וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבנו! המלצות שתייה לסופ"ש שבין החגים

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 6.10.2022 / 17:29

החגים שיבשו לכולנו את לוחות הזמנים ובמקרים כאלה, אנחנו ממליצים לשתות משהו. ועל הדרך ממליצים על בירה אחת, ביס אחד וג'ין אחד, שירימו לכם את סוף השבוע

בירה לסופ"ש: אלכסנדר Thaipa

במפגש מסקרן בין יריב מלילי הבעלים של מסעדת 'בית תאילנדי', לבין אורי שגיא ממבשלת אלכסנדר, נוצרה בירה בסגנון פייל אייל המתאימה ביותר למאכלים תאיים, מתובלים. בירה עם 5.3% אלכוהול, טעמים וארומות מעולמות ה- IPA, שפע של פרי טרופי, רעננות ומרירות עדינה. בירת קיץ מושלמת למזג שמסוגלת להתמודד בעוז עם החריפות המנות של יריב. הבירה תימכר בחביות ובקבוקים בבי התאילנדי וקאב קאם ושווה לטעום אותה אפילו כחלק מקוקטייל. להשיג ב-'בית תאילנדי' ו-'קב קאם'.

בירה אלכסנדר thaipa. אסנת גואטה,
בירת קיץ מושלמת/אסנת גואטה

ביס לסופ"ש: תפריט הסתיו של וייס

שף המסעדה- גיל דהאן והשף קונדיטור מיכל גולדברגר, השיקו השבוע תפריט סתיו שלהם המשלב ירקות עונתיים וחומרי גלם בטכניקות מהמטבח הצרפתי הקלאסי, לצד שימוש בהתססות וסירופים מיוחדים כגון סירופ איצטרובלים, קמבוצ'ה ועוד מהמטבח החדש.

הדגש בתפריט הסתיו הוא על ירקות בטכניקות שונות עם המון שימוש בגריל פחמים, שימוש בכל חלקי הירק והפרי, מהעלים ועד השורשים, כגון כרוב שחור צלוי ושורש סלרי בריבת שזיפים, גבינות מיוחדות, מגוון דגים נאים ופירות ים וגם 2-3 מנות בשר. האוכל טעים ומבוצע ברמה הכי גבוהה משולב בחוויית אירוח נהדרת אבל לא פורמלית מידי. כתובת: הרצל 2 תל אביב

מסעדת וייס. אסנת גואטה,
תפריט הסתיו של וייס/אסנת גואטה

ג'ין לסופ"ש: Parson Gin

סיפורו קורע הלב של Parson Gin שאולי גם קרה באמת, מתחיל בסלובניה, אצל בעלים של בר שכונתי שקרא לכלב שלו Gin, כך שאי אפשר שלא לחבב אותו, והחליט שכלב כלשהו יופיע על בקבוקי הג'ין שהוא מייצר.

ג'ין, Parson. Parson,
פה קבור הכלב/Parson

'פארסון ג'ין' מגיע בארבע סגנונות מעניינים, שמשלבים פירות טרופיים, תבלינים חמים ואפילו מבוססי ענבי סטיראן. אנחנו הכי אוהבים את הג'ין קלאסי - מושלם לטוניק, יבש , עשיר בהדריות לימונית, קליפות תפוז עם מעט עשבוניות מתובלת ברקע. ההמלצה שלי: פלח תפוז, כמה גרגירי פלפל אנגלי, טוניק יבש לערבב ולשתות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully