וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופסוף יש פתרון קליל לבעיה הכי גדולה של הבראוניז

2.12.2021 / 23:34

מי מאיתנו לא אוהב עוגת בראוניז חמה? אבל החיתוך שלה תמיד מסורבל משום שהיא מתפוררת בקלות. אבל לא עוד - בחורה שיתפה ברשת טריק פשוט וקל שפותר את הבעיה הזו בקלות וביעילות

5 עובדות על שוקולד/מערכת "אסור לפספס"

מי מאיתנו לא אוהב עוגיות או עוגת בראוניז? כמעט כולם. אלא שמעטים יודעים כיצד לחתוך אותה נכון מבלי להרוס אותה. בדיוק בשביל זה בחורה העלתה לרשת סרטון ויראלי שבו היא הדגימה כיצד יש לחתוך נכון את העוגה, וזה שונה לגמרי ממה שהתרגלנו עד עתה.

הגולשת, שקוראת לעצמה בטיקטוק smackbae חשפה קודם את הבעיה - 10 דקות אחרי שהיא מוציאה את העוגה מהתנור היא צילמה את עצמה מנסה לחתוך את העוגה עם סכין מתכת ותהתה: "האם גם הבראוניז שלכם תמיד נהרסים כשאתם חותכים אותם?" ואכן, החתיכות הרכות והעדינות של העוגה נדבקו אל הסכין ונותרה עיסה מבולגנת במקום חתיכה יפה.

צפו בסרטון ובפתרון

בהמשך הסרטון היא עברה להשתמש בסכין מפלסטיק במקום ממתכת כדי לחתוך שוב ואיזה פלא - זה עבד. "לא משנה כמה חמה הבראוניז או כמה קרה, היא תמיד נחתכת בצורה מושלמת עם סכין מפלסטיק", היא הסבירה. לאחר מכן היא השוותה בין חתיכה שנחתכה עם סכין מפלסטיק לבין כזו שנחתכה עם סכין ממתכת וקשה להתעלם מההבדל.

הגולשים היו נלהבים מהטריק שלה ורוב התגובות היו בסגנון: "עשיתי את זה לא נכון כל החיים". ו"תודה לך, תמיד היו לי בעיות עם זה". אלא שהיו גולשים שציינו שיש טריק נוסף והוא לחתוך את העוגה עם סכין לוהטת.

ומה עם סכין לוהטת?

ויש לה גם מתכון

בתגובה, היא החליטה לנסות זאת וחיממה את הסכין בתנור במשך 10 דקות ואז ניסתה לחתוך את העוגה. מה עם התוצאות? הן היו כמו עם סכין המתכת הקרה - העוגה לא נחתכה כמו שצריך. אז להבא כשאתם מכינים בראוניז, תשתמשו בסכין מפלסטיק ותראו את ההבדל בעצמכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully