וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש נקניקיות, ויש נקניקיות: איש הבשר שהחליט ללכת עד הסוף

13.10.2022 / 9:00

שדרוג מנגלי, שדרוג סנדביצ'אי ושדרוג נשנושי: טועמי "חדש על המדף" השתפרו

ייצור של שלגוני פיסטוק קראנץ' שוקולד לבן במפעל נסטלה/יח"צ

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - שדרוג מנגלי, שדרוג סנדביצ'אי ושדרוג נשנושי. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

נקניקיות, צ'ורי

נקניקיה, צ'ורי. אפיק גבאי,
נקניקיה של צ'ורי/אפיק גבאי

מותג הבשר של כפיר גולדהמר משתף פעולה עם מפעל "מרכז הבשר" לכדי השקה קרניבורית משמחת בדמות סדרת נקניקיות ללא חומרים משמרים, סוכרים וגלוטן.

כצפוי, הקולקציה עשויה כולה בשר, לרבות נתחי בריסקט אסאדו וצלעות, בתוספת ירקות ותבלנים בלבד. היא כוללת, בין היתר, את "נסרין" (פיקנטית ומתובלת, עם פלפלים חריפים ופטרוזיליה), את "סימה" (נקניקיה "בסגנון ישראלי אסלי", עם טחינה, לימון כבוש ועמבה וטעם הסוחף לשיפודי שווארמה), את "ליליאן" (מרגז חריפה), את "ג'ולייט" (עם אגוז מוסקט, גרגרי חרדל ושום ואפיל אירופי מצוין), את "ויקטוריה" (עם עשבי תיבול וחומץ ושאיפות דרום-אמריקאיות שנענות כמעט במלואן), את "סביליה" (סלסיצ'ה בסגנון ספרדי-אנדלוסי, עם פלפל קאיין, זרעי כוסברה ופפריקה ופאנץ' טעמי של ממש), את "מרסל" (נקניקיות מיני מתחסלות) וגם "נקניקיות ילדים" מפרגית ועוף, שירתו היטב גם את שולחן המבוגרים. מחיר: כ-40-50 שקלים לאריזה של 550 גר', 25-30 שקלים ל-300 גרם נקניקניות ילדים.

בשתי מילים: המשחק השתדרג.

חדש על המדף

פנטזיה של בשר קמה לתחייה. וסטייק מושלם הוא רק ההתחלה

לכתבה המלאה

גבינות Euro, ויליפוד

גבינות Euro, ויליפוד. סטודיו SAY,
גבינות Euro של ויליפוד/סטודיו SAY

היבואנית הישראלית היעילה נערכה מבעוד מועד ל-1 בספטמבר עם קולקציית גבינות ענקית, ומוכנה היטב גם לפתיחה הרשמית *באמת* של שנת הלימודים, הידועה גם בשם "אחרי החגים".

מדובר בגבינות Euro מחלבות אירופה, ובתחליפי גבינה של HELLO-V, המיועדים כולם לכריכי ילדים (ומבוגרים). תוכלו למצוא כאן, בין היתר, גאודה הולנדית בפרוסות (19.90 שקלים ל-400 גרם) שמקפיצה טוסטים מעט מפוהקים, בולגרית נפלאה, ריקוטה כיפית מרקמית וטעמית כאחד, גבינת שמנת 22% לימים שבהם הנפש צריכה פינוק קטן וגם כוכב בדמות יוגורט יווני באריזת 1 ק"ג (19.90 שקלים), שישכיח מכם במהירות כל מה שחשבתם שאתם יודעים על יוגרטים.

במקביל, מנחיתה המחלבה סדרה טבעונית ראויה מאותה יוון, ובה טעמי צהובה, צ'דר, צהובה מעושנת וצהובה בטעם צ'ילי - כולם טובים יחסית לז'אנר, עם מרקם "גבינתי" מספק ותחושה כללית של הצלחה.

בשלוש מילים: למה אתם מחכים?

תערובות מוכנות, פרג

תערובות מוכנות, פרג. אריה ויסמין,
תערובות מוכנות של פרג/אריה ויסמין

ענקית התבלינים הוותיקה מרחיבה את קולקציית התערובות המוכנות שלה, עם חמש מצטרפות חדשות - מג'דרה אורז עם עדשים, פתיתים עם ירקות, אורז עם ירקות, בורגול עם עדשים וקינואה עם עדשים.

התערובות הטבעוניות משווקות בקופסאות של 500 גרם (24.90 שקלים), ואינן כוללות חומרים משמרים או צבעי מאכל. הן מיועדו לקצר דרך מטבחית בלי להתפשר על טעם, ועומדות במשימה בכבוד, עם שורה תחתונה בדמות סירים עמוסי תיבול והפתעות, שיכולים להיות תוספת עשירה למנה עיקרית, או ארוחה מספקת בזכות עצמה.

בשתי מילים: סעודה בקופסה.

פולפה דטריני, Mutti

רוטב עגבניות, Mutti. Mutti,
רטבי עגבניות של Mutti/Mutti

מותג העגבניות הנהדר מאיטליה משיק באמצעות רסטרטו מוצר חדש במהדורה מוגבלת, בדמות Polpa Datterini.

מדובר בעגבניות תמר חתוכות, עם טעם מתקתק-טבעי, מרקם שנוטה יותר לכיוון הקצוץ-גס. הפחית - 300 גרם - רוקנה במהירות לתוך מחבת גדולה, רקדה עם קצת תבלינים בדרך למנת פסטה פשוטה שבפשוטות, והצליחה לסגור הכול לכדי חגיגת-צלחת שמחה. המרקם נהדר ומוסיף עניין, משתדך היטב גם לשמנת או כבסיס לשקשוקה עמוקה, ובאופן כללי מותיר רק שאלה אחת באוויר - למה מהדורה מוגבלת?

בשתי מילים: איטליה משומרת.

בירת "משחקי הכס", מיקלר

בירת "משחקי הכס", מיקלר. הכרם,
בירת "משחקי הכס" של מיקלר/הכרם
בירת "משחקי הכס", מיקלר. הכרם,
בירת "משחקי הכס" של מיקלר/הכרם

מותג הבירות הדני וחברת "הכרם" המקומית ניצלו את עליית "בית הדרקון" לכדי מהדורת פחיות (מוגבלת כמובן) שחוזרת דווקא אל הסדרה-האם.

המהדורה כוללת תוויות המשלבות את העולם העשיר של ווסטרוז ואת העולם העשיר לא פחות של המבשלה, שמוצגות על פני ארבע דוגמניות מתכת - "גוסט ויז'נס לאגר" לא מסוננת ומרעננת (4.5% אלכוהול, 17.5 שקלים), "נייט קינג דיפה" מרירה ובלתי מסוננת (8.2% אלכוהול, 28 שקלים), "איירון ט'רון וויטביר" בסגנון בלגי, עם זרעי כוסברה וקליפת תפוז (5% אלכוהול, 17.5 שקלים) וגם "קאסטל בלאק" שחורה, עם ארומות וניל-קפה-בורבון, שדורשת הזמנה מיוחדת.

בארבע מילים: לאספנים, אבל לא רק.

דוריטוס נאצ'ו ודוריטוס קול ראנץ', עלית

דוריטוס נאצ'ו. סטודיו שטראוס,
דוריטוס נאצ'ו של עלית/סטודיו שטראוס
דוריטוס קול ראנץ'. סטודיו שטראוס,
דוריטוס קול ראנץ' של עלית/סטודיו שטראוס

מותג החטיפים הפופולרי מחזיר למדפים האהובים עלינו בסופר שניים מלהיטיו הוותיקים, "באריזה חדשה ובטעם משודרג".

מדובר בקאמבק קבוע של דוריטוס נאצ'ו, ובמהדורה מוגבלת של הקול ראנץ', שניהם ממכרים כצפוי ופריכים כמתבקש, אבל אם היינו צריכים לבחור רק אחד לקאמבק הזה, היינו מעדיפים דווקא את הטעם השני.

בשתי מילים: אמריקנה בשקית.

פיטנס שוקולד-בננה, נסטלה

פיטנס שוקולד-בננה, נסטלה. סטודיו אסם,
פיטנס שוקולד-בננה של נסטלה/סטודיו אסם

אגף דגני הבוקר של נסטלה מתחדש עם פיטנס בטעם שוקולד מריר ובננה, במהלך שסוגר היטב את הקיץ עם הומאז' לחוף הים, ופותח לא פחות טוב את הסתיו.

הדגנים נמדדו פעם אחת כמו שהטבע התכוון - עם קערת חלב ותו לא - ופעם נוספת עם יוגרט ומעט פירות, תוך התחשבות בתו התקן של "גודל מנה" הגובה ממך מחיר של 115 קלוריות בלבד. כך או כך, שני המקרים הסתיימו עם כלים ריקים שלא זקוקים למדיח, ועם טעם נוסטלגי אך בוגר.

בחמש מילים: העונה החמה, אבל לא רק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully