וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן לגלות: זה המרכיב הסודי להכנת פנקייק אוורירי מושלם

עודכן לאחרונה: 10.3.2022 / 23:45

שף חושף טכניקה להכנת פנקייק אוורירי במיוחד - ומתברר שפספסנו מרכיב אחד שמשדרג את הפנקייק בכמה רמות. לא תאמינו מהו

מתכון בסיסי לפנקייק/מערכת וואלה! אוכל

לכאורה זה נורא פשוט להכין פנקייק: קמח, חלב, ביצים ואתם מוכנים לצאת לדרך. אולם, גם אם הפנקייקים שלכם יוצאים טעימים - בעיקר עם תוספת נוטלה או מייפל - הם לרוב יוצאים דקים או עבים ודחוסים. אבל אל דאגה - שף מוכר טוען שיש מרכיב סודי שהופך את הפנקייקים לסופר אווריריים - ואסור לכם לוותר עליו.

על אף שאת תערובת הפנקייק קל מאוד להכין, לגרום לו לצאת אוורירי ופריך זה אתגר אחר לגמרי. מסתבר שהמרכיב החסר שיהפוך את הבלילה הלא אחידה והגבשושית שלנו לפנקייק האוורירי והנמס בפה שכולנו חולמים עליו הוא... מים מוגזים.

לפי חברת המים המינרליים Radnor Hills Infusions, כל מה שאתם צריכים כדי להכין פנקייק אוורירי זה להוסיף מים מוגזים לבלילת הפנקייק שלכם - וזה יעשה את כל ההבדל. כריס סנדרס, מומחה הידרציה (כמות המים ביחס לקמח במתכון) הסביר: "מאחר שהמים מוגזים, הם מאווררים באופן טבעי את הבלילה. מים מוגזים שומרים על תסיסה לזמן רב יותר, כך שכשהם באים במגע עם חום - הם יצרו בועות קטנות בתערובת שיסייעו ליצור פנקייק אוורירי".

הנה ההסבר המלא:

אם כבר ניתקלתם בשיטה הזו בעבר, זה כנראה כי היא צוברת תאוצה בטיקטוק - שם רבים מתנסים לאחרונה בהכנת פנקייקים עם מים מוגזים. למעשה, אתם גם יכולים להוסיף מים מוגזים בטעמים לבלילה כדי לתת לפנקייק שלכם תוספת טעם.

טיפ נוסף שיהפוך את הפנקייק שלכם לעוד יותר אוורירי הוא להקפיד לשמור על המים המוגזים קרים, מכיוון שיש יותר בועות במשקה קר מאשר בכזה שבטמפרטורת החדר.

וככה תכינו אותו:

@marinav7 Homemade pancake.Flour,sugar(according to your taste) eggs,milk,sparkling water,mix well! #fyp ♬ Float on the Sound (Ey) - Tiagz

איך מכינים?

ל-4 מנות יש לשים בקערה כוס אחת של קמח תופח, 2 וחצי כפיות מלח ו-5 כפות מים מוגזים. לאחר מכן, יש לערבב את התערובת עד שהיא הופכת חלקה ואז להוסיף ולערבב בהדרגה חצי כוס חלב. השאירו את הבלילה הנוזלית מכוסה למשך 20 דקות.

לאחר שהבלילה מוכנה, בצעו את השלבים הבאים:

1. חממו מעט שמן צמחי במחבת והוסיפו כרבע מהבלילה.
2. ודאו שהבלילה מפוזרת באופן שווה במחבת ולאחר 30 שניות הפכו אותה בזהירות עם מרית כדי לבשל את הצד השני עד להזהבה.
3. חזרו על הפעולה עד שכל הבלילה מתבשלת היטב.
4. הגישו לצלחת, הוסיפו כל תוספת שתבחרו ובתיאבון לכם!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully