וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלמנס הציעה לשים מיונז בקפה, והציתה סערה ברשת

עודכן לאחרונה: 21.10.2021 / 23:35

מיונז בקפה. כן זו לא טעות - חברת הלמנס שמתמחה בייצור מיונז הציעה להוסיף את הממרח לקפה וגרמה לאנשים לחסום אותה ולהתעצבן: "זה פשוט אלימות טהורה". גם אחרי הסערה בחברה סירבו לקחת צעד אחורה

5 דברים שאולי לא ידעתם על קפה/מערכת "אסור לפספס"

מיונז הוא כנראה אחד מאותם דברים שאפשר לאהוב או לשנוא, אך אין אמצע. הממרח שעשוי בדרך כלל משמן צמחי, חלמוני ביצים וחומץ או מיץ לימון, משמש בדרך כלל לתיבול סלטים, למריחה על סנדביץ ' או על טוסט גבינה כדי להוסיף קריספיות, כדיפ לצ'יפס ויש אפילו כאלה שמוסיפים אותו לעוגה כדי להוסיף לה לחות

אבל האינטרנט השתולל כשחברת הלמנס, שידוע בעיקר בזכות המיונז שלה, ביקשה מהעוקבים שלה לנסות להוסיף אותו לקפה במקום חלב. החברה עשתה זאת דרך הטוויטר: "מיונז בקפה שלכם, זה הכל, זה הציוץ" הם כתבו. בציוץ נוסף הלמנס הדגישה את היתרונות של הוספת מיונז לקפה, שהם: "מיונז בקפה שלכם וקפה במיונז שלכם".

הציוץ שגרם לסערה

באופן לא מפתיע, הציוץ השיג אלפי תגובות מאנשים שפשוט לא אהבו את זה. אפילו הזמרת דיון וורוויק נחרדה מהרעיון וחסמה את החשבון של הלמנס. כשהיא נשאלה מדוע עשתה זאת אמרה: "הם רוצים שנוסיף מיונז לקפה שלנו", וציינה שהיא לא מוכנה לסבול את זה.

היא לא הייתה היחידה ששנאה את הרעיון כשאחד האנשים אמר: "אני אוהב אתכם מאוד, הלמנס, אבל הציןץ הזה הוא אלימות טהורה". שני כתב: "אנפולו ודווח", שלישי הוסיף: "השימוש היחיד הוא לסנדביץ' גבינה מותכת וצריבת סטייק. תפסיקו עם זה". אדם נוסף ציין כי: "איש המדיה של הלמנס הגזים".

מצד שני, לא כולם לא הסכימו: "אני אולי אשתה קפה ואנסה את זה" כתב אחד ואחרים אפילו פרסמו תמונות של קפה עם מיונז (כשהתוצאה נראית ממש מזוויעה). למרות האש, בחברה לא לקחו צעד אחורה וציינו: "זאת לא הייתה טעות, מיונז בקפה. זה נקרא להיות בעל חיך מתוחכמת".

והיו כאלה שניסו

הכל התחיל בגללו?

הציוץ הגיע אחרי שסרטון של אדם ששם מיונז בקפה שלו במקום חלב הפך לויראלי. וויל לואיס, קוורטברק מאוניברסיטת קנטאקי, שיתף את הסרטון המוזר שלו בטיקטוק וקיבל הרבה תגובות נזעמות. הלמנס שיתפו את הסרטון בטוויטר וצייצו: "מאחלים כל טוב לוויל לואיס היום. מקווים שהוא מתחיל את היום עם כוס קפה טרייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully