וסיומת ארוכה, צבע ארגמני וארומה של פירות יער ותבלינים. מחיר: 100 שקלים.

נחל יתיר 2018 הוא יין אדום המורכב בעיקר מסירה (73%). הוא התיישן במשך שנה במיכלי עץ גדולים, בוקבק בוקבק בינואר 2020 והושאר ביקב עוד כשנה וחצי להתיישנות בבקבוק. מחיר: 150 שקלים.

לפרטים נוספים

ראש השנה, יקב סגל

יקב סגל. יקב סגל,
יקב סגל/יקב סגל

היקב הישראלי מקבל את החג עם "אשכולות שלמים", בציר חדש לסדרת היינות שלו.

הסדרה כוללת שלושה יינות - סירה עם ארומות פלפל-קפה-אגוז וטעמים רעננים ופירותיים, פינו נואר פרחוני ומתובל עם סיומת ארוכה, וכן קריניאן ים-תיכוני מלא אטנינים. מחיר: 99 שקלים.

ראש השנה, יקב ברקן

יקב ברקן. יקב ברקן,
יקב ברקן/יקב ברקן

היקב הישראלי משיק לקראת ראש השנה מרלו Reserve Gold Edition מבציר 2018.

מדובר ביין אדום עמוק צבע, פירותי ומעט מרוכז, בעל גוף מלא וסיומת ארוכה. מחיר: 39 שקלים.

לפרטים נוספים

ראש השנה, בית יצחק

מארז ראש השנה, בית יצחק. דודי מוסקוביץ',
מארז ראש השנה של בית יצחק/דודי מוסקוביץ'

מחלבת הבוטיק מבית יצחק מקבלת את החג עם מארזי מתנה ואירוח.

מארז קטן (179 שקלים), למשל, כולל סלסלת מגש לבן, עוגיות שושנים, בירה, גאודה עיזים, גאודה טבעית, יוגרמה כבשים עם גרנולה מתוקה, יוגורמה כבשים עם חמוציות ואגוזים, ממרח פסטו ופלפל קלוי וגם דבש. מארז גדול (299 שקלים) מוסיף גם פיצוחים, מגבת מטבח, עוגיות בויוס, חמאה ושמנת מתוקה.

לפרטים נוספים

ראש השנה, המזווה

רשת המעדניות נערכת לראש השנה עם מנות שולחן חג של יוסי שטרית.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, שוק טלה, אוסובוקו עם פירות יבשים, פילה של דג ים בטמפורה וגם ירקות שורש אפויים ובחש, גפילטע פיש מסורתי, סלט וולדורף ועלי גפן ממולאים.

לפרטים נוספים

ראש השנה, קפה קסטל

מארז ראש השנה, קפה קסטל. טל סיון ציפורין,
מארז ראש השנה של קפה קסטל/טל סיון ציפורין

בית הקפה הפינתי שבצפון אבן גבירול בתל אביב נערך לחג עם מגיש אירוח, מארזים ומתנות.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, מארז "It's Mine" (מגבת מטבח, שתי פחיות יין של MINE, נר בכוס זכוכית, גריסיני ארוז, מיקס פיצוחים, 138 שקלים), מארז "Coffee Snobs" (קפה טחון, פינג'ן אמייל, עוגיות צ'אי, מגבת מטבח, 128 שקלים), מארז "Sunny Afternoon" (מגבת מטבח, שתי פחיות ספרצה, מקלות מלוחים, מיקס פיצוחים, מיקס בריא, 132 שקלים) וגם מארז "Honey Bunny" (עוגת דבש בחושה, קוקטייל ספייס האוס, צנצנת דבש, נר בפחית שחורה, 168 שקלים).

לפרטים נוספים

ראש השנה, הסקוטית

מארז ראש השנה, הסקוטית. הסקוטית,
מארז ראש השנה של הסקוטית/הסקוטית

חברת הסקוטית מבית ישרקו משיקה לקראת עונת החגים מארז שמפניה של פומרי ברוט רויאל. המארז כולל, מלבד הבקבוק כמובן, שני גביעי שמפניה. מחיר: 199.90 שקלים.

במקביל, מרחיבה החברה את מדף הרוזה שלה עם וריטה דו טרואר רוזה ולה שאפל רוזה
מיקב שאטו לה גורדון שבפרובאנס. הראשון (79 שקלים) הוא יין יבש פרחוני ומאוזן, ואילו השני (209 שקלים) פירותי יותר ורענן.

לפרטים נוספים

ראש השנה, בנא משקאות

רשת המשקאות הוותיקה מתכוננת לחג עם מארזי יין ואלכוהול מתבקשים, לצד מבצעים משתלמים.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, מארז בנימינה ובו שני יינות - בנימינה גפן בלנד לבן 2020 Ma Famille ובנימינה טליה בלנד אדום 2020 Ma Famille - ושתי כוסות שיקבלו אותם (119.90 שקלים), קופסת עץ ובה יין מצודת ירושלים קברנה סוביניון, וויסקי בלאדנוך וינאיה, שמן זית, כוס וויסקי, זיתים ושוקולד (459 שקלים), מארז ליקרים להכנת קוקטיילים (579 שקלים) וגם מוצרים שעליהם ניתן לחרוט ברכות בלייזר.

לפרטים נוספים

ראש השנה, מרינדו

ראש השנה 2021, מרינדו. אנטולי מיכאלו,
מארז ראש השנה של מרינדו/אנטולי מיכאלו

רשת הבשרים מקבלת את החג עם נתחים מוכנים לבישול ולהשתלטות על השולחן העמוס, ומארזים שידאגו לכל היתר.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, כתף טלה ממולאת בבשר עגל קצוץ ופיסטוקים, נתחי פרגית ממולאים כבד עוף וערמונים במרינדת שום ודבש, עוף ללא עצם ממולא הודו, פרגית ופירות מיובשים במרינדה סילאן טריאקי, שוק טלה מפורקת וגם "כתר" צלעות טלה במרינדת שמן זית ועשבי תיבול.

מארז ערב החג של הרשת כולל עוף ללא עצם ממולא פרגית הודו ופירות יבשים, שוק טלה, ערכה לציר מרק, זוג יינות מרינדו בציר 2015, ריבת בצל, שמן זית ועוגת דבש. מחיר: 899 שקלים.

לפרטים נוספים

ראש השנה, קייטרינג איילה

ארוחת ראש השנה, קייטרינג איילה. עומר טל,
קינוחי ראש השנה של קייטרינג איילה/עומר טל

השף עומר טל, שמוביל את קייטרינג הבוטיק הצמחי "איילה", מציע מנות חגיגיות שיפתחו את השנה בצורה טעימה.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, ריבועי פולנטה אפויה, מרק קרופניק פולני, גלילות זוקיני ממולאות, מוסקה, קציצות חלבון אפונה וסויה עסיסיות, פריקי עם עלי גפן קצוצים, תבשיל כרוב אריתראי, סלט שומרים שרופים, קולורבי מעושן בפחם וגם קינוחים כמובן.

לפרטים נוספים

עוגות דבש ב-5 שקלים, אחווה

עוגת דבש, אחווה. יעל האן,
עוגת דבש של אחווה/יעל האן

חברת אחווה מביטה על המדפים ועל סקרי השוק, וממשיכה לשווק גם בראש השנה הקרוב עוגת דבש בחמישה שקלים בלבד.

העוגה הבחושה תוצע ברשתות השיווק במהלך תקופת החגים, כולל מוצרי עונתיים נוספים של החברה, דוגמת ממרח שומשום עם דבש, עוגת תפוחי עץ ממולאת ומאפים נוספים.

שבוע הקוקטיילים, תל אביב

פסטיבל הקוקטיילים העירוני יציע במהלך השבוע הקרוב עשרות ברים עם דרינקים מושקעים ב-25 שקלים, סדנאות מקצועיות של מותגי אלכוהול וברמנים, אירועי פופ-אפ והפתעות נוספות.

תוכלו לשתות כאן, בין היתר, בבושוויק ובקונסיירז', בלה אוטרה ובגאטסבי, בג'ין קלאב סופרים ובפיק החד שבכיכר קדומים.

לפרטים נוספים

בראנץ' גלילי-דרוזי, אל אסאדור

מסעדת אל אסאדור, ירכא. אסי דהיר,
מסעדת אל אסאדור/אסי דהיר

המסעדה בהובלת שאדי בשארה חונכת תפריט בראנץ' חדש עמוס בצק, גבינות, עשבי תיבול וירקות.

תוכלו לאכול כאן, בין היתר, בוקר גלילי שמתאים לזוג וכולל חביתות, למשל, וגם מטבלים כמו לאבנה עיזים וטחינה עם סירופ חרובים, ריבה ביתית, חומוס, גבינת חלומי מטוגנת וסלט ירקות. יש גם מנאקיש ושקשוקה, או חומוס בשר למי שמתייחס לבראנץ' שלו כאל מבוא לשנת הצהריים.

לפרטים נוספים

אוניקו, מסעדת סושי טבעונית

אוניקו, מסעדת סושי טבעונית. מלי ארואסטי,
סושי של אוניקו/מלי ארואסטי

רשת המסעדות האסיאתיות "פריים שף & סושי בר" משיקה ברחוב המסגר בתל אביב את אוניקו (Unniku), אסייתית חדשה וטבעונית.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, רול "טוקיו בומביי" (טמאגו טבעוני, מלפפון ואושינקו, בציפוי צ'יפס הודי), רול קצ'ויה ניקו (פטריות מלך היער, אבוקדו וטופו בטמפורה, במעטפת שקדים ומיונז), כרובית פופקורן פריכה, טופו באן, פרייד רייס, המבורגר טבעוני וגם קערת פוקי ועוגת ביסקוויטים.

לפרטים נוספים

זמן משפחה, נינה ביאנכה

המסעדה בצומת ביל"ו מעודדת זמן איכות משפחתי עם דיל המעניק מנת ילדים במתנה בכל הזמנה של מנה עיקרית.

בדיל, שמתקיים בימי חול בין 16:00 ל-18:30, תוכלו לבחור, בין היתר, מתוך פילה דניס קריספי, ניוקי כמהין, או קפלצ'יו שישברק למבוגרים, ובין פיצה נאפולי, פסטה ברוטב שמנת או פסטה ברוטב עגבניות לילדים.

לפרטים נוספים

מארז ג'ירפה, גלנמורנג'י

מזקקת הוויסקי הסקוטית מבית Moet-Hennessy חוגגת את השנה חדשה עם מהדורה מוגבלת עם קריצת ג'ירף.

המארז, שמשווק בארץ על ידי IBBLS, כולל בקבוק גלנמורנג'י אוריג'ינל 700 מ"ל (10 שנים) באריזת פח יוקרתית בעיצוב חברבורות הגי'רפה, בעל החיים המזוהה עם המזקקה, שמשתפת פעולה מצדה עם הקרן לשימור הג'ירפות והחברה הזואולוגית המלכותית של סקוטלנד.

שאבלי כשר, אלברט בישו

יקב אלברט בישו הצרפתי משיק בארץ יין שאבלי כשר, תחת כנפי חנויות יין בעיר ונקודות מכירה נוספות.

מדובר ביין מ-100% ענבי שרדונה, בעל צבע צהבהב וניחוחות פרחוניים. הוא מיוצר על פי שיטות הגידול המסורתיות של שאבלי - הענבים מועברים מיד אחרי הבציר ליקב, נסחטים ועוברים תסיסה מבוקרת טמפרטורה ולאחר מכן יישון במיכלי נירוסטה למשך 6-8 חודשים.

ראש השנה, מקס ברנר

רשת השוקולדים והמארזים המשוקעים מעלה הילוך לקראת ראש השנה, עם קולקציה מעוצבת וחגיגית.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, מארז טבעוני חדש, מארז "תמיד אופטימי" (קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט ובשברי אגוזי לוז קלויים, פקאן סיני עטוף בנוגט ובאבקת קקאו, דפי שוקולד מריר, שוקולד לבן ממולא בקרם נוגט ומגולגל בשברי פיסטוק קלויים), מארז "Wonder" גדול (קוביות שוקולד חלב ממולאות בחמאת בוטנים טחונים ובשברי בוטנים קלויים, טיפות שוקולד חלב עם שבבי קרמל ומלח, שקד בקרמל עטוף בנוגט ובאבקת קקאו, קוביות שוקולד מריר מוקצף מגולגלות באבקת קקאו, שוקולד לבן ממולא בקרם נוגט ומגולגל בשברי פיסטוק קלויים, שוקולד מריר מעולה ממולא בקרם אגוזי לוז ושוקולד בטעם אספרסו ובתוספת שברי פולי קקאו, כדורי דגנים עטופים בשוקולד חלב, נוגט ואבקת שוקולד חלב, ממרח אגוזי לוז עם קקאו, כדורי דגנים עטופים בשוקולד לבן, נוגט וקוקוס קלוי) ועוד לא מעט אפשרויות.

לפרטים נוספים

ראש השנה, Let's Giftit

מארז ראש השנה של Let's Giftit. אלעד בר-נס,
מארז ראש השנה של Let's Giftit/אלעד בר-נס

אתר המתנות מבית שטראוס נערך לחג עם מארזים מתוקים, תוספת מתנה לבחירה ללא עלות נוספת, כרטיסי ברכה מעוצבים ומחיר שכולל משלוח עד הבית.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, חבילת אוהבי טורטית או פסק זמן, חבילות ממוקדות ספלנדיד וגם חבילות שי של יד מרדכי.

לפרטים נוספים

מנות חדשות, אואזיס

מסעדת אואזיס. אנטולי מיכאלו,
מסעדת אואזיס/אנטולי מיכאלו

רימה אוליברה והבייבי הקולינרי שלה משיקות תפריט קיץ עם מנות חדשות.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, סביצ'ה לובסטר ואבטיח, "פורצ'יני מזויפות" (פטריות מלך היער מושרות בתמצית פורצ'יני, צלויות עם שמן זית, פלפל שחור גרוס, פטרוזיליה ופרמג'אנו רג'אנו), "טוקיו" (סשימי סלמון על איטריות תה ירוק מאצ'ה בעבודת-יד, פטריות שימג'י בגריל, אספרגוס בציר של דאשי עם קוג'י מיסו לבן), וגם "סן פרנסיסקו" (פילה מוסר צלוי עם סלסה של תירס מתוק, עגבניות, חלפיניו ירוק בגריל עם פסטו של בייבי אורוגולה ושקדים).

לפרטים נוספים

אריכא HOME, ירושלים

אריכא HOME, ירושלים. דויד מויאל,
אריכא HOME בירושלים/דויד מויאל

הסביח הוותיק בשוק מחנה יהודה מתרחב עם מחלקת מעדנייה, ובה סלטים טריים וצנצנות טעימות.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, פטריות פורטובלו צלויות עם בצל שרוף וצנוברים, קרם פלפלים מתוקים, מטבוחה מעושנת, קונפי שום, חציל שרוף בטחינה, ממרח לימונים כבושים, ריבת חצילים וגם חריף אדום ולוהט.

לפרטים נוספים

דזרט היי, הנגב ומיקלר

חגיגות יום ההולדת ה-100 לחברת הכרם הולידו שיתוף פעולה ישראלי-דני, ובירה במהדורה חגיגית ומוגבלת.

Desert Haze היא בירה בהירה בסגנון ניו אינגלנד פייל אייל שנוצרה בעקבות תהליך הפריה בין אנשי הכרם ומותג מיקלר. היא נושאת קשת טעמים טרופית ועיצוב צבעוני המתמקד במסעותיו של הנרי במדבריות הארץ המובטחת. מחיר: 14 שקלים.

לפרטים נוספים

פופ-אפ רון יוחננוב, קניון עזריאלי הוד השרון

רון יוחננוב. עופר חן,
רון יוחננוב/עופר חן

המתכונאי החרוץ סוגר את החופש הגדול בחנות שתוקם במיוחד בקניון.

הפופ-אפ יפעל בימים רביעי-שישי (25-27 באוגוסט), ויציע, בין היתר, פוטטוס בכמה וריאציות, "שווארמה אבו דאבי" וחברותיה מטקסס, ולהיטים ויראליים אחרים.

לפרטים נוספים

דינר אנד שואו, וויסקי בר מוזיאון

וויסקי בר מוזיאון, שרונה. גלעד ארצי,
וויסקי בר מוזיאון/גלעד ארצי

סדרת אירועי הדגל של בר הוויסקי בשרונה חוזרת עם השף אור גינסברג ממסעדת סלאס.

האירוע, שיתקיים ביום שני (30 באוגוסט), יציג תפריט בהפתעה שכל אחת מחמש מנותיו תלווה במנת וויסקי גלמורנג'י, והארוחה כולה תלווה בהופעה חיה של ירדן סקסופון. מחיר: 350 שקלים.

לפרטים נוספים

חגיגת יין, יקב ירושלים

יקב ירושלים. כרמית היינריך,
יקב ירושלים/כרמית היינריך

יקבי ירושלים מזמינים את תיירי הקיץ והחגים למרכז המבקרים במשכנות שאננים.

תוכלו לטעום כאן מהיינות, להשתתף בסדנאות מול הנוף הירושלמי, לטעום גבינות ולסייר באזור.

לפרטים נוספים

פאזל בורגר, ראשון לציון

פאזל בורגר, ראשון לציון. אפיק גבאי,
המבורגר של פאזל בורגר/אפיק גבאי

רשת ההמבורגרים מתרחבת עם סניף דגל במתחם הסינמה סיטי בראשון לציון.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, כרובית פריכה, טבעות בצל, צ'יפס בטטה, המבורגרים מוכרים וגם מנות חדשות דוגמת "מארדונה" (קציצת בורגר, אסאדו מפורק על הפלאנצ'ה, צ'ימיצ'ורי ואיולי שום חרדל), "כץ דלי" (קציצת בורגר, איולי שום, קורנביף, גבינת צ'דר מן הצומח, כרוב צרוב, חמוצים וחרדל) וגם "למבורגיני" (קציצת טלה, חסה, עגבניה, מלפפון חמוץ, בצל סגול ואיולי ברביקיו).

לפרטים נוספים

ראש השנה, לג'נדה

רשת הגלידריות מתכוננת לחג עם קולקציית ראש השנה.

תוכלו למצוא כאן, מלבד הטעמים "הרגילים", סורבה רימונים, יוגורט עזים רימונים וגלידת קראמבל דבש. במהלך ימי ראש השנה, תקבלו על כל קנייה של קילו גלידה צנצנת דבש מתנה.

לפרטים נוספים

סיפורים מהמטבח, Foodish

מוזיאון פודיש. מוזיאון פודיש,
אוכל יווני/מוזיאון פודיש

האגף הקולינרי של מוזיאון העם היהודי ממשיך בסדרת המפגשים הטעימים שלו, עם שיחה באוריינטציה יוונית בין העיתונאי רועי ירושלמי, אשת הקולינריה שי לי ליפא והשפית אביבית פריאל אביחי.

המפגש, שיתקיים ביום שישי (27 באוגוסט), יעסוק בנקודת ההשקה שבין המטבח היהודי ומדינת האיים, והשפעתה על התייר הישראלי. מחיר: 89 שקלים כולל טעימות ויין.

לפרטים נוספים

דיל בירה, פיצה רבקה

פיצה רבקה, תל אביב. גיל אבירם,
פיצה רבקה/גיל אבירם

הפיצרייה החדשה בנמל תל אביב מתמודדת עם הרוחות החמות מהים עם דיל בירה מוצדק.

מדובר במבצע 1+1 פשוט, שימזוג לכם עד השעה 20:00 בירות חבית דוגמת גולדסטאר אנפילטרד או הייניקן ב-26 שקלים לחצי ליטר. איתן תוכלו להתנפל על מוצרי הבסיס של המקום, כמו פיצה קאצ'יו אה פפה, פיצה פוטנסקה או "בלו פיצה" (רוטב אלפרדו, מוצרלה, גבינת ברי ואננס).

לפרטים נוספים

פיצה רולטה, דומינו'ס

רשת הפיצות הגדולה משיקה "פיצה רולטה", מהדורה מוגבלת שהיא מעין מגש-משחק חברתי, המסתיר כמה סלייסים חריפים המחוזקים בטבסקו סקורפיון.

לפרטים נוספים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully