וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני שבועיים הכרזנו עליו כאחד ההמבורגרים הטובים שיש כאן, הלילה המקום נשרף

מזללת ההמבורגרים המצליחה מרמת גן, פריז טקסס, נשרפה הלילה, האם מדובר בהצתה בזדון?

פריז טקסס נשרפה הלילה - צפו בנזק שנגרם למקום/יואב גוטמן

רק החודש, הכרזנו כאן במדור על ההמבורגר של פריז טקסס, כאחד מהטובים שיש כאן בארץ, אבל הלילה, מזללת ההמבורגר האהודה במתחם המכולות ברמת גן, עלתה בלהבות ונשרפה. מקור השריפה לא ידוע, ונבדק הכיוון אם מדובר בהצתה.

"בשעה 4 בבוקר קיבלנו שיחה מהמשטרה וביקשו שנגיע מהר למקום כי פריז טקסס שלנו עולה בלהבות וכוחות כיבוי במקום." משתף איתמר וינטראוב, מבעלי המקום. "הגענו כל השותפים למתחם המכולות במהירות, גילינו את חומרת הנזק ובימים הקרובים נגלה גם מה מקור השריפה ואם מדובר בהצתה. מהיום הראשון של "פריז טקסס" התרכזנו בלעשות את מה שאנחנו יודעים הכי טוב ומידי יום אנחנו משמחים מאות לקוחות רעבים שמגיעים למקום או מזמינים משלוח. אני מקווה שמקור השריפה הוא לא צרות עין של אדם או עסק אחר ובכל מקרה, אנחנו נעבוד במרץ על שיפוץ המקום ומבטיחים שנחזור לעניינים במהרה ואפילו עם בשורות מפתיעות."

פריז טקסס נשרפה. יואב גוטמן,
פריז טקסס, הבוקר/יואב גוטמן

יש לציין, כי מדובר בעסק שאינו כשר, המוכר כריכי בשר עם גבינה, ואף פתוח בשבת, עניין שאינו רווח מאוד בעיר רמת גן. כמו כן, זה אינו העסק הראשון שאינו כשר שנשרף בעיר, במאי לפני שנה, בעיצומו של מבצע שומר חומות, אלמונים הציתו וגרמו נזק להמבורגריית צ'אפו בעיר, אז הגיע ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן לאכול ולתמוך, האם גם הפעם מדובר בחבלה בזדון?

בכל אופן, פריז טקסס תחזור לפעול לאחר שיתברר מקור השריפה והמקום יעבור שיפוץ מקיף ויסודי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully