וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוסט או צנים יהיו הרבה יותר טעימים אם תאכלו אותם ככה

עודכן לאחרונה: 13.5.2022 / 0:28

לא מדובר במתכון נדיר, בדרך הכנה חדשנית או בתבלין סודי. מסתבר שהסוד להפקת המיטב מהטוסט או הצנים שלכם הוא רק הדרך שבה אתם אוחזים אותu

דרך מוזרה אך יעילה למרוח חמאה על טוסט/@forkneatit

גם אתם, כמונו, אוהבים מאוד טוסטים או צנימים מרוחים? גם אתם, כמונו, לא חשבתם מעולם לאכול אותם הפוך? כלומר שהממרח יהיה מופנה כלפי מטה? ובכן - יש מצב שאנחנו טועים. ככה לפחות טוען מומחה לאוכל שהעלה פוסט ויראלי לרשת ובו הוא טוען שאפשר לשדרג מאוד את הטעם של הטוסטים אם רק נהפוך אותם בזמן האכילה - מבלי לשנות שום דבר באופן ההכנה.

ככה עושים את זה

לכאורה התהליך פשוט - כולנו היינו קודם כל קולים את הלחם שלנו, ואז מורחים צד אחד בחמאה ומוסיפים עוד ממרח כמו ריבה, נוטלה או גבינה. אחר כך היינו מחזיקים את הטוסט כשהתוספות פונות כלפי מעלה ואוכלים - אבל לא עוד.

מסתבר שהסוד לטעם של הטוסט הוא רק הדרך שבה אתם מחזיקים את הלחם, איך לא חשבנו על זה קודם? מומחים ב-EatThis טוענים שצריך להפוך את הלחם כשהממרח מופנה כלפי מטה וזה ממש "ישנה את החיים שלכם".

הם הסבירו: "ראשית, תוודאו שהממרח למעלה עומד במבחן ההפיכה ולא ינזול. אם כך, תאכלו את הטוסט בצורה הפוכה כשהחלק המרוח מופנה כלפי מטה כך שהחיך שלכם יפיק את המירב מחוויית אכילת הטוסט". יש להם אפילו הסבר מדעי - זה קורה בגלל שפקעיות הטעם ( קולטני הטעם הנמצאים על הלשון, החך הרך ומכסה הגרון) שלנו נמצאות בחלקו התחתון של הפה - ולכן בדרך הזו הן יקלטו טוב יותר את טעם הממרח.

  • עוד באותו נושא:
  • טוסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully