וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם רפי כהן באמת פותח מקום חדש?

עודכן לאחרונה: 3.2.2022 / 16:40

אחרי אין ספור שמועות, האם השף רפי כהן באמת עומד מאחורי פרויקט קולינרי חדש? הנה כל הפרטים

רפי כהן. ראובן קסטרו
רפי כהן/ראובן קסטרו

כמעט חמש שנים עברו מאז שמסעדת רפאל של השף רפי כהן נסגרה סופית, ואיך שהוא הגעגוע לא פוסק אף פעם. השנים האחרונות לא היו פשוטות עבור אחד השפים הכי מוכשרים שצמחו כאן בישראל. כולם מכירים את הפרטים, מי יותר ומי פחות, על השף שהלך והסתבך, ומצא את עצמו נופל מאיגרא רמא לבירא עמיקתא.

כנראה שזה הגעגוע, שלא נותן לנו אף פעם לשחרר לגמרי את התקווה, שכהן יחזור לעצמו מתי שהוא, ויחזור למטבח לבשל את האוכל שכל כך אהבנו לאכול. כל שביב של שמועה הנוגע לכהן (ויש כל כך הרבה כאלו) גורם לכל תקשורת האוכל להעמד על הרגליים האחוריות בניסיון לדלות שביב מידע.

לפני כמה שנים, היה זה פוסט פייסבוק שגילה לנו כי כהן התחיל לבשל בשו-שו במסעדת עזורה התל אביבית של אלרן שפלר. אכן היה שם סידור כזה, שכהן הגיע מדי פעם לבשל, אבל באיזה שהוא שלב כהן פשוט הפסיק להגיע.

מסעדת רפאל. נמרוד סונדרס
מסעדת רפאל, געגוע שלא יודע שובע/נמרוד סונדרס

שמועה נוספת לפני כחודש, דיברה על כך שכהן החל לבשל ארוחות פרטיות בבתים, במחיר צנוע של 750 שקלים לאדם. כהן עצמו נמנע בשנים האחרונות לדבר עם התקשורת, כך שהכל נשאר בגדר שמועות מפה לאוזן.

אבל החדשות שמגיעות אלינו היום, עושות רושם כאמיתיות. רפי כהן, שהצליח להשתקם ולאסוף את עצמו בתקופה האחרונה, כך מספרים מקורביו, ישמש כיועץ קולינרי של בית קפה חדש שייפתח בקרוב בספריית בית אריאלה המשופצת.

"כהן לא יכהן כשף במקום" ממהרים להבהיר, אך הוא הופקד על ידי היזמים להיות היועץ הקולינרי של המקום ואף יבנה את התפריט בבית הקפה. המקום, עדיין חסר שם, ייפתח במרץ הקרוב, והרעיון הוא להפוך את רחבת בית אריאלה הדי שוממת לשוקקת יותר, היות שמדובר במוקד די מרכזי (מבקרים במוזיאון, באי בית המשפט, הקאמרי ועוד).

עוד בוואלה!

לא כל יוצא ריאלטי הוא שף, אבל אורן אסידו הוא מהשווים שצמחו כאן

לכתבה המלאה
רפי כהן. LANSMAN, מערכת וואלה! NEWS
רפי כהן, חוזר בתור יועץ קולינרי/מערכת וואלה! NEWS, LANSMAN

מאחורי הפרויקט, ומי שלמעשה נתנו לכהן את המפתחות לפרויקט, עומדים איציק חנגל (מבעלי פאסטל וסטודיו קפה הסמוכים) ואייל דיין (בעלי ספסל דובנוב - מקום חדש שעתיד להפתח בגינת דובנוב).

ומה לגבי האוכל? התפריט במקום אמור להתבסס על מנות Grab&Go (מנות אוכל מוכן לקחת לדרך), מבחינת סגנון האוכל נרמז לנו שסגנונו וטביעת ידו הייחודית של כהן בהחלט יבואו לידי ביטוי בתפריט. אנחנו כבר חולמים על הפוקאצ'ה של רפאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully