וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשפה את "המתכון הסודי" של סטייק במסעדות וגרמה לסערה

3.10.2021 / 23:36

מעל ל-3.5 מיליון איש כבר צפו בסרטון שבו "נחשף" איך מכינים בבית סטייק באיכות כמו של מסעדה, אבל נותרו בהלם כשראו בכמה חמאה השתמשה הבשלנית. האמת? גם אנחנו בהלם ומתקשים להאמין. צפו בסרטון ותבינו למה

האם ככה מכינים סטייקים במסעדות?/@tammylouiseee

אוהבים סטייק עסיסי? האייטם הזה הוא בשבילכם (או שלא). בחורה בשם תמי לואיז חוללה לאחרונה סערה ברשת אחרי שהעלתה סרטון שבו היא "חשפה" את מה שלטענתה הוא המתכון הסודי של המסעדות להכנת סטייק, ואף ציינה שמדובר במתכון שהם לא רוצים שתדעו. צופים רבים תהו האם יש להתייחס בכלל ברצינות לסרטון הזה, אבל היא מתעקשת שהכל רציני.

תמי, שנוהגת להעלות מתכונים מעניינים לטיקטוק, שם יש לה מעל ל-300 אלף עוקבים, פירסמה את הסרטון שבו היא מראה בדיוק כיצד (לטענתה) המסעדות מכינות סטייקים - בריא זה לא ולמי ששומר כשרות, אז זה גם ממש לא כשר.

צפו בסרטון שלה

אז מה היא עשתה אתם שואלים? ובכן, בקליפ שנצפה כבר מעל ל-3.5 מיליון פעמים אפשר לראות כיצד היא לוקחת חבילה שלמה של חמאה ומורחת אותה בשלמותה על צד אחד של הסטייק. לאחר מכן היא הופכת את נתח הבשר ומורחת חבילה נוספת (!) של חמאה בצד השני שלו. אחרי שהיא סיימה לעשות את זה, תמי פיזרה על צד אחד של הסטייק תבלין להכנת טאקו ואז טיגנה את הבשר, כאשר כל החמאה נוזלת על המחבת.

לאחר שהיא מתבלנת גם את הצד השני של הסטייק היא מוסיפה בצל למחבת, הופכת את הסטייק, מגבירה את החום ואז - מוסיפה עוד חתיכה ענקית של חמאה. בשלב הזה חברה נשמעת שואלת אותה: "האם החמאה נספגת בתוך הבשר?" ותמי עונה לו: "החמאה נספגת. היא הופכת את הבשר לקרמי יותר וזה מאוד טעים". התוצאה הסופית אמנם נראית עסיסית למדי, אך הצופים בטיקטוק יצאו נגד הטענה של תמי שזו השיטה שבה משתמשים במסעדות, ובמקום זאת כינו אותה "מתכון להתקף לב".

הסרטון הזה צבר ברשת מעל 90 אלף לייקים ו-9,000 תגובות מצופים שהיו מודאגים כמובן מהפן הבריאותי. הרבה מהמגיבים התלוננו שהטענה שלה פשוט לא נכונה, כשאחד מהם כתב שהוא עובד במסעדה ואין סיכוי שמישהו אי פעם ישים כל כך הרבה חמאה על סטייק ואחר טען שהוא שף כבר 23 שנים ומעולם לא ראה משהו כזה.

הוספת רוטב לסטייק שנצלה במחבת. Giphy
ככה מכינים סטייק במסעדה?/Giphy

באתר mashed נכתב שהבעיה ב"סוד להכנת הסטייק" של לואיז היא לא רק שמדובר בהכנה לפיצוץ עורקים והתקף לב, אלא שצופים רבים התלוננו על הכותרת המטעה בתחילת הסרטון - "מה שהמסעדות לא רוצות שתדעו!" - מה שגרם להם להאמין שהיא עומדת לחשוף את סודות הכנת הסטייקים של העולם הקולינרי המקצועי.

בעוד שהמשתתפות בסרטון טוענות (ובצדק) שכוהנת המטבח ג'וליה צ'יילד בהחלט הייתה משתמשת בהמון חמאה, אין כל הוכחה לכך שאיזשהו שף מקצועי אי פעם היה מטגן סטייק בין שתי חתיכות חמאה ענקיות מתחת למקלחת של תבלין טאקו. חלק מהצופים אף טענו שלמרות שאין כל הוכחה לכך, מדובר בבדיחה של לואיז ושהיא בסך הכל עבדה על הצופים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully