וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוחות ראש השנה האזרחית במסעדות

יוליה פריליק-ניב

עודכן לאחרונה: 7.12.2022 / 17:22

אין דרך טובה יותר לחגוג את סוף השנה מאשר בארוחה טוב, אז מה מציעות המסעדות בערב השנה החדשה? אספנו לכם כמה הצעות שוות. מהרו להזמין מקום

מושו. יונתן בן חיים,
חגיגות מקדימות בבר המושו/יונתן בן חיים

2021 מגיעה לסיומה ואיך נציין את החלפת השנה? באוכל כמובן. לכבוד השנה האזרחית החדשה מציעות מסעדות ספיישלים וארוחות יוצאות דופן, לצד אווירה חגיגית. אז לאן יוצאים לבלות ב-31 בדצמבר (או לפני או אחרי כי לא חייבים לצמצמם את החגיגה לערב אחד בלבד)? כל הדילים לפניכם.

כל הארוחות של סילבסטר 2022 מחכות כאן

אגב, סילבסטר, השם הידוע לשמצה שבטעות נטמע בארץ, מציין את מה שמכנים ברחבי העולם ערב השנה האזרחית החדשה - new year's eve. הרוסים מכנים את הערב הזה נובי גוד ("שנה חדשה" ברוסית) ובאמת שאין קשר לסילבסטר שהיה ככל הנראה קדוש מרושע שספק אם היה כיף איתו במסיבות. הנה דילים וספיישלים במסעדות ברחבי הארץ.

סינמה פרדיסו. אסף קרלה,
נשף מסיכות ותפריט טעימות בסינמה פרדיסו/אסף קרלה

צפון

כאמל
במסעדת כאמל בחוף הים בחיפה יחגגו את ערב השנה האזרחית החדשה עם דיל מיוחד: ארוחה זוגית עם בשר הכוללת מנה ראשונה של סביצ'ה דג ים לבן, פלטת בשרים זוגית הכוללת סטייק אנטרקוט מיושן, צ'וריסוס, קבב בקר וכבש, שיפודי פרגית וחזה עוף במרינדת הבית לצד בקבוק יין (480 שקלים לזוג); עסקית זוגית מהים: ראשונה סביצ'ה דג ים לבן, עיקרית של פלטת פירות ים עם שרימפס, קלמרי, מולים וראשי קלמרי ברוטב חמאה, יין לבן ועשבי תיבול לצד בקבוק יין (480 שקלים לזוג).

עם קריצה לקהל הרוסי ולקהל חובב האוכל הרוסי יוגשו פלטת דגים מלוחים עם מטיאס, הרינג, סלמון מעושן ואיקרה בליווי תפוחי אדמה אפויים, לחם הבית וחמאה (75 שקלים). החוגגים ייהנו גם מדיל מיוחד על הקוקטיילים - קוקטייל שני בחצי מחיר. המקום יקושט ולרגל החגיגה ו-DJ ידאג למוזיקה.

כאמל - דוד אלעזר 5 חיפה (חוף דדו), 04-8522990, לא כשר

צ'יוויטו
במסעדת צ'יוויטו בחיפה יציינו את ערב השנה החדשה בסגנון דרום אמריקאי. והשוס - כל המנות מוגשות גם בגרסה טבעונית. הארוחה המיועדת לשניים-שלושה סועדים ומאפשרת לטעום מכל המטבחים של דרום אמריקה, מעין מסע קולינרי ביבשת. הארוחה כוללת ארבעה סנדוויצ'ים בגודל מיוחד, שתי תוספות לבחירה, שתיה קלה וארבעה צ'ורוס לקינוח (279 שקלים לכל הארוחה). בין היתר אפשר לטעום צ'אקקרו (מצ'ילה): נתחי אנטרקוט על מצע אבוקדו טרי, עגבניות, שעועית ירוקה, פלפל ירוק חריף ומיונז (או בגרסה טבעונית עם סייטן); צ'יוויטו (מאורוגוואי): נתחי אנטרקוט, בייקון טלה, שינקין הודו, גאודה, ביצת עין (או בגרסה טבעונית עם סייטן) ואחרים. להשלמת החוויה מוגשים במקום קוקטיילים דרום אמריקאיים.

צ'יוויטו - שער פלמר 2, חיפה, 04-6220032, לא כשר

דוניה רוסה
במסעדת הבשרים המשפחתית הארגנטינאית דוניה רוסה בכפר האמנים עין הוד מחכים לחגוג את ערב השנה האזרחית החדשה עם תפריט לקרניבורים. בתפריט זוגי (מחיר לאורח 375 שקלים) יוגשו לשולחן בחלל ספון העץ מגוון מנות ראשונות (לבחירה) כמו טרטר פילה בקר, קרפצ'ו בקר עם גבינות, סירלוין צרוב ברוטב טריאקי וטורנדו רוסיני - פילה בליווי כבד אווז; במנות ביניים אפשר לבחור בשרים מעושנים בבישול איטי, בריסקט, ואסיו ופיקניה; בעיקריות יהיו בשרים מיושנים חודשיים וחצי בחמאה, אנטרקוט בליווי מניפת תפוח אדמה, סינטה בליווי פירה כמהין ולסיום - קינוחים כמו שוקולדו רוסה או קרמה לה בננה. את הארוחה ילוו יינות טוליפ, קאווה, מים מוגזים ומבטיחים שם גם מגוון פינוקי אלכוהול ללא סוף.

דוניה רוסה - כפר האומנים, עין הוד, 04-9543777, לא כשר

סינמה פרדיסו
בסינמה פרדיסו בחיפה יחגגו ביום שישי ה-31 בדצמבר עם נשף מסכות מפואר הכולל סעודת טעימות שף בת שבע מנות, יינות מיקבי בוטיק כולל טעימות בליווי סומלייה וגם אפטר פארטי ומגוון סטים של DJs מובילים. הארוחה תכלול מנות חגיגיות שרקחו השפים עומר מצליח ואביב חמו כמו קפרזה של חורף עם סלקים צבעוניים וקולרבי מהטאבון; סשימי דג ים; קובה נייא ים; ריזוטו קאצ'ו א פפה; יקיטורי לוקוס ואפרסמון; צלע טלה בקראסט פיסטוקים ועוד (300 שקלים למשתתף עבור, מותנה בהזמנה זוגית).

סינמה פרדיסו - חוף זמיר, חיפה, 077-7242093, לא כשר

נג'מה
השף אסיל שריף ממסעדת נג'מה השוכנת בחוף הים שבחיפה, יכין לערב השנה האזרחית החדשה מנות ספיישל מהמטבח הלבנטיני וברוח החג. במסעדה יוגשו מנות כמו מרק עדשים בכמה טקסטורות (39 שקלים); קובה נייא פיוז'ן (67 שקלים); סי פוד דייגים (79 שקלים); מנסף מדפונה (129 שקלים). המסעדה כבר מקושטת עם אורות מנצנצים.

נג'מה - העלייה השנייה 96, חיפה, 04-6161606, לא כשר

עוד בוואלה!

מ-36 עד 355: המבעבעים המומלצים של וואלה! לסילסבסטר 2021

לכתבה המלאה
אלטה. אנטולי מיכאלו,
אלטה, לפתוח את השנה לצד הכנרת/אנטולי מיכאלו

השוק הישן בעפולה
בשוק הישן בעפולה קישטו לרגל השנה האזרחית החדשה ומתכננים שם חגיגה קולינרית, שתמשך שלושה ימים (חמישי, שישי ושבת) עם מנות ספיישל במסעדות השוק 34 וסטלה וקנין. בשוק 34 יהיו מנות כמו צלעות טלה בליווי עוגת פריקי מנגולד, רוטב שאלוט וציר טלה (145 שקלים); מדליוני פילה בקר עם כבד אווז, פירה על שמן שום, אספרגוס צרוב (145 שקלים); קרפצ'יו דג ים טרי (58 שקלים); באן בורגר ממולא כבד אווז איולי כמהין וריבת בצל (98 שקלים). בסטלה יוגשו מנות ספיישל כמו טורטליני דלעת, סלקים צבעוניים וגבינה מלוחה (72 שקלים); מרק קרם ארטישוק ירושלמי (38 שקלים); ריזוטו ירוקים חמצמץ (64 שקלים). שיא החגיגות במתחם השוק הישן בעפולה צפוי להיות ביום שישי בצהריים בניצוחו של DJ PEPE, קוקטיילים מיוחדים, חלוקות שמפניות ואפילו פיניאטה.

מסעדות השוק הישן עפולה - 072-3386906, כשר בלי תעודה

סטרלינג
במסעדת STARLING ייערך בערב השנה החדשה ספיישל המבורגרים מיוחדים. לכבוד חגיגות השנה החדשה השיק השף אכרם הייב, הבעלים של הדיינר האמריקאי, שלושה המבורגרים חדשים: המבורגר עם רצועות טלה (45 שקלים); המבורגר עם אסאדו (45 שקלים) והמבורגר עם כבד אווז (50 שקלים).

דיינר סטרלינג - זרזיר, 04-8320340, לא כשר

אלטה
ארוחת חג הכי קרוב לכנרת תיערך במסעדת אלטה. שף אור קקון יגיש תפריט ספיישל שיבוסס על חומרי הגלם הטריים שיגיעו באותו יום מהים ומשוקי האזור. הארוחה תכלול לחם ומטבלים, שלוש מנות ראשונות לבחירה, עיקרית לבחירה וקינוחים המוגשים למרכז השולחן.
בין המנות יוגשו סשימי טונה, רוטב פונזו, קוויאר שחור, ויניגרט תפוזי דם; קרפצ'יו פילה עם כמהין שחורות; טרטר דג נא; פטוצ'יני בר ים עם ציר דגים ועגבניות וקרם שורש סלרי; צלעות טלה, ירקות שורש, גראטן תפוחי אדמה וציר טלה; פילה בלאק קוד עם ריזוטו פורצ'יני; טורטליני ריקוטה, שרימפס קריסטל, חמאת מרווה ויין לבן, ועוד. בגזרת הקינוחים יוגשו קראק פאי; מוס שוקולד קפה והל; עוגת גבינה בסקית ורוטב טופי לבנדר ותותים ואחרים (375 שקלים לסועד, לא כולל שתייה).

אלטה - צומת המושבה כנרת, חוף שלדג, 04-8870040, לא כשר

KOJI SUSHI ביקב בהט
ארוחה יפנית חגיגית לכבוד השנה האזרחית החדשה תיערך ביקב בהט בעין זיוון, בשיתוף שף מנחם דקל ממסעדת KOJI SUSHI. בתפריט החגיגי יוגשו שבע מנות יפניות המותאמות ליינות ולליקרים מהיקב. המנות מורכבות מחומרי גלם טריים, דגה המגיעה טרייה באותו היום ומוצרים ורטבים שאותם מכין דקל בהכנה ביתית.

בתפריט הארוחה היפנית לראש השנה האזרחית יוגשו, בין היתר, מנות כמו: סלט עגבניות שרי יפני - עגבניות חלוטות במשרה סאקה, מירין וסויה, עלי תרד צרובים על מחבת עם שמן שומשום ושריפת ברנר לעישון קל, בליווי בהט GREEN סוביניון בלאן 2020; סשימי טונה בליווי ליקר דובדבנים; ניגירי חזה אווז בסו-ווד, גלייז טריאקי, רוטב טחינה יוזו וצ'ילי מותסס בליווי בהט BROWN, יין אדום חרמונית 2017; גיוזה פרגית בעבודת יד בליווי בהט BLACK קברנה סוביניון 2017; מיני ראמן עם דג מפורק, ביצת שליו רכה, עגבניות לחות, בצל ירוק ובוקצ'וי בליווי ליקר שוקולד; ועוד. הארוחה תוגש ביום חמישי, 30.12, בשעה 20:00 (280 שקלים לסועד לארוחה הכוללת שבע מנות, שלוש כוסות יין וארבע כוסות ליקר).

יקב בהט - עין זיוון, 04-6993710, כשר

הלנה בנמל
במסעדת הלנה בנמל קיסריה יציינו את סוף השבוע של סוף דצמבר-תחילת ינואר במופע אקוסטי של ''ג'אז דואט'' - ג'אז קלאסי ושירי אהבה לצד ארוחת טעימות זוגית. שף עמוס שיאון הכין תפריט עונתי זוגי עם מנות כמו קפוצ'ינו ערמונים עם קציפת קוניאק ועוגיית פקורינו; ניגירי מזרח תיכון של אינטיאס נא, חיטה ירוקה, סויה, שמן זית , שיפקה ועלי מלוח כבושים; זוג סקאלופ בחמאה חומה, פטרוזיליה, לב של ארטישוק ושקדים; בוריק במילוי שרימפס, ארטישוק ירושלמי על ביסק שרימפס וזעפרן; פורל מהדן בזיגוג מיסו ושום שחור לצד כרשות ואורניות מהאש; טארט טאטן כבד אווז וחבושים; טארט שוקולד ולרונה ועוד (320 שקלים לסועד).

הלנה בנמל - נמל קיסריה, 04-6101018, לא כשר

מסעדת נאומי. יונתן בן חיים,
תפריט מיוחד בנאומי/יונתן בן חיים

מרכז

אירוע סוף שנה עם יקב רמת הגולן והשפית נאיפה מולא
יקב רמת הגולן והשפית נאיפה מולא חברו יחד לארוחה מיוחדת בה יוגשו מנות של מולא בהשראת הכפר ירכא בו גדלה בגליל, לצד יינות כרם יחידני של היקב, המגוללים את סיפור הטרואר בו גודלו ענבי היין ברמת הגולן. הארוחה תיערך במתכונת פופ אפ בחלל האירועים 'רביבה וסיליה הקומה השניה' בתאריכים 30-31 בדצמבר, בשני סבבים, החל מהשעות 19:30 ו-21:00, במחיר 650 שקלים לאדם.

בין המנות בתפריט ייהנו האורחים מפטאייר זעתר עם מתבלים; סביצ'ה דג אדום, מפתול עם חמאה מזוקקת, הולנדז זעתר ופיסטוקים; ניוקי פריקי - ניוקי מקמח פריקי, כרישה שרופה, יוגורט, גרידת לימון, אבן יוגורט וצנוברים; קובנייה של ירכא; סיגר מסח'אן; מלפוף; מנסף טלה - אורז בהרט, סלט עלים, מרק סניבח'ה ויוגורט עיזים; בסבוסה עם שכבות מלבי; לילות ביירות.

רביבה וסיליה הקומה השנייה, ניסים אלוני 10, G צמרת, להזמנת כרטיסים


מלי מלו
במסעדת מלי מלו של השף מאיר אדוני על גג מלון בובו בתל אביב יציינו את ערב השנה האזרחית החדשה בארוחת פיקס מובנית בשילוב מנות מהתפריט החדש בהשראת מסעותיו של אדוני בעולם, לצד מנות ספיישל.
הארוחה תיערך בחלל הפנימי המעוצב ואם מזג האוויר יאפשר זאת - גם בחלל הבריכה שבחוץ. הארוחה המובנית תכלול שש מנות זוגיות פלוס קינוח אחד לבחירה. בין המנות בתפריט: צלעות טלה מוזהבות; אויסטר גילרדו קלאסי; פאני פורי עם קצף יוגורט ויוזו, טרטר טונה וקוויאר שחור; בר ים ממעמקים - דג מוסר צרוב עם קרם חציל, שעועית, ניוקי מטוגן ועוד. את הארוחה ילווה תפריט קוקטיילים מיוחד של המיקסולוגית נועם שרת על בסיס תפריט מרטיני מבעבע (350 שקלים לאדם).

מלי מלו - הוטל בובו, יבנה 42, תל אביב, 077-2302563

מנחם
מסעדת מנחם ברחוב הירקון תארח בערב השנה האזרחית החדשה את שף ינון אלעל (המוכר ממשחקי השף, מחנה יהודה, מלי מלו) לארוחה מיוחדת של בחירה מכל קטגוריה בתפריט וכוס שמפניה מואט שאנדו. בין המנות פתיחים של ביס אחד או שניים כמו ברוסקטה אבוקדו, חלבון ביצה ובצל שאלוט; ברוסקטה כבד קצוץ, ריבת פלפלים מעושנים ובצל ירוק; ברוסקטה ספייסי טונה, קריספי שאלוט, פיסטוקים וכוסברה; ברוסקטה אנשובי, שמנת של פעם ובצל כבוש מעושן. לראשונה אפשר לבחור כרובית צלויה; רוסטביף סינטה עם תבשיל עלי גפן, דמי גלאס, צנוברים, אולד אמסטרדם; סביצ'ה מוסר והדרים; עיקריות: קארי ירקות תימני; טורטלני דלעת ודואה; פילה מוסר בליווי קריספי ניוקי, חמאת בר בלאן וכרשה; סטייק סינטה עם מח עצם, דמי גלאס ותפוח אדמה מדורה; וקינוחים (300 שקלים לסועד).

מנחם - הירקון 88, תל אביב, 03-6736136, לא כשר

ווסט סייד
תפריט הטעימות המיועד לסעודת השנה החדשה במסעדת ווסט סייד במלון רויאל ביץ' תל אביב, יוגש במוצאי שבת, ה-1 בינואר, מכיוון שהמסעדה כשרה. בארוחת הטעימות יוגשו, בין היתר: מגש טעימות זוגי המורכב מפרנה, איולי סחוג וזיתים, בריוש סנדוויץ' טוניסאי, קונפי כרשה צעירה, קרודו אנטיאס ועוד; בהמשך בוחר כל סועד ממגוון של ריזוטו פטריות ותרד; מסאחן עוף; כבד אווז; מטוגנים מהים לצלחת; עיקרית בחירה לסועד: פילה בר ים; סינטה נברסקה בליווי ארטישוק ירושלמי, טבעות בצל, קרם שקדים וארטישוק; פילה בקר עם כרוב צלוי שעתיים, רוטב פורט ומח עצם, קרמבל לחם שום; צלעות טלה לצד בצל ממולא טלה פריקי ונענע, טחינה הר ברכה, ציר טלה ועגבניות; וקינוח לבחירה (400 שקלים לסועד). את הארוחה ילוו מוזיקה אלקטרונית במוטיב אוריינטלי ומופע של נגן בוזוקי, ובהמשך גם מסיבת ריקודים נוצצת.

ווסט סייד - רויאל ביץ, הירקון 19, תל אביב, 03-740-5054, כשר

נאומי
מסעדת נאומי ביהוד מציעה ארוחה חגיגית בערב השנה האזרחית החדשה בדגש על תפריט סושי חדש וקינוח מתנה לכל שולחן. נאומי מביאה סושי במבחר קומבינציות וספיישלים, מנות גיוזה ובאו, מוקפצים בווק ועוד. אין מחיר קבוע לסועד אלא לפי בחירה מהתפריט. בין הספיישלים שיוגשו: Yuma roll במילוי ספייסי סלמון ואבוקדו בציפוי סלמון צרוב, טריאקי, עירית ושומשום (62 שקלים); Tokyo rollבמילוי סלמון, אבוקדו, קמפיו, וטוביקו שחור בציפוי סלמון צרוב, ספייסי, לימון ועירית (64 שקלים); Tatami roll במילוי טונה טאטאקי, איולי כוסברה, ארוגולה, מלפפון ועירית בציפוי אבוקדו ואיולי כוסברה (64 שקלים); קומבינציות מ-78 שקלים.

נאומי - מהוליבר 2, יהוד, 03-6308484, לא כשר

ויסקי בר מוזיאון
יום לפני שמתחלפת השנה, ביום חמישי, ה-30 בדצמבר, יחגגו בוויסקי בר מוזיאון הכשר בכשרות צהר, ארוחת מקאלן הכוללת שש מנות שף, שנבנו במיוחד כדי להתאים לצד סוגי ויסקי שונים. לצד האוכל ייהנו האורחים מטעימות של ויסקי מקאלן יוקרתי. בגזרת האוכל יוגשו קוביות טונה בטוויל פריך עם תותים, פלפל אדום, צ'ילי ואיולי יוזו; פולנטה תירס טרי עם אספרגוס וסלקים צלויים ופרמז'ן טבעוני; לוקוס צלוי בג'וספר על בסיס קרם ארטישוק ירושלמי וירוקים; טריו בשרים - פרוסות של שלושה נתחי בשר נא לצד חלוק נחל לוהט לצריבה עצמית, ועוד (380 שקלים לסועד עבור ארוחת שש מנות וארבע מנות ויסקי מקאלן). במהלך הערב ייהנו המבלים במנהרה הטמפלרית מהופעה חיה של הזמרת אליאור שמש ו-DJ.

ויסקי בר מוזיאון - מתחם שרונה, רב אלוף דוד אלעזר 27, תל אביב, 03-9551105, כשרות בפיקוח צהר

TYO. אנטולי מיכאלו,
חגיגות השנה החדשה ב-TYO/אנטולי מיכאלו

מישלה
מסעדת מישלה של השף יוגב ירוס מארחת לכבוד חגיגות הסילבסטר את השף ניר ויימן. ויימן וירוס יקימו יחד לתחייה למשך ערב אחד לרגל חגיגות הסילבסטר את מסעדת מל ומישל המיתולוגית. במהלך הערב יוגש תפריט עם המנות האייקוניות של מל ומישל. כמה מהמנות הקלאסיות והזכורות שיהיו: לחם מל ומישל המיתולוגי (24 שקלים); ניוקי פריזייאן - ניוקי פרמג'נו מוזהבים בחמאה חומה וקרם כמהין שחורות (74 שקלים); טאבולה קלמרי - קלמרי צרובים על טאבולה בורגול, אוכמניות מיובשות, אגוזים, טחינה גולמית וסומק (58 שקלים); טירמיסו מל ומישל המפורסם (42 שקלים).

מישלה, שלמה המלך 2, קרית אונו, 03-5030535


TYO
לכבוד ערב הסילבסטר יכין השף יאמה סן במסעדת TYO מנות גורמה חגיגיות אייקוניות מהמטבח היפני מפרודוקטים טריים ויוקרתיים שהוזמנו במיוחד לרגל האירוע באינטרפרטציה משלו. המסעדה תעוצב באווירת ג'ונגל טרופי ויוגש בה באופן חד פעמי תפריט הספיישלים המיוחד עם מנות הגורמה הקלאסיות של המטבח היפני לצד התפריט הקבוע. את האירוע ילווה דיג'יי נמי צוקר שינגן פס קול עם אווירת לאונג' שתתפתח למוזיקת האוס וטכנו.

בין המנות שיוגשו בתפריט הספיישלים תוכלו ליהנות ממנות ראשונות כמו: אויסטרים ג'לארדו, קוויאר על בליני עם קרם פרש ווסאבי ולובסטר רול טרי, ומנות עיקריות כגון: לובסטר שלם, דובר סול וצלעות טלה. תפריט הספיישל יכלול בין השאר קוקטיילים מיוחדים שהוכנו במיוחד לשנה החדשה, יינות אדומים מהמרתף וכמובן שמפניה יוקרתית במחיר מבצע.מינימום הזמנה מהשעה 20:00 - 350 שקלים לאדם, מינימום הזמנה מהשעה 22:15 - 550 שקלים לאדם.

TYO, שבזי 58, תל אביב, 073-7588728

מסה
השף אסף שטרן יצר לרגל חגיגות הסילבסטר במסעדת מסה תפריט מיוחד, עשיר ויוקרתי המורכב מחומרי הגלם המשובחים של העונה. בתפריט הוא משלב מטבח גורמה עם מטבח עונתי ששואב השראה מטעמים ברחבי העולם ומחומרי גלם יוקרתיים שהוזמנו במיוחד לערב הסילבסטר. לטובת האירוע עוצבה מסעדת מסה במראה קלאסי, אלגנטי וחגיגי. את הערב תלווה הופעת דיג'יי הכוללת שני נגני סקסופון ונגן גיטרה חשמלית שינגנו Live on DJ. הזמרת, הילה בן דוד, תעלה במהלך הערב למספר פריצות. האירוע נערך בשיתוף פעולה עם מותג שעוני היוקרה HUBLOT מקבוצת רולטיים.
במהלך האירוע תוכלו ליהנות, למשל, ממנות ראשונות של קרפצ'יו סקאלופ ותותים, ומנת פואה גרא מפטה כבד אווז וקוניאק עם פטל, קרם דובדבן, קראמבל קפה, לדר פטל ובריוש צלוי; וממנות עיקריות כגון: בר ים בציפוי זוקיני עם קציפת תירס, פרח זוקיני ממולא בקציצת דג; מחבת צדפות עם מולים, וונגולי ואויסטר, רוטב בר בלאן כרישה וורמוט לצד בייבי חלה. מינימום הזמנה מהשעה 19:00 - 380 שקלים לאדם, מינימום הזמנה מהשעה 21:30 - 480 שקלים לאדם.

מסה, הארבעה 19, תל אביב, 03-685-6859

אונזה
מסעדת אונזה היפואית של קבוצת בארקה האוס תגיש בערב הסילבסטר ארוחת שף מיוחדת לצד הרבה אלכוהול. את הערב השמח, האותנטי והצבעוני תלווה הופעת דיג'יי עם מוזיקת פאנק ודיסקו לצד מוזיקה ים תיכונית. יהונתן כהן, שף המסעדה, יצר במיוחד לערב הסילבסטר תפריט שונה וחד פעמי בו הוא עושה שימוש בחומרי גלם משובחים וטריים. ארוחת השף תוגש במחיר 480 שקלים לזוג. המנות שיצר לארוחה הן בהשראת הסילבסטר, סמטאותיה העתיקות של יפו וחומרי גלם טריים, עונתיים ומשובחים. במהלך הארוחה תוכלו ליהנות משתי מנות ראשונות קטנות לבחירה שיוגשו למרכז השולחן כמו סשימי, טרטר בקר, אספרגוס בטמפורה. בין המנות שמוגשות לעיקרית תוכלו לבחור מאפה קממבר, לחי עגל או שרימפס קריסטל. לבסוף יוגש לכל סועד לבחירה קינוח של קרם שוקולד וקרמבל מיסו או פנקוטה קרם פרש וחבושים. הארוחה תלווה בפינוקים של בייגל ירושלמי עם טרטר דג, שלושה סיבובי צ'ייסרים ומתנה של קוקטייל קטן מבוקבק. הארוחה בעלות 480 שקלים לזוג.

אונזה, רבי חנינה 3, יפו, 03-64860600


שיינע
במסעדת הדגים ופירות הים של השף אסף גבאי מתקיים בערב חגיגות השנה החדשה פסטיבל סילבסטר מיוחד. לטובת האירוע יצר גבאי תפריט חדש וחגיגי ברוח הסילבסטר. התפריט יוגש באופן חד פעמי ויכלול מנות יוצאות דופן כמו: 30 גרם קוויאר שחור ישראלי, בליני וקרם פרש (320 שקלים); טרטר אינטיאס, קוויאר שחור, עירית וגספצ'ו סלרי (74 שקלים); פלטת רויאל עם שרימפס קריסטל, אויסטרים, סשימי טונה אדומה, אינטיאס, פלמידה ואיולי ליים (140 שקלים); פלטת קינוחים (110 שקלים).

שיינע, אחד העם 19, תל אביב, 03-5627143

בר איטליה. אנטולי מיכאלו,
בר איטליה/אנטולי מיכאלו

מנסורה
במסעדת מנסורה חוגגים את השנה החדשה עם מנות חדשות ותפריט מבעבעים. השפים טל סוחמי ואלעד דגן יכינו לרגל הערב הזה מנות ספיישל חגיגיות, שיוגש לצד התפריט הקלאסי והמוכר. בנוסף, יציעו במסעדה תפריט מבעבעים עשיר וקוקטיילים מיוחדים כשכל אורח במסעדה יקבל קוקטייל פתיחה רענן ומבעבע בחצות OTH. את הערב תלווה DJ שתנגן מוסיקה אקלקטית.
במנסורה החליטו השנה לא לחייב את האורחים במינימום הזמנה וגם אין תפריט פיקס.

מנסורה - דרך סלמה 13 תל אביב, 03-9446556, לא כשר

j17
במסעדה הטבעונית j17 יציינו את חילופי השנה בבראנץ' בשישי והופעה בשעות 14:00-10:00. במסגרת הארוחה יוגשו מקושקשת טופו, סלט ירקות קצוץ, גבינת סויה, איולי קארי, פסטו וטחינה לצד פרנה ועוגת הבית, שקשוקה על בסיס טופו, "נקניקיות" עשויות בטטה קריספית, פנקייק מלוח עם גבינת שקדים ובצל ירוק; פנקייק מתוק עם נוטלה עשויה אגוזי לוז וקקאו שנעשית במקום ושברי בייגלה; ועוד. בנוסף יוקם בר עם מגוון סלטים טריים למילוי אישי עם ירקות העונה (65 שקלים ליחיד, 115 שקלים לזוג). את הבראנץ' ילוו בר בירות, יינות וקמבוצ'ה וכן תופיע להקת ג'אז.

j17 - ירמיהו 17, תל אביב, 03-9442773, כשר

באנה
המסעדה הצמחית באנה משיקה תפריט מיוחד לערב השנה החדשה. מדובר בתפריט זוגי, צמחי ובלעדי הכולל שבע מנות מפירות וירקות עונתיים, קינוחים ובקבוק יין או קוקטיילים. בתפריט מנות כמו סלקים שרופים על "לאבנה" קשיו וחזרת; סלט ירוקי סתיו והדרים; פוקאצ'ה שתפחה 72 שעות עם פלפלים קלויים, פסטו, שמן זית ובלסמי מיושן; מרק קרם פטריות פורטובלו ופורצ'יני עם שיפוד יער; ניוקי עבודת יד עם זוקיני, ערמונים, סוכריות שרי צלויות בחמאה ויין לבן; נתח דלורית צלויה על תבשיל עדשים בקרם קוקוס בליווי סלט קייל חמוץ; ולקינוח - צלחת קינוחי רואו זוגית (449 שקלים לזוג).

באנה - נחמני 36, תל אביב, 03-6192192, לא כשר (פתוח בשבת)

לולה מרטין
מסעדת לולה מרטין בהרצליה, המתמחה בדגים ופירות ים, מציעה ארוחה לערב השנה האזרחית החדשה שכולה חגיגה של מאכלי ים. במסעדה, שתקושט לרגל המאורע, יכין השף סאלח כורדי מנות ספיישל כמו קובה נייא דג ים (59 שקלים); תמנון לפקדה סטייל עם שמן זית ופטה (69 שקלים); קלמרי עומק טרי על הגריל עם לבנה מעושנת וקינואה עדשים (69 שקלים); יילו פין טונה טרטר (69 שקלים); חגיגה של שרימפסים במבחר רטבים (79 שקלים); ויש גם מענה לחובבי הבשר - צלעות טלה עם עלי גפן וקרם ארטישוק (130 שקלים), ועוד. מינימום 250 שקלים לסועד. לאורך הערב ינגן DJ.

לולה מרטין - אבא אבן 10, הרצליה פיתוח, 09-7614242, לא כשר

בר איטליה
בערב השנה האזרחית החדשה יחגגו בבראסרי האיטלקי בר איטליה בנתניה עם מבחר מנות ספיישל, קוקטיילים, מוזיקה, קישוטי סילבסטר ועוד הפתעות. בין המנות של שף שחר ברנע לערב הזה: סביצ'ה אבוקדו, פאף ריזוטו, חלפיניו, ליים וכוסברה; לוקוס בפחמים המוגש עם ריזוטו תרד ובר בלאן; צלעות טלה לצד גראטן שורשים ודמי טלה ועוד. המנות יוגשו לצד המנות הקבועות בתפריט. החגיגות ייערכו ביום שישי 31.12.2021 מ-18:00.

בר איטליה - קהילת צפת 1, נתניה, מלון ווסט לגון, 09-7421113, לא כשר

פארוק בשוק
במסעדת פארוק בשוק הנמצאת בשוק הפשפשים ביפו יחגגו את השנה החדשה בתפריט מנות ספיישל של שף אלון ברנע, שיוגש בשיתוף בית השמפניה המוביל MOET ET CHANDON. בין מנות הספיישל ב-31 בדצמבר יוגשו: אויסטרים (109 שקלים); קוקי סן ז'ק (94 שקלים); פטוצ'יני חלמונים ברוטב שמפניה, חמאה, גרידת חלמון כבוש וונגולי טרי (89 שקלים); סביח קוויאר - פרוסות בריוש דקות צרובות על חמאה מזוקקת, קוביות חציל באגאדאשי, פרוסות חלבונים מאודים, ויניגרט פטרוזיליה וקוויאר (119 שקלים). התפריט הקבוע של המסעדה יוגש במקביל.

פארוק בשוק - רבי אדא 6, יפו, 03-6515670, לא כשר

מושו בר

במושו בר הכשר בפועל בקומה התחתונה של מסעדת ק-פה האנוי יחגגו את השנה החדשה רגע לפני התאריך. ביום חמישי ה-30 בדצמבר משעה 21:30 יגישו תפריט טעימות חד פעמי עם מנות כמו סשימי ילוטייל; סלט בוטרגה עם חסה משי, בזיליקום סגול, עלי סלק, גזרים צבעוניים, קרמל יוזו, וואסבי ושבבי בוטרגה; באו כבד אווז עם אסאדו עגל, בצל כבוש, כוסברה וצ'ילי צהוב; יקיטורי טונה עם אורז שחור, אננס וגלייז סויה מעושנת; פילה עגלה וקריספי פריזיאן; ועוד (390 שקלים לסועד). במהלך הערב ינגן DJ ויוגש קוקטייל על בסיס סאקה לכל סועד.

מושו בר - פרישמן 77, תל אביב, 054-7000163, כשר


קפטן הוק פיש & צ'יפס
בקפטן הוק פיש & צ'יפס, יחגגו את השנה האזרחית החדשה בארוחת חברים, הכוללת 4 מנות ובקבוק יין מבעבע ב-250 שקלים, באווירה השמחה והתוססת של שוק הפשפשים. בתפריט חברים: פיש & צ'יפס - דג קוד נורווגי מטוגן בבלילת בירה וצ'יפס כפרי; צזיקי ים - פירות ים או סלמון בתיבול הקפטן, צלויים על הפלאנצ'ה על מצע צזיקי וסלט עלים; סביצ'ה דג ים קצוץ עם עשבי תיבול, בצל סגול ופרי עונתי; פישווארמה - נתחי אמנון (מושט) מטוגן בתיבול שווארמה מיוחד על מצע טחינה עמבה. כל זאת לצד בקבוק יין מבעבע על חשבון הקפטן.

קפטן הוק, עמיעד 13 פינת רבי חנינא 1, יפו, 03-6445440

קאמקורה
מסעדת קאמאקורה השוכנת במלון הבוטיק היוקרתי אינדיגו במתחם הבורסה ברמת גן, תקדים ותחגוג את השנה האזרחית החדשה כבר ביום חמישי ה-30 בדצמבר, על מנת לאפשר גם לשומרי הכשרות לחגוג. לכבוד האירוע, לצד התפריט הקבוע, תוצע ארוחת קייסקי חגיגית במיוחד של השף איליה גולדמן. במסגרת הקייסקי, ארוחת טעימות בת 9 מנות ששמה דגש על האירוח, ההקפדה על העיצוב ועל הטעמים המיוחדים יוגשו מנות כמו: טרטר דג - נורי בטמפורה, יוז'ו קושו קרם אבוקדו וואסבי; מנצ'י קאטסו - קרוקטים יפניים במילוי בשר צלעות בקר כרישה, ג'ינג'ר ותבלינים, מוגש לצד רוטב הוי סין וסינטה - שום טריאקי, שאלוט - יוזו, רוטב טארה ולקינוח קרם הדרים, קרמבל ברטון וקציפת פסיפלורה ודבש שילוו ביין מבעבע להשלמת האווירה. בנוסף, יוצעו קוקטיילים יפנים מרעננים. מחיר: 240 שקלים לסועד.

קאמקורה, מלון אינדיגו, מתחם הבורסה רמת גן, 073-2777778. כשר בהשגחת צהר

דג נא ואטריות אורז טאיזו. אסף קרלה,
דג נא ואטריות אורז טריות בטאיזו/אסף קרלה

סלון יווני
חגיגת סוף שנה במסעדת סלון יווני של שף גיא פרץ תכלול מאכלים יוונים. במסגרת הערב יוגש תפריט זוגי הכולל מגש מאזטים יווני חגיגי לזוג, צ'ייסר מרק קרם ארטישוק, מנה ראשונה לבחירה מתוך סביצ'ה מוסר ים, מנגו ויוגורט יווני; סטייק כרובית על פחמים; סיניית ממולאים; מגדל חצילים פריכים עם צזיקי ופטה יוונית; טרטר טונה בכיסון אבוקדו; מנה עיקרית אישית לבחירה ממגוון של פילה מוסר ים, קרם ארטישוק, קריספי ירקות וקולי עגבניות שרופות; לברק שלם על פחמים; בר ים לזוג בעשבי תיבול; כיסוני פסטה במלית מיקס גבינות יווני, פורטבלו בגריל וכמהין; ושלל קינוחי השף (350 שקלים לאדם).
ארוחת סוף השנה של סלון יווני תוגש ביום חמישי 30 בצדמבר ובמוצ"ש ה-1 בינואר מ-20:00. במוצ"ש הארוחה תלווה בחגיגה יוונית עם נגנים בלייב: הזמרת נטסה מאתונה, ורפאיל מסלוניקי.

סלון יווני - הרצל רוזנבלום 12, מלון West, תל אביב, 050-7740025, תפריט יווני חלבי מבוסס דגים בפיקוח איגוד הרבנים בישראל

הונו
אם אתם רוצים לחגוג בבית: במסעדת הונו האסייתית הכשרה בגבעת שמואל מציעים דיל ספיישל לרגל השנה האזרחית החדשה, במשלוחים ו-TA: מגש ספיישלים (12 רולים מובחרים) פלוס בקבוק בלו נאן זהב ב-550 שקלים. תקף להזמנות רק בתאריכים 29 ,30 ו-31 בדצמבר.

הונו - אורנים 1, גבעת שמואל, 2919*, כשר

Sphera Kitchen & bar
במסעדת Sphera Kitchen & bar, מסעדת הגורמה הכשרה של שף בני מדר ברחובות, נפרדים מ-2021 בארוחה בת שש מנות חד פעמית. הארוחה תתקיים במוצאי שבת ה-1 בינואר בתפריט יוגשו מרק ארטישוק ירושלמי כמהין, בריוש קלוי ועירית קצוצה; קרפצי'ו פרידה שמן זית, מיץ יוזו, זרעי עגבנייה, צ'ילי, עירית קצוצה ופינגר ליים; טרטר טונה אדומה עם איולי חזרת וקוויאר ישראלי; פטה כבד אווז עם דובדבני אמרנה, קרמבל פיסטוק, לחם מחמצת בשמן זית; שקדי עגל על הפלנצ'ה; מליטות בקמח תירס מטוגנות בשמן עמוק; ניוקי ערמונים; סיגר מח בבישול מרוקאי חריף, איולי אריסה, עלי כוסברה וליים; פילה בר ים על ריזוטו בויאבז; טורנדו רוסיני - פילה בקר עם כבד אווז, קרם שורשים, רוטב יין ואפונת שלג; פאי פקאן; נמסיס קרם נוגט עם פופקורן מתוק-מלוח וגלידת אספרסו, ועוד (500 שקלים לסועד). לכל זוג יוגש בקבוק יין מסדרת בטא של ברקן.

ספרה - המדע 18, פארק המדע רחובות, 072-3922099, כשר

פאסטל
במסעדת פאסטל הצמודה למוזיאון תל אביב מציעים לחגוג את סוף השנה האזרחית עם תפריט ייחודי של שף קובי בכר שישלב אלמנטים לא שגרתיים כמו לובסטר, כבד אווז וקוויאר. בארוחה שהרכיב בכר יהיה אפשר לבחור ראשונה מבין סום סקאלופ עם צרובים בגריל, סלט פומלה תאילנדי, קפיר ליים, קוקוס פריך וטוויל שרימפ וצ'ילי; מרק בצל חגיגי; טונאטו ויטאלו עם טונה בלו- פין; טאקו באטל עם אורז עגול, אוכמניות כבושות, כבד אווז, שייטל דק דק, קוויאר שחור וכמהין; לביניים יוגש מלון שרנטה מוחמץ, דלעת תאילנדית כבושה, אנדיב בתפוזים על הפלאנצ'ה, קרקר כורכום וסורבה יוזו; לעיקרית אפשר לבחור איילת ים צלויה לצד פונדו פטריות פורצ'יני וביסק סרטנים ולובסטר; פריטו לובסטר בליווי ארטישוק וסלרי, לובסטר סו-ויד, פרחי קישוא ודלעת פריכים, זביון לובסטר ופלחי קלמנסי מעושן; ריזוטו כמהין; טלה בציר פטריות, טורטליני בשר ראש ושורשים, צלע עטופה בפורקטה ומנגולד, קרם שורשים, לפת מתוקה מזוגגת וציר טלה ודיבס. לבסוף מבטיחים מתוקים בהפתעה (450 שקלים לסועד בסבב של 19:30-18:00, 550 שקלים לסועד מ-19:30).

פאסטל - שדרות שאול המלך 27, תל אביב, 03-6447441, לא כשר

טאיזו
במסעדת טאיזו של שף יובל בן נריה יחגגו את השנה החדשה בתפריט המאפשר לבחור מבין קלאסיקות של המסעדה לבין ספיישלים שיוכנו לערב אחד בלבד. לצד האוכל יוצע תפריט אלכוהול מרענן המשלב קוקטיילים שונים ושמפנייה. ארוחת טעימות הכוללת מנה לבחירה מכל סבב תכלול מנות דג נא ואטריות אורז טריות; ראמפ סטייק; פילה בר ים בעלי בננה; דג שלם מטוגן (379 שקלים לסועד).

טאיזו - דרך מנחם בגין 23, תל אביב, 03-5225005, לא כשר

יפו תל אביב
במסעדת יפו תל אביב של השף חיים כהן הרכיבו מנות חגיגיות לערב השנה האזרחית החדשה, אך לא במסגרת תפריט פיקס. בין המנות קרודו סשימי טונה אדומה, שורשים מוחמצים וקוויאר מקומי (95 שקלים); חתונה של סרדינים, טמפורה עדינה וטעמים של הדרים (85 שקלים); טרטר בקר, לב של חציל קלוי, ציר בקר ומח עצמות (80 שקלים); קרפצ'יו שרימפס נא עם גספאצ'ו עגבניות תמר תותים ולואיזה (85 שקלים); סלט פירות ים, פריקה, עשבים ירוקים בוויניגרט יפואי (85 שקלים); ריזוטו פטריות יער, ציר פטריות שחור ופקורינו (130 שקלים); שרימפס קריסטל ורביולי דג קונפי בביסק סרטנים (140 שקלים); כבד אווז עם אגסים וקרם שקדים (145 שקלים); נתח לוקוס עם תבשיל ארטישוק ועגבניות שרי צהובות (185 שקלים); צלחת טלה (190 שקלים), טרונדו רוסיני של קרן "החדשה" עם פילה בקר, כבד אווז ותפוח אדמה צלוי (185 שקלים) ועוד.

יפו תל אביב - יגאל אלון 98, תל אביב, 03-6249249, לא כשר

פופינה
לרגל ערב השנה האזרחית החדשה יגישו במסעדת פופינה ארוחת טעימות חגיגית פרי יצרתו של השף אוראל קמחי. ארוחת הטעימות כוללת שש מנות יצירתיות בהן קרם כבד אווז, קונפיטורת אפרסמון, סלסת אפרסמון כבוש ברום, בריוש צלוי; סשימי טונה, קרפצ'יו לפת צלויה, קוויאר שחור, ויניגרט שמפניה; פילה בר ים צלוי, קרם תרד מושח, טורטליני כרשה ובר בלאן עירית; סינטה מקומית מיושנת שלושה ימים בקוג'י, גראטן קולרבי, דמי גלאס, סלסת פטריות מלך יער וכמהין; ולקינוח - אקלר פטל במילוי קרם גבינה עשיר וגנאש פטל עם מרנג זעתר וספרות פטל ושכבות של ביסקוויט קקאו עם גנאש שוקולד חלב ואגוז מוסקט, רוטב חמאה ודבש, טוויל קקאו שומשום שחור ושקדים (420 שקלים לסועד בסבב ראשון מ-18:30 עד 19:00, 460 שקלים לסועד לסבב שני מ-21:45).
בנוסף לתפריט הטעימות יוצעו לאורחים אויסטרים, תפריט ספיישל שמפניות, ויסקי מקא:לן שקלים לסועד לסבב ראשון מ-וקוקטיילים. את הערב ילווה DJ שינגן עד הספירה לאחור ובמסיבה שלאחריה.

פופינה - אחד העם 3, נווה צדק, תל אביב, 03-57-7477, לא כשר

ארוחה צרפתית של השפים אסף גרניט והלל תווקולי במסעדת 'אנימאר'
בית השמפניה Moët & Chandon יקיים בישראל ערב סילבסטר חד פעמי - ארוחה צרפתית של השפים אסף גרניט והלל תווקולי במסעדת אנימאר. הארוחה תלווה בשמפניות של מואט ותכלול מנות אייקוניות של השפים. השניים יצרו יחד תפריט חגיגי עם ארבע מנות (פתיחה, ראשונה, עיקריות וקינוח), לצד שלושה משקאות: קוקטייל פתיחה על בסיס שמפניה, כוס של מואט ברוט וכוס של מואט רוזה. בין המנות שיוגשו חמינדוס - מנת הדגל של מסעדת שבּור של גרניט המעוטרת בכוכב מישלן; אינטיאס של הלל עם ויניגרט פטל מרווה מעושן, סלרי גולפאר ושמן זית, ועוד (1190 שקלים לזוג בסיט ראשון, 1490 שקלים לזוג בסיט שני).

בנוסף תיערך במסעדת אנימאר ארוחת "אפטר סילבסטר" במתכונת מצומצמת במוצ"ש ה-1 בינואר, בעלות של 780 שקלים.

אנימאר - הירקון 87, תל אביב, 03-5759060, לא כשר. לכל הפרטים

ערב הצדעה מיוחד לרות סירקיס ב"אסיף"
לכבוד סוף השנה האזרחית חבר מרכז אסיף לאשת הקולינריה אפרת אנזל שהגתה אירוע שכל כולו שיר הלל לספר "מהמטבח באהבה" של רות סירקיס, ששינה את השיח הקולינרי המקומי. בשיתוף פעולה מקצועי ראשון, אנזל ובן זוגה, הדיג'יי-יוצר עמרי סמדר, יגיעו לעשות טעים, רקיד ושמח - וביחד עם אסיף, ירימו מסיבה שתוכיח שקלאסיקות אמיתיות עומדות במבחן הזמן.

האירוע יתחיל, מתןך דבקות ביסודות הבישול וסודות האירוח, עם פונץ' חם או קר וחטיפים מעוררי תיאבון של שמחות ומסיבות מתוך פרקי הספר. אנזל ואיילת לטוביץ', המנהלת הקולינרית של אסיף, בחרו יחד מנות איקוניות מתוך הספר. חלקן יוגשו בדיוק כמו במקור, ולחלקן נתנה לטוביץ' אינטרפטציה עכשווית. בין החטיפים שיוגשו: מרק אפונה, סלט וולדורף, פטריות ממולאות, ביצים ממולאות, פיצות מיניאטוריות. ולקינוח - קרם בוואריה וקראמבל שקדים ומשמשים משומרים. במהלך כל חודש ינואר יוגשו ב"קפה אסיף" מנות מתוך הספר.

אסיף, לילינבלום 28, תל אביב, לכל פרטי האירוע

חגיגות סוף שנה של Beluga Gold line
עשר מסעדות תל אביביות יגישו תפריטי סוף שנה בשיתוף Beluga Gold line כחלק מחגיגות סוף השנה של המותג. בין המסעדות שישתתפו בחגיגה עם תפריט מיוחד: וייס, אלנה, אוזריה, פומו, מייזון קייזר, מקום של בשר, יאקימונו, מנטה ריי ומיתוס. בתפריטים שיוגשו במסעדות השונות יוכלו הסועדים למצוא מנות כמו פילה מוסר ברוטב ציר ים עם שומר צלוי וגרגירי חומוס (אלנה), ברווז צרוב, גזר צלוי, קרם גזר וגזר מוחמץ בליווי קוקטייל בלוגה נובל אבריקוסה עם משמש וליים (וייס), ועוד.
חגיגות סוף השנה ייערכו בין התאריכים 26-30 בדצמבר.

להזמנה ופרטים נוספים

פלומינו. דוד מויאל,
חגיגות השנה החדשה בפלומינו האיטלקית/דוד מויאל

ירושלים

מלון אלגרה
במלון הבוטיק אלגרה בעין כרם יערכו ארוחה חגיגית תחת הכותרת "שערי דמשק" ב-31 בדצמבר בשיתוף מיזם EatWith ותחת הקונספט של ארוחות מסביב לעולם. את הארוחה יוביל אייל אסולין, השף הכי צעיר ב-eatwith. הארוחה תיבנה לפי הפרודוקטים בשוק באותו שבוע תהיה עונתית ומבוססת על ירקות, בשר, דגים ופירות ים עם שפע של יין (500 שקלים לסועד).

מלון אלגרה - עין כרם

פלומינו
חגיגות השנה החדשה בפלומינו האיטלקית בירושלים יכללו מנות ספיישל, קוקטיילים משובחים, יינות מבעבעים ומוזיקה. ביום חמישי 30.12.2021 יגישו מנות הספיישל כמו קאנולי סביצ'ה מוסר ים (59 שקלים); תבשיל פילה סלמון שומר וזיתים, על פוקצ'ה שחורה צ'יפס ארטישוק ירושלמי ואיולי שומשום (99 שקלים); מוס שוקולד לבן ולוז, טוויל שקדים שוט לימונצלו וגבישי סוכר (43 שקלים) ואחרות, שיוגשו לצד המנות המוכרות.

PALOMINO - המלך ג'ורג' 41, ירושלים, 077-3627511, חלבי בהשגחת צהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully