וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקדונלד'ס הודיעה שהיא נפרדת מגלידת סנדיי. כך תכינו אותה בבית

עודכן לאחרונה: 8.2.2022 / 9:20

מקדונלד'ס ישראל יצאה בהודעה דרמטית לפיה היא נפרדת מגלידת סנדיי הפופולרית שלה. עד שנדע האם באמת לא נוכל ליהנות עוד מהקינוח המפנק הזה - הנה לכם מתכון להכנה שלה בבית

פרסומת מ-1987 לגלידת סנדיי של מקדולנד'ס/YOUTUBE

בתחילת השבוע פרסמה מקדונלד'ס ישראל הודעה כואבת - שוברת לב אפילו - שהיא מורידה מהתפריט את גלידת סנדיי הפופולרית שלה. היא אפילו לא נתנה לנו מספיק זמן להיפרד, שכן מה שנחשבת לאחת ממנות הדגל של רשת המזון המהיר לא תשווק עוד החל ממחר (רביעי).

הרשת פרסמה את הפוסט הבא ברשתות החברתיות: "תודה לך סנדיי יקר, נזכור אותך. 8.2.22 תאריך אחרון להנות מסנדיי אחרי 28 וחצי שנים בישראל. #ביי_לפלסטיק". הסיבה למהלך המפתיע נמצאת בהאשטאג: החלטה של הרשת להפסיק את השימוש בפלסטיק בסניפיה, שכן בניגוד ל"גלידת פיצוץ" וזו בגביע (הידועה בשם "שקל תשעים") - גלידת הסנדיי מוגשת בכוס פלסטיק.

הודעת מקדונלד'ס על הפסקת הגשת גלידת סנדיי. Facebook, צילום מסך
הפוסט שעורר סערה:/צילום מסך, Facebook

הפוסט שפורסם בפייסבוק זכה לכמעט אלף תגובות. "תגידו לי אתם נורמליים?? אין בעיה, ביי ביי לפלסטיק, אני תומכת מאוד, אבל למה להגזים??" כתבה אחת בתגובות ואחרת רטנה: "על הפנים איתכם". צרכנית נוספת התלוננה: "אתם נוראיים" ואחת אחרת קראה: "אני יוצאת להפגין. מי איתי?".

ממקדונלד'ס ישראל נמסר לנו כי "אנו נפרדים מגלידת סנדיי כחלק מהמהלך של הרשת להוציא את הפלסטיק ממסעדותיה. יהיו מוצרים נוספים אותם נחשוף ממש בקרוב - זאת בשל מגמת הרשת בישראל ובעולם להיפרד מכלי הפלסטיק ולעבור לפתרונות חלופיים וירוקים יותר".

מי שקורא בין השורות יבין שייתכן שמדובר במהלך שיווקי ומאוד בקרוב נזכה לראות את גלידת הסנדיי המוכרת בכוס נייר, בדיוק כמו שהרשת עשתה בעבר עם גלידת פיצוץ. עם זאת, מאחר שאנחנו לא יודעים לומר בוודאות אם הפרידה הזו היא לתמיד או רק זמנית - עד שתמצא חלופה ירוקה להגשת הגלידה - הבאנו לכם מתכון להכנת רוטב הפאדג' החם של גלידת סנדיי בבית.

המתכון פשוט, כולל 4 מרכיבים בלבד ופחות מ-5 דקות הכנה. רשמו לעצמכם:

גלידת סנדיי של מקדולנד'ס. mcdonalds.co.il, צילום מסך
תגידו שלום לגלידת הסנדיי/צילום מסך, mcdonalds.co.il

מצרכים

2 כוסות שוקולד צ'יפס
1 כפית חמאה
1 כפית תמצית וניל
345 מ"ל חלב מאודה/חלב מרוכז לא ממותק (מאחר שלא ניתן כמעט להשיג את זה בארץ, ניתן להשתמש בחלב רגיל או בשמנת לבישול 15% שומן. מי שרוצה להשקיע ולהכין חלב מאודה, התהליך פשוט: יש להרתיח 2.5 כוסות חלב רגיל 3% ולבשל אותו על אש נמוכה כשעה עד שהוא מצטמצם משמעותית ומתקבלת כמות של כוס אחת בלבד).

כך מכינים:

אופן ההכנה:

1. שימו סיר על אש בינונית ושפכו פנימה את החלב, הסוכר ושוקולד הצ'יפס שהכנתם מבעוד מועד. ערבבו שוב ושוב עד רתיחה. לאחר הרתיחה יש לכבות את האש ולהניח את הסיר בצד.

2. הוסיפו לתערובת את החמאה ותמצית הווניל וערבבו היטב.

3. הניחו לתערובת להתקרר למשך כ-30 דקות והוסיפו אותה לגלידת הוניל שקניתם/הכנתם.

בתיאבון!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully