וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדת מקדונלד'ס ארה"ב בוידוי כואב: "אל תזמינו את המשקה הזה. למדו מהטעות שלי"

24.5.2022 / 23:56

מנהלת לשעבר של סניף מקדונלד'ס בארה"ב חושפת את האמת על אחד המשקאות הפופולריים ביותר של הרשת וממליצה לא להזמין אותו יותר: "זה מגעיל"

זה המשקה שאסור לכם לשתןת במקדונלד'ס/TikTok/@mightyshelf

ארוחה במקדונלד'ס אינה שלמה ללא משקה קר ומרענן. עם זאת, יש משקה אחד בתפריט שעובדת לשעבר המליצה לסועדים להתרחק ממנו - אחרי שגילתה איך מכינים אותו.

אל דאגה, המשקה הזה לא מוגש בסניפי הרשת בישראל כך שההמלצה הזו תקפה רק במסעותיכם בחו"ל ובעיקר בארצות הברית. ניקול וייזר, מנהלת לשעבר של סניף מקדונלד'ס בארה"ב, שיתפה את "המידע הפנימי שלה" בסרטון טיקטוק שהפך ויראלי. "הייתי מנהלת במקדונלד'ס", הסבירה וייזר, "עבדתי שם בערך שלוש שנים".

בזמנה, כך היא מספרת, היו בסניף שני מיכלי תה קר של 15 ליטרים: אחד אדום לתה מתוק ואחד ירוק לתה לא ממותק. עד שלוייזר נודע איך מכינים את התה המתוק של מקדונלד'ס, היא הייתה מפנקת את עצמה בכוס תה מתוק בכל ארוחה. אולם יום אחד נודעה לה האמת הכואבת: "בכל ארבעת הגלונים שבמיכל האדום, התה המתוק, הוסיפו שקית סוכר במשקל של ארבעה פאונד (כמעט 2 קילוגרמים). פאונד אחד לכל גלון תה", סיפרה וייזר בסרטון, "הפסקתי לשתות את התה אחרי שהבנתי את זה. זה מגעיל".

הנה החשיפה שלה:

ה-SUN פנה למקדונלד'ס בבקשה לספק מידע תזונתי ואת פירוט מרכיבים של המשקה המוצע בתפריט אולם לא נענו לטענתם. בתגובות הצופים הביעו חרדה מכמות הסוכר במשקה - ואחרים היו אדישים כלפי העומס הקלורי והתזונתי. "יש הבדל בין לשתות משקה ממותק בידיעה מאשר להבין כמה סוכר באמת יש בתוכו", כתב אחד ואחר הוסיף: "אחרי שנודע לי שבקולה יש תשע כפיות סוכר, אני שותה רק מים". עובדת לשעבר ברשת המזון המהיר חיזקה את הנתונים שסיפקה וייזר: "עבדתי שם בצעירותי וכשלימדו אותי להכין את התה המתוק - נחנקתי". אחר הוסיף: "פשוט הקפידו על שתיית מים. אני שותה משקה שאינו מים אולי פעמיים בחודש - אם בכלל".

כל מה שצריך לדעת על התה המתוק של מקדונלד'ס:

ככה מכינים את המשקה- תראו כמה סוכר שמים בפנים

אחרים הופתעו שניקול וייזל גילתה את ה"מתכון" רק עכשיו. "היא לא טעמה כמה מתוק המשקה הזה לפני שגילתה כמה סוכר הוא מכיל? אותי זה לא מפתיע", כתב אחד ואחר הוסיף: "אני אוהב תה מתוק. זה כמו התה שסבתא שלי הייתה מכינה לארוחות בימי ראשון". אחר הסכים איתו: "מתוק בדיוק כמו שאנחנו מכינים". צופה אחר הציע לחובבי המשקה שלא לוותר על התה ופשוט לבקש שיערבבו בכוס חצי מהתה המתוק וחצי מהתה הלא ממותק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully