וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחלצים מהפקקים: בר יין חדש באבן יהודה

אורית גרינבוים לירון, סנהדרינק

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 11:11

בר יין חדש נפתח. לא בבן יהודה, לא באור עקיבא ובטח שלא באור יהודה. בר יין חדש נפתח באבן יהודה. בשורה משמחת עבור כל השותות והשותים של המושבה, אזור השרון ועמק חפר כולו

תוך שיטוט אגבי לאורך פיד הפייסבוק שלי, הופתעתי לגלות שנפתח בר יין באבן יהודה. במקביל, התאכזבתי מעצמי על עצם ההפתעה, למה לא בעצם? אבן יהודה כבר מזמן איננה מושבה קטנה ומנומנמת, האוכלוסייה בה גדלה מדי חודש ולא מעט מקומות איכותיים ומגניבים נפתחו כאן בשנים האחרונות. ובכל זאת, הפתיחה של בר וחנות יין סטייל העיר הגדולה מרגשת אותי במיוחד ומאפשרת לי וללוגמים סדרתיים וסקרנים כמוני למצוא מקום איכותי לשתות בו מבלי לעלות על כביש 2 או כביש 4 שהפכו כל חווית נהיגה לגיהינום.

עומסי תנועה בכביש 2 ממחלף ינאי 12 ביולי 2021. ראובן קסטרו
לשתות טוב בלי להתמודד עם הפקק/ראובן קסטרו

שק של סנטימנטים

יש מצב שאני גם קצת סנטימנטלית. הבר וחנות היין ממוקמים בקניון שבמושגים מקומיים נחשב מפלצתי, במרכז המושבה שגם ככה עמוס בתנועה, על חורבות פיצה מרגלית המיתולוגית (שוב, במושגים מקומיים) שבה נהגנו לחגוג על פיצה וקולה אחרי כל ניצחון במשחק כדור-עף וכדור-סל, והיכן שהייתה פעם חנות הנעליים של אתי שם התעקשתי באופן דרמטי שנעלי הלקה השחורות והמכוערות בתבל נועדו להיות שלי ואני רק בת חמש. קניון קרסו החדש מזכיר לכל מי שגדל באבן יהודה את מה שאבד ואיננו אבל גם מציע אפשרויות חדשות ונהדרות.

וייב עדכני ומחירים נוחים

המיסדים, גל מויאל ושליו יצחקי הכירו כשעבדו יחד במסעדת גוז' ודניאל במושב בני ציון הסמוך והבינו שוואלה, יש חיים מצפון לתל ברוך והם כנראה גם טובים. הרעיון המרכזי הוא לתת במה ליינות איזוטריים, ליבואנים קטנים ויצרני יין ישראלים הכי טובים שיש ולאו דווקא אלה שמוכרים הכי הרבה. אמיץ, שאפתני ומרגש. עם חיוך רחב, וייב עדכני, ידע רחב ביין, ומבחר מטורף של יינות בכוסות וחצאי כוסות, גל פותח לכולנו צוהר לעולם יין מרתק בליווי נשנושים קטנים ואיכותיים. מחירי היינות נוחים ותואמים את רמתם, החל מ-50 ₪ לבקבוק ועד מאות שקלים עבור מאגנומים ישראלים שכבר קשה מאוד למצוא בשוק.

עוד בוואלה! סנהדרינק

תיקי נתניה: תרבות היין יוצאת מתל-אביב

לכתבה המלאה
בקבוקים בבר היין בוקה- אבן יהודה. אורית גרינבוים לירון,
מבחר מטורף של יינות בכוסות וחצאי כוסות/אורית גרינבוים לירון

עושים שכונה

מלבד מבחר יינות איכותיים בבוקה מתקיימים מדי שבוע ערבי קונספט בהם מתארחים אנשי יין ויבואנים קטנים, ערבי ג'אז, שישי יווני וגל מבטיח עוד המון הפתעות בקרוב. שווה לעקוב ולהתעדכן בדף הפייסבוק. השתתפתי לאחרונה בערב יין נפלא עם נטלי שפריר, יבואנית קטנה ומטריפה של יינות טבעיים ובעלת יינות עסיס, היה כיף לטעום ולשמוע על הבחירות שלה ביין. בסוף הערב גל מזג לנו וורמוט יבש של עמית טולדו בכוסות אותן ירש מסבתו והן לגמרי הלמו את פרץ הנוסטלגיה שלי ואת המשקה הארומטי הזה שלפתע חוזר להיות מדובר ומעניין. איזה כיף שבוקה הגיעה לאבן יהודה, אני מאמצת אותה בחום כבר יין והחנות השכונתית שלי, כזאת שתהפוך את חיי לנוחים, מאושרים ומעניינים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully