וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השף גורדון רמזי חוטף ביקורת קשה על האוכל שלו מאמו: "אני לא אוהבת את זה"

עודכן לאחרונה: 6.4.2022 / 23:46

היחידה שמסוגלת למתוח ביקורת על השף המהולל גורדון רמזי היא כנראה אימא שלו. השף הבריטי שיתף סרטון של אמו טועמת מהמנה שלו ונגעלת: "אולי את לא נהנת מהתוספות שלי, אבל אני אוהב אותך". צפו

גורדון רמזי מקלל ילדים מבשלים?/"סיפור בדקה"

השף הבריטי-סקוטי גורדון רמזי ידוע בביקורות הקשות שהוא מטיח על שפים מתחילים בתוכניות הבישול השונות שלו, כולל סדרת הריאליטי המצליחה שלו "מטבחי הגיהנום" המשודרת ברשת פוקס. כעת מצאנו את האישה היחידה שמסוגלת להעביר ביקורת על רמזי ולהישאר בחיים: אימא שלו.

הלן קוסגרוב לא היססה למתוח ביקורת על אחת המנות של בנה, בסרטון אינסטגרם ששיתף גורדון רמזי לכבוד יום האם הנחגג בבריטניה. כן, מתברר שגורדון רמזי לא תמיד מצליח לרצות את המבקרים הקשוחים שלו. בסרטון הקצר רמזי מבקש מאמו "לטעום קצת" מהתוספת שהכין לאחת המנות שלו. הלן מסכימה, טועמת ונחרדת. היא משיבה: "אני לא אוהבת את זה" והוא בתגובה מגלגל עיניים ומגחך לעצמו.

צפו ברגע:

בטקסט כתב רמזי: "יום האם שמח אמא! אולי את לא נהנת מהתוספות שלי, אבל אני אוהב אותך xxx". מעריציו של רמזי לא נותרו אדישים לביקורת שקיבל מאמו. "מעניין מאיפה קיבלת את חוש הביקורת שלך", כתב אחד לרמזי ואחר הוסיף: "התפוח לא נופל רחוק מהעץ". גולש נוסף כתב: "אתה יכול להיות השף הטוב ביותר בעולם - אבל עדיין לא תצליח לרצות את אמא שלך או לבשל יותר טוב ממנה".

על אף הביקורות של אמו, הקריירה הקולינרית של רמזי לא נחה לרגע. בינואר, השף שחגג בנובמבר האחרון 55 אמר ל-Thrillist שהוא לא מתכנן לפרוש לאחר צילומי העונה ה-21 של "מטבחי הגיהנום". "עוד לא ראיתם כלום", אמר רמזי והוסיף: "אל תזלזל בכוחו של אדם מבוגר". לאחר מכן הוא הרהר: "האם אני יכול להמשיך בזה? התמכרתי לעסק הזה בשנות ה-40 המוקדמות לחיי. איך אני מחזיר את הזמן לאחור כדי להיות סופר חזק ובכושר? התחלתי להשתתף בטריאתלונים והשתתפתי ב'טריאתלון איש הברזל' הראשון שלי בהוואי כשהייתי בן 43". כיום רמזי טוען שהוא עדיין מרגיש צעיר וחזק ואמר: "אני יכול להמשיך לעוד 30 עונות. תאמינו לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully