וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו לשמש לעלות: משקאות קרים ומרעננים לקיץ

23.7.2017 / 8:35

העונה החמה היא תקופה של בילויים ומסיבות, וכדי להשלים את ההנאה רצוי להצטייד במשקה הנכון. מקנקן תה קר ועד לקאפיריניה – אלה המשקאות שישפיעו על האווירה ויהפכו בילוי שקט במרפסת או ארוחה עם חברים למהנה יותר

תה קומבוצ'ה בצנצנת. ShutterStock
למשקאות יש השפעה על האווירה/ShutterStock

הקיץ כבר כאן ואיתו מגיעות השמש והחוויות. העונה החמה היא תקופה של בילויים, אירועים, טיולים וחופשות, וההנאות מתבטאות לא רק ביעד הנופש שאנחנו בוחרים או בסוג המסיבה שאנחנו מבלים בה, אלא גם בפרטים הקטנים, אלה שמשלימים את ההנאה והופכים אותה לגדולה. בין אם אתם מבלים במסיבה, או מעדיפים ערב שקט עם חברים במרפסת או בגינה, למשקאות שאתם שותים יש השפעה על האווירה. הנה חמישה מתכונים למשקאות קרים ומרעננים שמתאימים לקיץ, כאלה שיעצימו את הכיף.

תה קר משודרג

תה קר הוא אחד המשקאות הכי מרעננים ואהובים בקיץ. כשבא לכם כוס תה קר בבית, במשרד או אם מתחשק לכם לקחת TO GO הקפסולה היא הפתרון המושלם. היא נוחה וקלה לשימוש, ניתן להכין ממנה משקה נפלא באופן מהיר וזריז. כשמכינים כמות גדולה, במקום לחלוט מספר שקיקים, אפשר להשתמש בקפסולות וליהנות מקנקן גדול טעים ומרווה.

לחברת ויסוצקי סדרת קפסולות תה וחליטות במגוון טעמים אהובים: חליטת פירות יער, תה ירוק לימונית ולואיזה ותה ארל גריי. כל אריזה מכילה עשר קפסולות, המתאימות לכל מכונות נספרסו אשר יוצרו עד שנת 2015. היופי בקפסולות הוא שהן מאפשרות מיצוי מושלם של טעמים בלחיצת כפתור וללא צורך לחכות. זהו אחד המשקאות המהירים והקלים להכנה, משקה פופולרי שכולם אוהבים ומתאים במיוחד לארוחת צהריים עם המשפחה או החברים. כשחם בחוץ תהיו בטוחים שגם אם תכינו כמה קנקנים - הם ייגמרו.

אפשר להכין קנקן חם ולתת לו להתקרר במהלך הלילה במקרר ואפשר גם להכין משקה בזריזות ולמלא את הקנקן בקרח. את המשקה הזה קל גם לקחת TO GO בבקבוק לטיולים או לפיקניקים. טרנד הקפסולות מאפשר כיום לשתות תה בדרך יותר כיפית ומהירה. במתכון הזה מומלץ להשתמש בתה ירוק לימונית ולואיזה ולהוסיף קצת עשבי תיבול פנימה.

המרכיבים:

10 קפסולות של תה ירוק לימונית לואיזה
ליטר מים
קרח
צרור עשבי תיבול (לפי הטעם)
סוכר (לפי הטעם)

אופן ההכנה:

ממצים תה מ- 10 קפסולות לפי ההוראות של הקופסה, ממתיקים לפי הטעם, מוסיפים מים קרים, לימון, קרח ועשבי תיבול. נותנים לתה להתקרר עד שהוא צונן ומוכן להגשה.

טיפ: כשממתיקים את התה מומלץ להמתיק בהדרגה – להוסיף בכל פעם מעט סוכר ולטעום עד לקבלת המתיקות הרצויה.

קפסולות תה של ויסוצקי במגוון טעמים. ויסוצקי,
קפסולות במגוון טעמים מאפשרות יצירת תה קר משודרג בקלות ובמהירות/ויסוצקי

קוקטייל Earl cream

תה הוא משקה יותר מגוון משנדמה. קוקטיילים עם תה צוברים פופולריות בזכות הטעמים העשירים והשילובים המעניינים שהם מאפשרים. קפסולות התה מספקות דיוק בטעמים והכנה נוחה - בעיקר כשמדובר בקוקטייל שבו לכמויות המדודות יש השפעה על איכות המשקה.

Earl cream הוא סוג של קינוח מפתיע, אבל כזה שמתאים יותר למבוגרים בגלל השימוש בליקר שמנת אירית. תצטיידו בהרבה גלידה כדי שחלק ממנה ייכלל בשייק הנהדר הזה וחלק ילקקו הילדים.

המרכיבים:

6 קפסולות של תה ארל גריי
300 מ"ל מים
150 מ"ל ליקר שמנת אירית
3 כפות דבש
4 כדורי גלידת וניל
4 כפות קרח כתוש

אופן ההכנה:

ממצים תה ארל גריי מהקפסולות, מניחים לו להתקרר במשך חמש דקות. יוצקים את המים, התה שהוכן ואת שאר המרכיבים לתוך שייקר, טוחנים ומגישים מיד.

טיפ: אלה אשר לא אוהבים דבש יוכלו להשתמש בסילאן.

תה ירוק קר עם מנגו

אחד מפירות הקיץ האהובים הוא מנגו, והשילוב בין תה לפרי העסיסי יכול להיות מפתיע ומרענן. אפשר כמובן להשתמש במנגו טבעי, אבל אם רוצים משקה זריז שלוקח להכין בפחות מחמש דקות אפשר להשתמש בנקטר.

המרכיבים:

2 קפסולות של תה ירוק לימונית לואיזה
2 כוסות נקטר מנגו
קרח כתוש
פרוסת מנגו

אופן ההכנה:

ממצים תה משתי הקפסולות, מערבבים בקנקן את התה הירוק עם הקרח והמנגו, מוסיפים את פרוסת המנגו ומגישים.

טיפ: אפשר להוסיף גבעולי נענע או לימונית, שמוסיפים גם כקישוט וגם לטעם המשקה.

לאסי

אם מיליארד הודים שותים את זה כנראה שהוא טוב. החיבור בין פירות למשקאות על בסיס חלב הוא אחד המענגים, אבל אם רוצים להפתיע ולהגיש משקה ששונה מהשייק המוכר, אז לאסי הוא הפתרון.

המרכיבים:

1 גביע יוגורט
2 כפות סוכר (מומס או אבקת סוכר)
1 כוס קרח כתוש
1 כף בננה מרוסקת / מנגו רך מרוסק
3 טיפות מי ורדים

אופן ההכנה:

להכנת כוס לאסי, יש להקציף את היוגורט במיקסר, להוסיף את הסוכר, לצרף תוך כדי הקצפה את הקרח, מחית הפירות ומי הוורדים עד לקבלת תערובת חלקה עם מעט קצף.

טיפ: כדי להעשיר את הטעם רצוי להשרות כפית זעפרן במים, להוסיף לתערובת, להקציף 2-3 דקות נוספות ולהגיש.

לאסי. נמרוד סונדרס
שונה מהשייק המוכר. לאסי/נמרוד סונדרס

קאפיריניה

הקוקטייל הברזילאי הפך פופולרי בכל רחבי העולם בזכות הפשטות והארומה, שהפכו אותו למשקה המושלם למסיבות ואירועים חברתיים. הקאפיריניה מחבר בין פירות לאלכוהול כשמתכון המקורי השתמשו בליים, אבל אפשר להשתמש במיצים טריים של פירות אחרים דוגמת פסיפלורה, קיווי, אננס או תות שדה.

המרכיבים:

1/2 כוס קשאסה
1/2 כוס מים קרים
לימון
2 כפיות סוכר לבן
כוס מלאה בקרח כתוש

אופן ההכנה:

שוטפים את הלימון, חותכים קצוות וחותכים לקוביות גסות, מעבירים את החתיכות לקערה עמוקה, מוסיפים את הסוכר והקשאסה, מועכים את הלימונים כדי שהמיץ שניגר מהם יתערבב עם הסוכר, מוסיפים את הקרח הכתוש ואת המים לתערובת. מערבבים היטב ומוזגים את כל התכולה לכוס רחבה.

טיפ: קשאסה היא תזקיק קני סוכר אולם כאן מסתיים הדמיון בטעם בינה לבין הרום. רוצים להכין קאפיריניה אמיתית - אל תסתפקו ברום כתחליף.

קוקטייל קאפיריניה אשכוליות.
מחבר בין פירות לאלכוהול. קאפיריניה

קוקטייל פירות יער

יש לא מעט סוגים של קוקטיילים, השילוב החמוץ-מתוק של פירות היער מעניק מגוון טעמים היוצרים משקה מרענן, שנותן הרגשה של חופשה גם אם אתם בבית.

המרכיבים:

100 מ"ל וודקה
50 מ"ל מי סודה
12.5 מ"ל סירופ סוכר
חופן קרח כתוש
30 מ"ל מיץ אוכמניות
חצי ליים /תפוז טרי

אופן ההכנה:

ממלאים כוס גבוהה בקרח את מחציתה. מוזגים בהדרגה את המרכיבים, בוחשים היטב ומקשטים מלמעלה אם התפוז או הליים.

טיפ: אם רוצים להעניק מראה צבעוני יותר, אפשר להוסיף מעט פירות יער קפואים למשקה לאחר שהוא מוכן. להדגשת הטעמים אפשר להכין חליטת פירות יער מקפסולה ולהוסיף את תמציתו למשקה.

וואלה! NEWS בשיתוף ויסוצקי
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully