וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלך לעולמו השף רוברט קלוגר

עודכן לאחרונה: 26.11.2021 / 13:20

השף המוכשר והמוערך, רוברט קלוגר הלך אתמול לעולמו בגיל 41 בלבד, לאחר שלקה בלבו. עולם האוכל המקומי איבד איש יקר

קייטרינג עץ התאנה. תום ברטוב,
רוברט קלוגר ז"ל/תום ברטוב

רוברט קלוגר, השף המוכשר, בעל ידי הזהב, והלב הטוב הלך לעולמו אתמול (חמישי) אחה"צ, כשהוא רק בן 41, לאחר שלקה בלבו. דרכו של קלוגר בקולינריה המקומית ארוכה ומכובדת, בין המסעדות שעבד בהן נמצאים כמה מהשמות הגדולים ביותר בישראל - מסעדת רפאל, מיכאל בלימן, מול ים, סושיאל קלאב והרשימה עוד ארוכה.

במשך תקופה לא קצרה הוא עמד בראש מסעדת סרווסריה, שם הנהיג בראנץ' שיכורים מושחת מדי שבת, וזכה לקהל נאמן שהלך משם אחריו לכל אשר הלך, גם כשפתח את מסעדת קפה אל נור ברחוב קינג ג'ורג', שפעלה אמנם תקופה לא ארוכה אך זכתה לאהדה רבה.

ב- 2014 הקים קלוגר את הקייטרינג הבוטיקי שלו "עץ התאנה". היה זה אחרי שקלוגר כבר עבר אירוע לב, והוא החליט להוריד רגל מהגז, ולהתרחק קצת מעולם המסעדנות התובעני. בראיון שהעניק אז לוואלה! אוכל, הוא העדיף להמנע מהשם קייטרינג וכינה את העסק "מסעדה לאירועים". בתקופת הקורונה ואחריה, זכה הקייטרינג של קלוגר להצלחה רבה.

השף רוברט קלוגר. ברני ארדוב
יהיה זכרו ברוך/ברני ארדוב

על תחילת דרכו סיפר אז לוואלה! "היינו בצפון בגזרה של סוריה, בבסיסים קטנים של 5-6 חיילים וכל אחד היה צריך לבשל לעצמו, ככה התחלתי. אח"כ התחלתי אצל רפי כהן ברפאל שנתיים, אחרי זה במול ים עוד שנתיים, תמיד דאגתי לעבוד רק אצל אנשים שאני מעריך. בשביל שאני אעבוד אצל מישהו צריך להיות מצב שאני שם את הידיים מאחורי הגב כשאני מדבר אתו, אני צריך לרכוש לו המון כבוד ויש את השפים האלה בארץ".

שפים ואנשי אוכל רבים ספדו לו הבוקר, בהם אשת הקולינריה אפרת אנזל שכתבה לו "עולם הקולינריה איבד היום שף שאולי הוא לא השף הכי מוכר ומפורסם, אבל ללא ספק שף שמישהו שם למעלה נגע בכל דבר שהוא בישל. ברדקיסט לא קטן, מתעב את הכלכלה שמאחורי המקצוע, אבל יא אללה שלו, איך העיניים שלו נוצצות כשהוא מבשל, וכמה לב יש באוכל שלו".

בנימה אישית, קלוגר אהב את החיים, הוא היה אחד השפים האהובים והיקרים ללבנו, ובן זוגה של חברתנו האהובה למערכת וואלה! יהי זכרו ברוך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully