וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תכינו סטייק בצורה מושלמת עם טריק אצבעות גאוני

30.12.2021 / 23:35

שפית ידועה שיתפה סרטון שבו היא הסבירה כיצד ניתן לדעת בדיוק מה מידת העשייה של הסטייק - משהו שרק מקצוענים יודעים לעשות. מה צריך בשביל הטריק הזה? רק את כפות הידיים שלכם. צפו בסרטון הוויראלי

האם זהו הסטייק הטוב ביותר בעולם?/צילום: סיפור בדקה

כשאנחנו אוכלים סטייק במסעדה, הוא כמעט תמיד יותר עסיסי וטעים מאשר סטייק שאנחנו מכינים בבית. התזמון ומשך זמן הטיגון של הסטייק הוא קריטי בעשייה שלו ויש הבדל של דקות ספורות בין מידת העשייה של הסטייק - החל מ"רייר" ועד ל"וול דן". תהיתם פעם איך מכינים בבית סטייק מושלם? ובכן, השפית פופי אוטול, לה יש 2 מיליון עוקבים בטיקטוק, חשפה טריק מדהים בפשטותו כיצד לעשות זאת נכון והשיטה שלה תחסוך מכם את הצורך לבדוק ולחתוך כל הזמן את הבשר כדי לבדוק אם הוא מוכן ומה מידת העשייה שלו.

צפו בטריק הגאוני שלה

@poppycooks

How to test the rareness of your steak with your thumb... (wait for a cameo from Grandma) ?? #learnontiktok #steak #kitchenhacks @tiktok_uk

♬ original sound - Poppy O'Toole

פופי העלתה סרטון עם הכיתוב "איך לבחון את מידת העשייה של הסטייק שלכם בעזרת הבוהן". בשביל השיטה הזו אתם לא צריכים ציוד מתוחכם, כל מה שאתם צריכים זה את הידיים שלכם. איך עושים את זה? פופי הסבירה שכשאנחנו מצמידים את הבוהן לכל אחת מהאצבעות השונות בכף היד, אז שטח כף היד מתהדק ומשתנה בהתאם וכך ניתן לגעת ביד ולהשוות אותה למידת עשיית הבשר שאתם רוצים.

לא מבינים? אז הנה הדוגמאות. כשאתם מצמידים את האגודל לאצבע הצמודה אליו ונוגעים בשטח התחתון של האגודל, אז הבשר של כף היד שלכם יהיה רך וידמה מידת עשייה שהיא "רייר". כאשר תצמידו את האגודל לאמה האמצעית, זה ידמה מידת עשייה שהיא "מדיום רייר".

סטייק רייר. צילום מסך, צילום מסך
סטייק ריר/צילום מסך, צילום מסך
סטייק מדיום רייר. צילום מסך, צילום מסך
סטייק מדיום רייר/צילום מסך, צילום מסך
סטייק מדיום. צילום מסך, צילום מסך
סטייק מדיום/צילום מסך, צילום מסך
סטייק וול דן. צילום מסך, צילום מסך
וזה כבר סטייק וול דאן, כשהבשר שלכם ממש קשיח/צילום מסך, צילום מסך
טריק אצבעות להכנת סטייק. Giphy
לסיכום/Giphy

אם תצמידו את האגודל לקמיצה ותגעו בבשר היד למטה, אז הבשר שלכם כבר יהיה קשיח יותר וידמה מידת עשייה שהיא "מדיום". ולבסוף אם תצמידו את האגודל לזרת, הבשר שלכם יהיה קשיח מאוד וידמה מידת עשייה של "וול דאן". הסרטון של פופי הלהיב את הגולשים והוא צבר מאות אלפי צפיות ותגובות של גולשים, שרובם התלהבו ממש מהטריק, אם כי היו כמה שקצת נרתעו מהרעיון של נגיעה עם הידיים בסטייק בזמן הטיגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully