וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם מחממים את הפיצה מאתמול לא נכון! כך תהפכו את השאריות למעדן

17.10.2021 / 23:19

"המקירוגל והתנור רק יהרסו אותה": משתמשת טיקטוק חושפת את השיטה שלה לחימום פיצה שהשארתם במקרר ומבטיחה שרק כך תוכלו ליהנות שוב מטעמה המקורי. אתם חייבים לנסות את זה בבית

הדרך הכי טובה לחמם פיצה/@aldentediva

כולנו יודעים שבשביל ליהנות מפיצה טובה, יש לאכול אותה ברגע שהשליח דופק על דלת הבית. כשאנחנו שבעים תמיד מגיעה ההתלבטות: האם לזרוק את השאריות או לשים במקרר? כולנו יודעים שחימום במיקרוגל יהרוס אותה (הגבינה מעל תצא רותחת והבסיס ישאר קר) וגם התנור לא יחזיר אותה לגדלותה (הגבינה תצא פריכה מדי). לכן רבים פשוט מוותרים על סגירת פינה ביום שאחרי ומשליכים את המשולשים הנותרים לפח.

כעת טבחית ביתית מניו ג'רזי בשם טארה טוענת שיש בידה את השיטה הנכונה לחמם פיצה שתחזיר לה את טעמה המקורי והאיכותי. את השיטה שלה היא הציגה לראווה בחשבון הטיקטוק שלה, aldentediva, שם היא נוהגת לשתף סרטונים המציעים טיפים לבישול ואפייה. לדברי טארה הדרך הטובה ביותר לחמם פיצה היא במחבת - עם מים. כן, קראתם נכון.

בעוד מקובל לחשוב שהמים יהפכו את בסיס הפיצה לספוגי, הם למעשה יהפכו את הגבינה שמעל לצמיגה וטעימה ממש כמו ביום שלפני. כל שאתם צריכים לעשות זה להניח את משולש הפיצה במחבת שעל האש, לשפוך ממש מעט מים סביב ולכסות את המחבת לדקה אחת. את התוצאה המרשימה היא מציגה בסרטון שלה ועל אף שאנחנו לא מסוגלים לטעום, זה בהחלט נראה מפתה.

כך עושים זאת:

לא סומכים עליה? אל תדאגו, היא לא לבד. השיטה פורסמה בעבר ע"י "פיצה רוברטה" מברוקלין, ניו יורק, והרבה מלקוחותיה היו מרוצים. פיצה רוברטה פרסמה מדריך שימושי לחימום פיצה תוך 3 דקות. על פי המדריך עליכם:

  • 1. להניח מחבת על להבה בינונית-נמוכה ולשים בה את משולש הפיצה הקר שלכם.
  • 2. לאפשר לפיצה להתחמם במשך 2 דקות - או עד שבסיסה יהיה קריספי.
  • 3. להנמיך את האש ולהוסיף בזהירות 2 טיפות מים למחבת הלוהטת (מבלי שהמים יגעו בפיצה).
  • 4. לכסות את הפיצה במכסה למשך דקה כדי שהאדים שיווצרו כתוצאה מהטיפות ימיסו את הגבינה.
  • 5. לסיום יש לכבות את האש והפיצה שלכם תהיה מוכנה לאכילה.
כך תחממו פיצה קרה. Reddit, צילום מסך
המדריך כפי שפורסם ברדיט/צילום מסך, Reddit

סרטון ההדגמה מעורר התיאבון של טארה צבר 2.6 מיליון צפיות ויותר מ-150 אלף לייקים. "וידוי: אני מעדיף לאכול את זה ככה מאשר טרי", כתב אחד בתגובות ואחר הוסיף: "אני כל הזמן נדהם מכמות הדברים שטיקטוק גילה לי שעשיתי לא נכון כל חיי". אדם נוסף חיזק: "זו הדרך היחידה לעשות זאת!" ואחרת הוסיפה: "מעכשיו אני לא זורקת עוד משולשי פיצה נותרים לפח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully