וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשרה מול הים או מישלן קז'ואלית: 5 המלצות לדובאי

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 10:00

צמחונית, חומוס כשר מול הים, ערבית אותנטית או מסעדות גורמה: מדריך התיירות "דובי" ממליץ לכם על 5 מסעדות לוהטות בדובאי

Torno Subito דובאי. אינסטגרם המסעדה, צילום מסך
Torno Subito/צילום מסך, אינסטגרם המסעדה

אין ספק שעולם התיירות רק הולך ונהיה נגיש יותר: מהוייז שהחליף את הצורך לטוס עם ספרי מפות שלמים, ועד הגוגל טרנסלייט שמאפשר להזמין במסעדות בחו"ל בלי לעשות פדיחות. כעת, פיתוח ישראלי חדש לוקח את הנוחות צעד קדימה, עם בוט חכם מבוסס ווטסאפ שהופך למדריך טיולים צמוד 24/7 ומעדכן את התייר הישראלי בעברית בטיפים לאריזת המזוודה, קוד לבוש והכי חשוב - קולינריה.

בכל ביקור בחו"ל פודיז תרים אחר החוויה הקולינארית החדשה - זאת שתפתיע גם את מי שחשב שטעם כבר הכל, ובתקופה האחרונה חובבי האוכל הישראלים מתחילים לגלות את דובאי - אחת הערים בעלות ההיצע הקולינרי הרחב ביותר שנע בין מסורת לחדשנות, בין אוכל רחוב לגורמה ובין מזרח למערב.

כעת, ניתן לצרוך את המידע על הסצנה הקולינרית השל דובאי, דרך פיתוח ישראלי חדש שמונגש לקהל הישראלי - דובי, מדריך טיולים חינמי בווטסאפ, המאפשר לקבל את כל המידע הרלוונטי בצורת שיחה קלילה וחברית בעברית.

להתחברות לדובי הבוט

דובי דובאי הבוט. יח"צ,
דובי הבוט בפעולה/יח"צ

מדובר על בוט ידידותי למשתמש 'דובי' שמו, שלא דורש התקנה של אפליקציה חדשה, אשר מתבסס על נתונים מחיפושים ברשת של אלפי ישראלים. דובי יודע לתת תשובות 24/7 לכל השאלות הרלוונטיות לחובבי האוכל בעיר: החל מאוכל כשר, מסעדות הודיות, סיניות, מסעדות בשרים, סושי ועוד.

אז ביקשנו מדובי, 5 המלצות על נקודות חובה בעיר - וקיבלנו, אחת צמחונית, אחת כשרה, ערבית אותנטית, מישלן קז'ואלית, ומסעדת סושי נהדרת - קבלו.

עוד בוואלה!

המבורגר נסתר, בית קפה אירופי ומאפייה מושחתת: 7 המלצות אוכל (ומלון) בצפון

לכתבה המלאה

מסעדה צמחונית שגם קרניבורים ייהנו ממנה: Quattro Ristorante

מסעדת Quattro Ristorante, אשר חבויה באזור בור דובאי מגדירה מחדש את גבולות האוכל הצמחוני, תוך שהיא נעה בין מטבח מקסיקני למטבח איטלקי. בעזרת שילוב בין טכניקות מולקולריות, מרכיבים עונתיים וכישרון יצירתי מציעה המסעדה מנות שגם אוכלי-כל ישמחו להתמסר להן כמו מתאבן גביעי טורטייה מטוגנים ממולאים בשעועית, סלט עגבניות, חלפיניו וגלידת אבוקדו או עיקרית מוצלחת במיוחד של ניוקי בעבודת יד בקרם שום עם נגיעות צ'ילי, זיתים עגבניות שרי וברוקולי.

Quattro Risrorante, קוואטרו ריסטורנט

גם כשרה וגם נוף ראשון לים: מול הים

חומוס כשר בדובאי? מסתבר שגם על זה יש כאלו שלא מוותרים ובדיוק עבורם נפתחה מסעדת מול הים הכשרה שמציעה מגוון מנות ישראליות מוכרות בכשרות של בית חב"ד המקומי. בין המנות המוצעות: חומוס, פלאפל בצלחת, פסטות. המבורגר, מנות דגים, סלטים ואפילו כריכים שיאפשרו לשומרי הכשרות לארוז להמשך היום בטיולם בעיר. חוץ מכל אלה, כמתבקש משמה מציעה המסעדה נוף עוצר נשימה אל מול הים והמרינה עם סירות יוקרה.

Mul Hayam, מול הים. פתוח בימים א'-ה' בין השעות 12:00- 23:00 , שישי 10-כניסת שבת, שבת סגור

ערב ערבי אותנטי בסגנון אלף לילה ולילה: Siraj

אם חלמתם על ארוחה מהאגדות בסגנון סיפורי אלף לילה ולילה - הגעת למקום הנכון. עיצוב המסעדה כולל קשתות מרשימות, קליגרפיה ערבית, משחקי תאורה ופסלים מלכותיים באופן שיעניק את הרקע המושלם לערב של מנות מסורתיות עם טוויסט מודרני: סלט תאנים וקייל, מאפה לובסטר ואפילו פודינג וניל עם דבש זהב 24 קראט.

Siraj, סיראז'

מישלן בנעלי ספורט: Torno Subito

לעומת הרבה מסעדות מישלן אחרות שמשדרות פאר ודורשות עקבים וחליפה, Torno Subito, של השף האיטלקי המוערך מאסימו בוטורה, בעל כוכב מישלן, מצליחה להעביר את החוויה איטלקית שיודע השף המעוטר להעניק, אבל בסגנון קליל ושמח של חופשה בריביירה האיטלקית. לצד בוטורה מוביל את המסעדה גם השף ברנרדו פלדיני. למסעדה תפריט פתוח ולצידו תפריט טעימות של 6 מנות שף מיוחדות שאצרו שני המוחות הקולינאריים.
.
המנות שזוכות לויראליות ברשתות החברתיות, צבעוניות מאוד ונושאות שמות קלילים כאלו שבטוח תזכרו ולבטח תצלמו, מומלץ להתעדכן ברשימת הקוקטיילים המיוחדת שמוצעת, וכמובן אל תעזו לוותר על הג'ילאטו במסעדה - שנחשבת לאחת מן הטובות בדובאי כמו גם המנות האחרונות הנוספות שלצידה (מי אמר טירמיסו ולא קיבל?).

Torno Subito, טורנו סוביטו

הסושי הכי טוב, ולא רק בדובאי: Akira Back

השף אקירה באק על שמו נקראת המסעדה נושא עבר לא פחות מסעיר - כגולש סנובורד מקצועי שהפך לשף עטור כוכב מישלן שהגיע לדובאי לאחר שחי ועבד בלאס וגאס. המסעדה מציעה אווירה מהפנטת בזכות חלונות ענק ומרפסת רחבת ידיים המשקיפה אל אזור הפאלם ונופים מדהימים של המרינה של דובאי באווירה רומנטית. לצד כל זה מוגשות מנות המציגות מינימליזם יפני המייצר עושר חושי כמו פיצת הטונה הגולמית המהוללת, או תמנון בגריל עם מיסו צ'יפוטלה וסלסה ורדה המוגשות לצד מגוון רחב של מאקי, סושי וסשימי בהזמנה אישית.

Akira Back, אקירה באק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully