וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומר על הכוכב: אסף גרניט שוב זוכה במישלן

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 22:48

בטקס יוקרתי שהתקיים הערב בצרפת וחשף את רשימת מסעדות מישלן לשנת 2022, מסעדת שבור של השף אסף גרניט וקבוצת מחניודה זוכה בכוכב הנכסף, בפעם השנייה

אסף גרניט על השטיח האדום בטקס כוכבי מישלן/יח"צ

בינואר שנה שעברה זכה השף אסף גרניט, יחד עם קבוצת מחניודה, בכוכב מישלן ראשון בקריירה, עבור מסעדתם "שבור" בפריז. גרניט ושותפיו, חיכו לא מעט זמן לקבל את הכוכב הנכסף, ובשנה שעברה זה סוף סוף קרה. טקס רשמי אמנם לא התקיים אז, בשל מגיפת הקורונה, אז הנה מגיע התיקון.

בטקס הענקת הכוכבים של מדריך מישלן היוקרתי שהתקיים הערב, בעיירה קוניאק שבצרפת, זכתה שוב מסעדת שבור הפריזאית בכוכב מישלן, הפעם במדריך החדש לשנת 2022, כלומר שומרת על הכוכב שלה (לא דבר מובן מאילו כלל), והפעם בטקס כמו שצריך, שאפשר לגרניט, כמו גם לשותפו אורי נבון, ולשף בפועל של שבור - דן יושע, לעלות על חליפה ולקבל את הכבוד הראוי להם.

אסף גרניט בפריז. יח"צ רשת 13,
זכו לעלות על חליפות - אסף גרניט, אורי נבון ודן יושע/יח"צ רשת 13

על המסעדה של גרניט נכתב במדריך מישלן החדש: "מאחורי שבור, אנחנו מוצאים את אסף גרניט, שף ישראלי, שאוחז גם בהגה של מסעדת בלגאן בפריז, ובעלים של תריסר מסעדות בירושלים ובלונדון, ומנחה את הגרסה המקומית של "מהפכה במטבח". את "שבור" הוא פתח בבניין מהמאה ה-17 ברובע תוסס, בין rue Saint-Denis ו- rue Montorgueil.

"אנחנו מוצאים כאן את הסימנים המסחריים שלו: אווירה חסרת מעצורים, עיטורי אמייל גולמיים בטכניקות ייחודיות, צינורות מתכתיים על התקרה, ואורות מעומעמים. ומעל הכל מטבח יצירתי עם השפעות ים תיכוניות, נדיב ומפתיע, כאשר מוטיב הרעננות תמיד בתמונה. מנת הגזרים, הביצה הרכה, ביצי סלמון וצימעס, לחי וזנב שור, מנת הפולנטה עם הפטריות ואפילו מוס השוקולד עם שמן זית ומלח מלדון".

בשנה שעברה

תחליף ישראלי מצוין לקדחת "אמילי בפריז": השף אסף גרניט קיבל כוכב מישלן

לכתבה המלאה
אסף גרניט בפריז. יח"צ רשת 13,
אסף גרניט ואורי נבון על השטיח האדום/יח"צ רשת 13

המסעדה אגב, גם מופיעה במדריך תחת קטגוריה של "7 מסעדות אקזוטיות לטיולים".

אסף גרניט מסר לנו בתגובה: "מאוד שמחים ומתרגשים לקחת חלק במעמד הענק הזה ולשמור על הכוכב שלנו בבירת הקולינריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully