וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפית חושפת חמישה שלבים לפירה מושלם (כבר הראשון הפתיע אותנו)

עודכן לאחרונה: 3.3.2022 / 7:30

שפית מומחית לתפוחי אדמה טוענת שכולנו עושים פירה בצורה לא נכונה - והאופן שבו אנחנו חותכים את תפוחי האדמה הוא ממש חשוב

טיפים להכנת פירה/@poppycooks

עם כמה שזה נשמע פשוט, הכנת פירה תפוחי אדמה מושלם זו לא מלאכה כל כך קלה, וישנן אינספור טעויות שעלולות להרוס את הטעם והמרקם המיוחדים.

בדיוק בגלל זה, השפית בעלת כוכב המישלן פופי אוט'ול שמתחזקת חשבון טיקטוק עם 2 מיליון עוקבים וקוראת לעצמה "מלכת תפוחי האדמה", שיתפה את חמשת השלבים העיקריים שיש לעשות כדי להכין פירה מושלם.

השלב ראשון, לדבריה, הוא חיתוך תפוחי האדמה לחתיכות עגולות שוות בגודלן - בעוד שרבים מאיתנו נוטים לזרוק את תפוחי אדמה שלמים בסיר או לחתוך אותם בצורה לא מאוזנת, השפית מסבירה שחיתוך שווה יקצר את זמן הבישול ויבטיח בישול בצורה אחידה של כל תפוחי האדמה.

טיפים להכנת פירה. @poppycooks, צילום מסך
ידעתם שככה צריך לחתוך תפוחי אדמה לפירה?/צילום מסך, @poppycooks

כשזה מגיע לבישול עצמו, היא מתעקשת שתמיד כדאי לבשל את תפוחי האדמה קודם במים קרים במקום במים שכבר הורתחו וכמובן שיש להוסיף כף נדיבה של מלח.

בשלב השלישי, לאחר הבישול, יש להקפיד לייבש את תפוחי האדמה באדים -שימו אותם במסננת מעל לסיר המים הרותחים וכסו אותם במגבת מטבח. לדבריה "זה יעשה אותם יפים, יבשים ורכים במיוחד''.

מרכיב מרכזי נוסף לפירה האולטימטיבי הוא הוספת שמנת או חלב, המעניקים לתפוחי האדמה מרקם קטיפתי. לדברי השפית, חיוני לחמם את השמנת או החלב לפני שמוספים אותם לתפוחי האדמה. הסיבה היא שכך הם יתערבבו טוב יותר, היא הסבירה.

מספר חמש - הוסיפו את החמאה לתפוחי האדמה המבושלים לפני שאתם מתחילים במעיכה שלהם. בשלב המעיכה היא ממליצה להשתמש בנפה (מהסוג שמשמש בניפוי קמח) או מועך תפוחי אדמה בלחיצה (שנקרא גם כותש פירה) במקום במועך הידני המוכר לכולנו, שכן לטענתה הם "הופכים את הפירה לפחות עמוס וכבד".

היא סיכמה וטענה ש''חמש העצות האלה ישנו את יכולות הכנת הפירה שלכם לנצח''.

עוד טיפ שלה

כך תכינו סטייק בצורה מושלמת עם טריק אצבעות גאוני

לכתבה המלאה

צפו בסירטון המלא שלה

עם זאת, למרות כל הטיפים, לא כולם התרשמו, כשתגובה ביקורתית אחת הייתה: ''אני בטוח שזה טעים אבל בכנות - זה הרבה יותר מדי טרחה ועבודה בשביל להכין משהו פשוט כמו פירה". ומגיב אחר כתב: ''אף אחד לא מעביר פירה בנפה''.

אבל לא הכל היה שלילי, שכן היו המון פידבקים חיוביים, למשל: ''סיננתי תפוחי אדמה במקום לרסק אותם וזו באמת הייתה ההחלטה הטובה ביותר בחיי''. תומך נוסף כתב: ''אני באמת לא מבין את השליליות כאן! אם אני הולך לבשל אוכל, אני רוצה שהוא יהיה הכי טוב שאפשר כדי שאוכל ליהנות ממנו בשיאו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully