וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: מיצינו את הגבינות, אפשר בבקשה לחזור לעוף?

עודכן לאחרונה: 9.6.2022 / 8:43

נחיתה פריכה מגרמניה, נחיתה רכה מדרום אמריקה, נחיתה מבעבעת מבריטניה וגידול מקומי מוצלח במיוחד: טועמי "חדש על המדף" התעופפו

ייצור של שלגוני פיסטוק קראנץ' שוקולד לבן במפעל נסטלה/יח"צ

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך. והפעם - נחיתה פריכה מגרמניה, נחיתה רכה מדרום אמריקה, נחיתה מבעבעת מבריטניה וגידול מקומי מוצלח במיוחד. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

עוף, לולו

עוף לולו. שני בריל,
עוף של לולו/שני בריל

מיזם האגרו-טק הישראלי החדש מניח במקררים תוצרים ראשונים בדמות עוף (שלם או מחולק, מצונן או קפוא) עם שאיפות בריאות יותר ואתיות יותר.

התרנגולות של "לולו" אינן מכילות אנטיביוטיקה ולא מקבלות זרזים. הן חיות על בסיס Slow Grow, שיטה המנסה לדמות את אורח חייהן בטבע, מאפשרת לשריריהן לצמוח באופן טבעי ואמורה לספק מרקם וטעם טובים יותר, כל הדרך עד להצבת חלופה ראויה לכשלי התעשייה הישראלית המשגשגת. מחיר: כ-50 שקלים לקילו.

העוף השלם (והגדול) שהגיע להתנסות צלל עד מהרה למרינדה שגרתית ובלתי מתחכמת, שודך לירקות שורש והובל לתנור. הוא יצא משם שחום, ודקות ספורות לאחר מכן סיפק ארוחה משפחתית פסטיבלית יחסית, עם בשר עסיסי מאוד וטעם מוצלח. האם התזונה המצוינת שלו בימי חייו הורגשה? לא. האם זה משנה? ברור שלא.

בשתי מילים: קפיצת מדרגה.

כן, גם אחרי החג

מי אמר שארוחת השבועות המושלמת לא זמינה במשלוח?

לכתבה המלאה

לביבות, טבעול

לביבות גורמה, טבעול. טבעול,
לביבות גורמה של טבעול/טבעול

חברת טבעול התכוננה מבעוד מועד לשבועות עם הרחבת מותג "טבעול גורמה" שלה, לכדי ארבע לביבות חדשות, בהשראת מטבחי עולם - בטטה עם "נגיעה" של קארי, סלק, כרישה וכן לביבות כרובית ותפוח אדמה, "אלו גובי" סטייל.

שבועות עבר בואכה נשכח, והשקיות נפתחו סוף סוף בערב של יום חול רנדומלי. תנורים חוממו, מחבתות רחשו, והשורה התחתונה הייתה דומה בכל אחת מההתנסויות - מוצר מצוין, אידיאלי לארוחת צהריים או ערב, נגיש לילדים ומבוגרים כאחד, וטעים.

אנחנו התחברנו בעיקר ללביבות הכרישה והסלק, חשבנו שהקארי היה צריך מעט יותר מאותה "נגיעה" ושהודו יכלה להיות מעט פחות פלפלית בגירסת הכרובית-תפוח אדמה, אבל אלו תלונות קטנות של אנשים שבעים.

בחמש מילים: משהו קטן ליד, ויש ארוחה.

יין The Pale וקוקטייל קרופט טוויסט

יין The Pale. The Pale,
יין The Pale/The Pale
פחית קוקטייל קרופט טוויסט. קרופט טוויסט,
פחית קוקטייל קרופט טוויסט/קרופט טוויסט

תהודת שבועות אולי כבר נחלשה כליל, אבל אין סיבה להפסיק לשתות, נכון? והפעם - אפריטיף בריטי בפחית ויין צרפתי בבקבוק.

נתחיל בבקבוק של The Pale, מותג הנחשב לאחיו הצעיר של Whispering Angel. ונתחיל בו כי מדובר - בלי הגזמות ובלי הפרזות - באחד המרהיבים ביותר שנראו כאן לאחרונה, וכזה שמצליח לבלוט גם בתוך עולם עיצובי הולך ומשתכלל.

היין שבתוכו הוא רוזה חדש של יקב שאטו דסקלנס מפרובאנס, המיוצר מענבי גרנאש, סנסו וסירה מכרמי אזור VAR. הטעם יבש ופירותי, התחושה מרעננת ואביבית, ובסך הכול מדובר במתנה מעולה, גם לעצמכם כמובן. מחיר: 75 שקלים.

השקת קרופט טוויסט בארץ מתרחבת כעת לתצורת פחיות מוצדקת לחלוטין, מבחינת חברת אספיריט ומבחינת הצרכנים כאחד. האפריטיף המבעבע לשחרור מבפנים הוא טייק חביב ברמת 5.5% אלכוהול על קוקטייל רובג'יטו, וכולל שרי פינו המיושן בחביות עץ בתיבול פרחי סמבוק, לימון ועלי מנטה. גם כאן מדובר בהוכחה צוננת לקיומו של סטייל, והבועות העדינות מאזנות הכול לכדי דרינק נהדר. מחיר: 16 שקלים לפחית של 250 מ"ל.

במילה אחת: לחיים!

ריבת חלב, הוואנה

ריבת חלב, הוואנה. הוואנה,
ריבת חלב של הוואנה/הוואנה

חברת "סידס" מתקנת עוול היסטורי עם הנחתת ריבת החלב של הוואנה בישראל.

הריבה, המיוצרת בברצלונה (19.90 שקלים ל-450 גרם), מקושרת לעוגיות הוואנה המיתולוגיות של ארגנטינה, אך חוסלה בלי קשר להן - קודם בתוך בלילה של עוגה בחושה, בהמשך ככריך שחיתות של ערב, ולבסוף כפי שהטבע כיוון מלכתחילה - בכפית, ובאצבעות.

בארבע מילים: אל תנסו להילחם בזה.

הסדרה האדומה, פרימור

מיצים של הסדרה האדומה, פרימור. רוני ברוקס ופרסום יהושע,
הסדרה האדומה של פרימור/רוני ברוקס ופרסום יהושע

מותג המיצים הפופולרי משיק סדרה חדשה ובוהקת, ובה, לעת עתה, מיץ תפוח-רימון-סלק-לימון, מיץ תפוח-דובדבן ומיץ תפוח-חמוציות.

הטריו האדום הזה מגיע בבקבוקים קטנים מעט יותר מהרגיל - 750 מ"ל לעומת ליטר, במחיר של 10-15 שקלים - אך עם נוכחות עזה וטעמי פירות מובהקים. הסוכר (מהפרי) קיים ומורגש, אולי מעט יותר ממה שאנחנו אוהבים, אך כל השאר טעים, מרווה וכיפי. גירסת התפוח-חמוציות הייתה מרעננת, השידוך עם הדובדבן היה עמוק ומעט סמיך יותר, ואילו השילוב עם הסלק-רימון-לימון התחבב עלינו הכי הרבה, בשל הקיק החמצמץ.

בשתי מילים: קיץ בבקבוק.

חטיפים ללא גלוטן, Touched by Nature

חטיפים ללא גלוטן, Touched by Nature. Touched by Nature,
חטיף ללא גלוטן של Touched by Nature/Touched by Nature
חטיפים ללא גלוטן, Touched by Nature. Touched by Nature,
חטיף ללא גלוטן של Touched by Nature/Touched by Nature

קבוצת גורי מנחיתה בארץ את חברת Touched by Nature, על חטיפי הבריאות עשירי החלבון והסיבים, ונטולי הגלוטן שלה.

המהלך כולל, בשלב זה, ארבעה שגרירים ראשונים - שקדים מצופים שוקולד מריר וקקאו, כדורי פירות יבשים בתצורת בראוניז, אגוזי לוז מצופים שוקולד מריר וקינמון, וגם כדורי פירות יבשים עם תמרים, חמוציות קשיו ואסאי. מחיר: 18.90 לשקית של 100 גרם.

ארומה קלה של ספקנות הורגשה באוויר עם פתיחת השקיות, בהיותנו שבעי הבטחות בריאותיות שלא מספקות קבלות-טעם, אבל תכולתן שיפרה את מצב הרוח הציני. השקדים השוקולדיים היו מוצלחים ופריכים, וכך גם האגוזים. כדורי הבראוניז הפירותיים היו חמודים ואפילו עיגולי הפירות היבשים דילגו בקלילות מעל משוכות עבר של חטיפים דומים.

בשלוש מילים: נשנוש מתוק וכיפי.

ביסקוויט שוקולד תפוז, בלזן

עוגיות ביסקוויט שוקולד תפוז, בלזן. בלזן,
ביסקוויט שוקולד תפוז של בלזן/בלזן

חברת ליימן שליסל מרחיבה את מדפי מותג העוגיות הגרמני האהוב עם מהדורה מיוחדת של שוקו ליבניץ בטעם תפוז.

מדובר, בפשטות, בביסקוויט חמאה עטוף שוקולד מריר הדרי. הוא מגיע באריזה (125 גרם, 7.90-10.90 שקלים) שטובה לפתיחה ולהגשה, אך פחות לשמירה ולסגירה חוזרת (אם כי יש להודות שפחות תזדקקו לסגירה ועוד פחות מזה לשמירה). הביסקוויט פריך וטוב, השוקולד מרגיש איכותי ובאשר לתפוזיות הכללית, לא נותר אלא להפנים שהיא תמשיך לפלג את הקהל לנצח. זה בסדר, יותר בשבילנו.

בשלוש מילים: תחילת עונת התפוזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully