וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה גורם למסעדת שף מצליחה להפוך לשיפודיה?

עודכן לאחרונה: 15.3.2022 / 8:28

פורים כמובן! והנה עוד כמה אירועי פורים טעימים שכדאי לפקוד השבוע

שיפודי אלנה. חיים יוסף,
השיפודה של אלנה/חיים יוסף

שיפודי אלנה - מסעדת אלנה מתחפשת

במסעדת אלנה במלון נורמן מורידים לכבוד פורים את החולצות המחויטות ועוברים לג'ינס וטי שירט. מסעדת השף תהפוך באופן חד-פעמי לשיפודיה. אז לא יהיו כסאות פלסטיק אבל כן יהיו קנקני לימונדה טרייה, ערק בשפע ומבחר סלטים על השולחן, יהיה גם קפה שחור כמו שצריך לסיום. התפריט מציע שלוש מנות חומוס שונות עם גרגרים, בשר או ליקוטים מקומיים. על השיפודים יינעצו סינטה כבש, כבדי עגל, תמנון, קבב צנובר ועשבי תיבול, שרימפס או קלמרי. בגזרת הקינוחים יוגשו קרם בוואריה, מלבי ובסבוסה.

מתי: ימים שלישי ורביעי, מ-12:30 בצהריים ועד הלילה.

מסעדת אלנה במלון נורמן, נחמני 25 תל אביב, 03-5435400

פיצה האט בצ'נה. אסף קרלה,
תומר אגאי עושה צ'נה האט/אסף קרלה

מסעדת צ'נה מתחפשת לפיצה האט

מסעדת צ'נה של השף תומר אגאי תתחפש השנה לפיצה האט. רשת הפיצה המפורסמת והשף אגאי יצרו קולקצייה של פיצות צ'יזי קראסט (עם גבינה נמתחת בקשה, זוכרים?) שייצאו מהטאבון של המסעדה עם הבצק המוכר והאהוב של פיצה האט. לצד הפיצות יוגשו קוקטיילים המבוססים על מרטיני. פיצות צ'יזי קראסט יימכרו במחיר של 64 שקלים.

צ'נה, הרצל 10 תל אביב, 03-7660504

עוד בוואלה! אוכל

בשקט בשקט: מסעדת טוטו נפתחה מחדש

לכתבה המלאה
פופ אפ ממתקים ברביבה וסיליה. מיכל אשל,
פופ אפ ממתקים ברביבה וסיליה/מיכל אשל

פופ אפ ממתקים ברביבה וסיליה

בימים שלישי, רביעי וחמישי (15-17 במרץ), יקיימו ברביבה וסיליה פארק צמרת דוכן ממתקים צבעוני ושמח (ברחבה הצמודה למסעדה). כל הממתקים מיוצרים בעבודת יד בקונדיטוריה של רביבה וסיליה והם מיועדים לילדים ולמבוגרים כאחד. בפופ אפ תהיה מהדורה מיוחדת של ממתקים אייקונים שגדלנו עליהם בגרסאות מעודכנות לצד ממתקים קלאסיים שישמחו כל ילד. בין היתר יהיו שברי שוקולדים מסוגים שונים, כגון שוקולד לבן עם סוכריות קופצות בטעם ליים, שוקולד חלב עם עדשים צבעוניים, שוקולד מריר במילוי מרציפן, טראפלס בטעמים, שקדים ואגוזים מצופים בשוקולד, פופקורן מקורמל, עוגיות ליצן מקושטות, מפלצות מרנג משוגעות , מרשמלו בטעמים, כגון מרשמלו פסיפלורה מנגו, עוגיות גדולות כגון עוגיות פיסטוק עם קרמל מלוח, מדלן מצופה שוקולד, מטבע שוקולד ענק על מקל עם סוכריות צבעוניות, בר פקאן קרמל מצופה שוקולד, חטיף קוקוס ורוד ועוד.

לצד אלו יימכרו אוזני המן במילוי שוקולד, פרג או מרציפן.

הדוכן יהיה פתוח בימים שלישי - חמישי, 10:00 - 19:00 בפארק צמרת בתל אביב. חלק מהממתקים יהיו זמינים לרכישה גם במעדניה ברמת השרון ובמשלוח מנות שיוצא במהדורה מיוחדת מהקונדיטוריה (באמצעות וולט)

אל סילו. באדיבות המסעדה,
הגרסה המקסיקנית של מסעדת סילו/באדיבות המסעדה

מסעדת סילו הופכת למקסיקנית

מסעדת סילו האיטלקית מחולון חוגגת גם היא את פורים, ובתאריכים 16-17 במרץ (החל מ-19:00 ביום רביעי) תשנה את פניה לפופ-אפ מקסיקני תחת השם "אל סילו". המסעדה תהפוך לחגיגה מקסיקנית שכוללת סומבררוז, מוזיקה מקסיקנית שמחה, משקאות ומנות שיקבלו טוויסטים מקסיקנים: הפוקאצ'ה מטאבון העצים תוגש עם נאצ'וס וסלסה מקסיקנית; סביצ'ה סלמון יקבל טאצ' של אננס, כוסברה ופלפלים ויוגש על נאצ'וס וגספצ'ו ירוק, פפרדלה ראגו תהפוך לפפרדלה צ'ילי קון קרנה ותהיה גם אינצ'לדת גבינות - טורטיה במילוי גבינות, פטריות, פסטו ורוטב עגבניות. בגזרת המשקאות יחגגו עם קוקטיילים, וכמובן בירה מקסיקנית.

"אל סילו" - פופ-אפ מקסיקני במסעדת סילו, פארק פרס חולון, 03-5733315

רידפיין מיט. רועי ברקוביץ',
מנת בשר מן הצומח של Redefine Meat/רועי ברקוביץ'

משתה פורים של Redefine Meat

לכבוד חג הפורים Redefine Meat מצטרפת למסעדת 'פופינה' בתל אביב, ולמסעדת 'ממבו מילאנו' בחיפה, לערב חגיגי. ביום רביעי (ה-16 במרץ) יציעו שתי המסעדות תפריט ספיישל המבוסס על נתחי הפלאנק של החברה.

לכבוד הארוחה המסעדות יצרו תפריט ובו 3 מנות ספיישל שמכילות את סדרת הנתחים והטחונים של Redefine Meat. לצד זאת, כיאה למשתה פורים לכל מנה הותאמו יינות מיוחדים שנבחרו ע"י סומליייה ויוגשו במחירים מיוחדים לרגל החג. בין המנות שיוגשו: פופינה- מינוט סטייק- נתח בשר-חדש* של רידיפיין מיט, שורש פטרוזיליה צלוי, עלי חזרת ומיזונה; ממבו מילנו- פלאנק סטייק בשר-חדש* - נתח של רידיפיין מיט, חמאת סויה, דבש ופלפל ארבע העונות, פונדו תרד ובצל מקורמל.

יש להזמין מקום מראש באתרי המסעדות

פסטיבל אוכל כפרי במטה יהודה. אלדד מאסטרו,
פסטיבל האוכל הכפרי במטה יהודה/אלדד מאסטרו

פסטיבל האוכל הכפרי במטה יהודה

פסטיבל האוכל הכפרי במטה יהודה אמנם החל בתחילת החודש, אבל חופש פורים זאת הזדמנות מצוינת לקפוץ לשם, אז אנחנו כאן כדי להזכיר.

במסגרת הפסטיבל אפשר יהיה ליהנות משיתופי פעולה של בשלנים ובשלניות מעולמות ושילובים שונים, להתארח במטבחים אתניים מעניינים, ביקבים ובמבשלות הבירה המופלאות של האזור. ניתן יהיה לטעום וליהנות מאוכל מרוקאי, כורדי, הודי, פלסטיני ואפילו אינדונזי מסורתי לצד בראנצ'ים מתוחכמים, ארוחות בשרים דשנות, מאפים, משתים ביקבים, סיורי אוכל וקולינריה ואירועים מיוחדים בהם ייעשה שימוש בחומרי גלם טריים מהשדות, הכרמים והמחלבות של אזור מטה יהודה.

מידע נוסף ואירועים נוספים אשר יתקיימו במהלך פסטיבל האוכל ניתן למצוא באתר של תיירות מטה יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully