וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר לשמוע קראק עד לכאן: שמנו ידיים על המגנום החדש

עודכן לאחרונה: 27.8.2021 / 7:22

קציצות ונקניקיות, יוגורט ושיבולת שועל, תה והכנה לעוגה: טועמי "חדש על המדף" התאימו סטים

סיור במפעל גלידות נסטלה/שי מכלוף

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"
לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך. והפעם - קציצות ונקניקיות, יוגורט ושיבולת שועל, תה והכנה לעוגה. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

מגנום פיינט בכוסות אישיות

מגנום פיינט בכוסות אישיות. מגנום,
מגנום פיינט בכוסות אישיות/מגנום

יותר מחצי שנה מאז השקת הפיינטס הנסדקים-נפיצים-מושחתים שלה, מרחיבה מגנום את המדף עם גירסת כוסות אישיות של אותו טריק גלידתי.

ההשקה הכפולה, בטעמי וניל קלאסיק (גלידת שמנת בטעם וניל עם שבבים וציפוי עליון המכילים שוקולד מריר) ו-וניל שקדים (גלידת שמנת בטעם וניל עם שקדים מסוכרים, שבבים וציפוי עליון המכילים שוקולד חלב), מלווה בקונסטרוקציה אריזתית מתוחכמת יחסית, לרבות כפית עץ חבויה ומכסה פלסטיק שמסייע "לשבור" את הציפוי.

בפועל, זה משחק חמוד בדיוק כמו הפיינט המקורי, עם גלידה מוצלחת וגודל הרבה-הרבה יותר נורמטיבי.

בשתי מילים: קראק פאי.

בר נייד

זאת הייתה חופשה קצרה במקסיקו. היא עלתה לנו 15 שקלים בלבד

לכתבה המלאה

נקניקיות וכדורי בשר, ביונד מיט

נקניקיות וכדורי בשר, ביונד מיט. ביונד מיט,
נקניקיות וכדורי בשר של ביונד מיט/ביונד מיט

חברת ביונד מיט מוסיפה להרחיב את סל המוצרים שלה, ומשיקה נקניקיות מהצומח בשני טעמים - רגיל ואיטלקי פיקנטי - וכן כדורי "בשר".

מילאנו את תפקידנו כשליחים והעברנו את החבילות לטועם עם מעט יותר פרספקטיבה צמחית מאיתנו. זה מה שהיה לו לומר:

"במדינה שלא חסר על מה לריב בה, נראה שלפחות בנושא אחד נמצא קונצנזוס - מבין ההמבורגרים הצמחיים שמשווקים בישראל, אין להמבורגר של 'ביונד' תחרות. בכלל, נראה שמאז שאפשר למצוא 'ביונד בורגר' במקפיא של כל רשת שיווק בישראל, וכמעט כל מסעדת בשרים שמכבדת את עצמה הכניסה את המוצר לתפריט שלה, יש איזו תחושה של הפסקת אש בין אוכלי הבשר לטבעונים.

הסיבה פשוטה: כשעושים אותו נכון, ההמבורגר של ביונד באמת טעים. אין בו תחושה של חסר מצד הטבעוני, ואין תחושת התנשאות מצד הקרניבור. לאחרונה הזדמן לי לשבת עם חבר ברשת המבורגרים תל אביבית מוכרת, והופתעתי כשהוא הזמין למנה עיקרית את ההמבורגר של ביונד ולא מנה בשרית. בתגובה להפתעתי הוא הסביר שהביונד באמת טעים לו, ובשעות הערב הוא מעדיף אותו על המבורגרים בשריים מכיוון שהוא לא משאיר אותו עם תחושת כבדות.

באופן אישי, בתור אדם שטעם עשרות המבורגרים מן הצומח במסעדות ברחבי העולם, 'ביונד' משאיר אבק למתחרים, גם כשמכינים אותו על המחבת בבית. הרכיבים שלו לא מושכים במיוחד. המוצר מעובד מאוד, לא אורגני וגם מאוד יקר - אבל בסופו של דבר, אם צולים אותו נכון, מדובר במעדן השחיתות הטבעוני הכי מספק שאפשר להכין בבית.

זאת גם הסיבה שהגעתי עם ציפיות גבוהות כדי לטעום את שאר המוצרים של 'ביונד' שהחלו לטפטף לחנויות הטבע ולסופרמרקטים הגדולים בתקופה האחרונה. 'בשר' טחון, נקניקיות, נקניקיות איטלקיות חריפות וכדורי בשר. התוצאה בכל אחד מהמוצרים תהיה פחות מובהקת מאשר במקרה של ההמבורגר.

גרסת ה'טחון' של ביונד אמנם טעימה מאוד (מזכירה את טעם ההמבורגר) אך גם יקרה מאוד, ולא בטוח שעדיפה על גרסאות זולות בהרבה שכבר נמצאות ברשתות השיווק. כדורי הבשר טובים וטעימים (בין אם מבשלים אותם ברוטב או פשוט חורכים אותם על מחבת כמו שהם) אך דורשים התעסקות.

הנקניקיות החריפות מעולות, אך פחות מתאימות לבישול ביתי מכיוון שהן מפיצות ריח עשן חזק והנקניקיות ה'רגילות' הן אולי המוצר הראשון של ביונד שניסיתי שממש ניתן לחוש ממנו שאינו בשרי אלא 'תחליף'.

ראוי לציין שלמרות שלא מצויין ברשימת האלרגנים, הנקניקיות מכילות פול ולכן לא מתאימות למאות אלפי הישראלים שחסרים את אנזים ה-G6PD (אלה יוכלו להמשיך ליהנות מההמבורגר, ממילא הוא הכי טעים)".

בשלוש מילים: שחיתות עם כוכבית.

לאבנה עיזים, משק צוריאל

לאבנה עיזים, משק צוריאל. משק צוריאל,
לאבנה עיזים של משק צוריאל/משק צוריאל

משק צוריאל מרחיבה את סדרת גבינות העיזים שלה עם מוצר חדש - לאבנה עיזים 5%.

האריזה הירוקה המוכרת (200 גרם גבינה) עוררה ציפיות וסיפקה קבלות עם פתיחתה. מדובר בממרח עם מרקם אידיאלי לתפקידו העיקרי בחיים - מריחה, זאת אומרת - עם טעם טוב של בינה חמצמצה, שמקבל כמעט כל תוספת מעליו.

בחמש מילים: קומת בסיס לגיטימית בכל סנדוויץ'.

יוגורט עיזים, תנובה

יוגורט עיזים, תנובה. תנובה,
יוגורט עיזים של תנובה/תנובה

נשארים בעולמות העיזים: חברת תנובה משיקה סדרת יוגורט לבן מחלב עיזים מלא.

ההשקה הכפולה מציעה גביע אישי בגודל 140 גרם וגירסה משפחתית של 750 גרם, ולפחות 2.8% שומן. אנחנו התפרענו עם מנת גרנולה ופירות שהלכה נהדר יחד עם היוגורט החמצמץ, המשכנו משם לארוחת ערב עם קצת ירקות וביצים, וסיימנו בתוך שייק פירות, כקונטרה מעודנת יחסית לסוכרים. התוצאה בכל הניסיונות האלה הייתה פשוטה ואחידה - טעים.

בחמש מילים: לבן זה עדיין הלבן החדש.

קרוזלי קוואקר, שטראוס

קרוזלי קוואקר, שטראוס. סטודיו שטראוס,
קרוזלי קוואקר של שטראוס/סטודיו שטראוס

מותג דגני הבוקר המוכר מנחית בארץ (באמצעות שטראוס) את קרוזלי, סדרה חדשה על בסיס שיבולת שועל.

מדובר בהשקה משולשת של דגנים - עם חתיכות שוקולד מריר, עם פירות טרופיים מיובשים, ועם תערובת אגוזים ושקדים, שהייתה גם הפייבוריטית שלנו - שהתלבשו מצוין מעל קערת יוגורט ולצד מעט פירות, וסיפקו פריכות רצינית אך לא שוברת לסת. באשר לדבש המנדטורי, כדאי אולי להצביע על כך שהדגנים מתוקים מעט יותר מהנדרש.

בשלוש מילים: קראנץ' זה מקצוע.

פתית צ'יפס ירקות, יוניליוור

פתית צ'יפס ירקות, יוניליוור. יוניליוור,
פתית צ'יפס ירקות של יוניליוור/יוניליוור

המותג הוותיק מתרחב עם טעמים חדשים מבוססת ירקות, תחת כנפי "פתית צ'יפס".

מדובר בחטיפים עשויים מקמח ירקות וקטניות - אחד על בסיס בטטה סגולה בטעם שמנת-בצל, והשני עם חומוס, אפונה ושעועית - שמפזרים באוויר פחות מ-100 קלוריות לשקית. ב"מחיר" הזה, כנשנוש חמוד וסוגר פינה, זה היה שווה.

בחמש מילים: בין ירקות לצ'יפס עוצרים כאן.

חליטת רימונים, פומפדור

חליטת רימונים, פומפדור. פומפדור,
חליטת רימונים של פומפדור/פומפדור

מותג התה המוצלח מתכונן לחג עם חליטת רימונים, ללא קפאין וללא תוספת סוכר.

מדובר בהשקה של סדרת הפירות החדשה World of Fruits, שעתידה להביא לנו בקרוב גם חליטות אוכמניות, אפרסק ולימון. עד אז, ובאווירת ראש השנה, הרימונים עשו את שלהם עם מתיקות-חמיצות מוצלחת.

בשתי מילים: מארז חג.

תבניות מתקפלות, קוקי

תבניות מתקפלות, קוקי. קוקי,
תבניות מתקפלות של קוקי/קוקי

מותג עזרי המזון משיק תבניות מתקפלות חד-פעמיות, שיתרונן בכך שהן מגיעות מקופלות ואמורות לחסוך מקום.

התבניות הצבעוניות עמדו יפה במשימת אפייה סטנדרטית יחסית, והקיפול ההתחלתי שלהן לא השפיע על התהליך. באשר לחיסכון במקום, ניתן רק לומר שכל טריק מטבחי כזה הוא מבורך.

בשלוש מילים: מחשבה מחוץ לתבנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully