וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספגטי ילדים "בלי כלום" ב-53 שקלים מסעיר את הרשת

עודכן לאחרונה: 24.4.2022 / 8:55

צילום מסך מאפליקציית וולט, של מנת ספגטי מוקטנת לילדים, "בלי כלום" ב-53 שקלים מכעיס בימים האחרונים לא מעט אנשים, האם נשבר כאן שיא חדש של חוצפה?

פסטה ילדים ב-53 שקלים. וולט, צילום מסך
פסטה ילדים, בלי כלום, ב-53 שקלים. שיא חדש/צילום מסך, וולט

זה שהכל יקר כאן, כבר לא מחדש לאף אחד כלום. אך יחד עם זאת יש תחושה שכל פעם נחצה עוד קו אדום מדומיין. נשברנו כששילמנו 83 שקלים על שווארמה ושתייה, התחרפנו מהעובדה שכוס קפה בחוץ עולה לנו 16 שקלים, ועדיין, הצלחנו להבין היגיון כלשהו. אבל הפעם מסתמן כאן שיא חדש של הגזמות, כזה שגם מלמדי הסנגוריה של הענף, אלו שמצליחים בדרך כלל להסביר את המחירים שללקוח נראים מוגזמים, לא מצאו את המילים.

צילום מסך מאפליקציית המשלוחים וולט, שהחל להתגלגל במהלך ימי החג האחרונים ברשתות החברתיות השונות, מציג מנת פסטה "ילדים" מסוג ספגטי, "בלי כלום" (מי מאיתנו ההורים לא מכיר את מנת הגורמה הזאת?). בפשטות, מדובר במנת פסטה מוקטנת, כיוון שמדובר במנת ילדים, ללא כל אופציה לרוטב. עד כאן לגיטמי, רבים מאיתנו היו בסיטואציה הזאת - רוצים להזמין אוכל במשלוח, ומחפשים גם מנה לילד הבררן. ההלם מגיע מהמחיר שקיבלה אותה פסטת ילדים, לא פחות מ-53 שקלים, על פסטה בלי כלום.

צילום המסך, עלה בקבוצת הפייסבוק "מה לאכול עכשיו" ולאחר מכן פורסם גם בטוויטר ומשם התגלגל ברחבי הרשת. התגובות נעו כצפוי בין תדהמה, זעזוע וצחוק. כי מה נשאר לנו חוץ מלצחוק על המצב?

תפריט מסעדת קאראס. פייסבוק המסעדה, צילום מסך
לא רק במשלוחים, גם בישיבה במסעדה/צילום מסך, פייסבוק המסעדה

הצילום אמנם עלה ללא שם המסעדה, אבל חיפוש זריז בוולט, העלה כי על המנה (ועל ההגזמה) חתומה מסעדת קאראס מבת ים, מסעדת סושי, פירות ים ובשרים (כך על פי התיאור באפליקציה), שכן, מציעה גם פסטות. אך לאחר יומיים, בהם צילום המסך הופץ, והרשת סערה, המנה נעלמה מתפריט המסעדה באפליקציה.

אך בתפריט המסעדה שמופיע בפייסבוק שלה, המנה עדיין מופיעה בתפריט, תחת אותו מחיר, כך שלא מדובר במחיר מיוחד עבור וולט (שגובים עמלה גבוהה מהמסעדות, ולכן יש שיטענו שהמחיר מגלם בתוכו את אותה עמלה), גם משפחה שתשב במסעדה, תאלץ להיפרד מ-53 שקלים, עבור אותה מנת פסטה, בלי כלום.

רק לשם השוואה, תפריט הילדים של המקום מציע גם מיני בורגר בלחמניה, כולל צ'יפס בצד, או שניצל באותו מחיר של 53 שקלים. מה שהופך את התחמור לעוד יותר לא ברור. אז כעת הרשת סערה, והמנה ירדה מוולט (אולי היה יותר הגיוני פשוט להוריד את מחירה?).

"רוטב שרק חכמים יכולים לראות", "מעניין אם מתישהו נהיה הורים מספיק עצלנים כדי להזמין דבר כזה" "נקרא למנת השף הזו "פסטה על לא דבר" או 'פסטה א לה nothing'" "זהו. אפשר לסגור את האנושות" "מפחדת לשאול כמה זה עולה עם רוטב" היו רק חלק מהתגובות, הספק המומות, ספק משועשעות.

עוד משהו שהסעיר אותנו לאחרונה:

למה אנחנו כל כך מתבאסים לתת כרטיס אשראי כפיקדון עבור מקום במסעדה?

לכתבה המלאה
פסטה ילדים ב-53 שקלים. פייסבוק, צילום מסך
ברשת מגיבים/צילום מסך, פייסבוק
פסטה ילדים ב-53 שקלים. פייסבוק, צילום מסך
בין צחוק להלם/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully