וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל מדף מנצח במקרר: כך תשמרו על פירות וירקות בקיץ

עודכן לאחרונה: 27.8.2021 / 7:21

החום הזה לא מרחם על אף מוצר, אז לפחות כדאי שנדע איך להתמודד איתו

טיפים של נוי הדס מ"נוי השדה" לשמירה על פירות וירקות במקרר/מקררי בוש

ולפעמים כל עולמות התוכן שלנו נפגשים באירוע אחד מרהיב, מפגש מחזור של התעניינויות, ועידת פסגה של אינטרסים, מפץ גדול שמכנס יחד את כל מה שמעניין אותנו עכשיו בשורה אחת.

לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

והשורה הזאת, אם תהיתם, לקחה את אובססיית פירות הקיץ שלנו, ואובססיית ה"לאכול כמה שיותר ירקות כי חם" שלנו, ואובססיית הסדר והארגון הנודעת שלמצה שלנו, ואת אובססיית ה"יש טיפ ויראלי חדש" שלנו, ויצרה ממנה מילים - כך תשמרו טוב יותר על הפירות והירקות שלכם.

אישה מתקררת במקפיא. Giphy
לא רק אתם סובלים בחום הזה. אישה ומקרר/Giphy

היינו בסיפור הזה לא מעט פעמים בשנים האחרונות, כולל שישה טיפים שיעזרו לפירות וירקות שלכם לשרוד יותר זמן לפני כשנתיים, וגם התעסקות עם איפה צריך לאחסן כל פרי בבית ממש לפני שנה. זה לא עצר אותנו עכשיו מלחפור שוב בנושא הזה, כי, אתם יודעים, קיץ ישראלי ופירות יקרים, אז לפחות שנדע להפיק מהם את המקסימום.

נוי הדס המפורסמת מ"נוי השדה" פתחה את הסשן עם כמה טיפים שתרמה לאחרונה במסגרת שיתוף הפעולה שלה עם מקררי בוש. היא התחילה עם עגבניה ומלפפון הבסיסיים והאהובים, והדגישה שכדאי להפריד ביניהם במקרר ("הם סופחים ומפרישים אתילן, והוא עלול לגרום להם להירקב מהר"), אם כי אנחנו משתדלים - כל עוד לא לוהט-גיהנומי בחוץ - לשמור את העגבניות מחוץ למקרר.

כולל כמה תשובות מפתיעות

איפה צריך לאחסן כל פרי בבית?

לכתבה המלאה
ג'ואי טריביאני מ"חברים" מחזיק אננס. Giphy
מוצל, חשוך, בחוץ. מישהו שידע להעריך אננס/Giphy

משם, הדס עברה לפירות קיץ, לרבות ענבים, שזיפים, נקטרינות, אפרסקים, מלון ואבטיח, והמליצה לאכסן אותם כמה שיותר עמוק במקרר, כמה שיותר מאחורה במדף, כי הם אוהבים מאוד קור. טיפ נוסף, מעט אוף-טופיק אך סימפטי: "שימו בננה במקפיא, זה כמו ארטיק".

הדס סיימה את השיעור עם טיפ מוצלח על אננס, יהלום מתוק (ויקר מאוד) שכדאי לנצלו בחכמה אם כבר גיהצתם עליו את היומית שלכם. "כדאי מאוד דווקא להוציא אותו מהמקרר, ולדאוג להניח אותו במקום מוצל וחשוך", הסבירה, "לצד, נגיד, בננות, או ליד בצלים ובטטות שלא צריכים להיות במקרר. ככה האננס נשמר הכי טוב".

פירות וירקות, אוכל. Giphy
בואו נתייחס אליהם כראוי. פירות וירקות/Giphy

הסוגיה הקריטית הזאת אינה מדירה שינה מעינינו בלבד. למעשה, הרשת מתעסקת ומשייפת אותה כל הזמן, מוסיפה טיפים ומשפצת להיטים ויראליים קיימים.

קחו לדוגמה את סטף גיגליוטי, אם אמריקנית שמתגוררת בפיטסבורג, מבלה די הרבה זמן ב-Target ו"אוהבת יין כי יש לי ילדים", כהגדרתה (וכהגדרתנו).

"אני לא בטוחה שידעתם את זה, אבל נתקלתי בטיפ הזה לפני כמה חודשים והחלטתי לנסות אותו - והוא עובד מצוין", תיארה בסרטון שהעלתה לעמוד הטיקטוק שלה, "אם תשימו פירות, תותים למשל, בצנצנת זכוכית אטומה, הם יחזיקו במקרר שבועיים-שלושה. ברצינות, בדקתי את זה, וזה עובד מדהים".

"ספרינט למקרר". טיפ הפירות המושלם:

כצפוי, הטיפ הפשוט להחריד ויעיל להחריד הזה עורר מהומה חיובית ברשת, גרר מיליוני צפיות ואלפי לייקים, וגרם להמוני צרכנים מנוסים ומיואשים לקום מהספה ולרוץ למטבח - ולמקרר.

"הפסקתי לקנות תותים רק בגלל שהם נרקבים כל כך מהר", ציין אחד הגולשים, בעוד עמיתיו הוסיפו לבנות קומות על הטיפ המקורי. "מאוד עוזר לשים מפית בתחתית הצנצנת ובראשה כי היא תסייע לספוג את כל הלחות של הפרי", הסביר מגיב בעל תושיה, ואילו אדם שלישי המליץ להשרות אותם במשך 20 שניות בחומץ ובמים, לשטוף ולייבש.

גולשים אחרים הדגישו כי הטיפ היעיל הזה עובד גם על ירקות נוספים דוגמת תרד וברוקולי, והדיון התפתח מהר מאוד עם רעיונות נוספים, המלצות וטריקים. לפעמים הרשת עובדת חלק, ומנטרלת את הדברים הרקובים של החיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully