וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ין, טוניק וראשונות

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 12:47

שני מותגי משקאות, שבע מסעדות ואתר אחד להזמנות מקוונות, השיקו פרויקט קיצי, על בסיס ג'ין טוניק ומנות ראשונות, בעיקר מהים. יצאנו לברר עד כמה זה באמת שווה

עם כל הכבוד לארוחות שף, מסעדות גורמה וסטייקים מדממים, הארוחה הכי כיפית לטעמי היא ארוחה של מנות קטנות וכמה דרינקים בצד. אני לא מתנגדת גם לחברה טובה שתלווה את הסיפור.

ברוב המקומות, מנות ראשונות הן החלק היותר יצירתי בתפריט, שבו השפים מרשים לעצמם להתפרע עם טעמים וחומרי גלם, בעוד שבעיקריות הם מחויבים לספק מנה משביעה וסטנדרטית. לכן אני מוצאת את עצמי בדרך כלל על הבר, מעבירה ערב עם כמה מנות קטנות וכמה דברים טובים לשתות.

מנה של מסעדת מארבו. רותם דרוב
לא מתנגדת לאיזה סטייק עילאי ומתנשא/רותם דרוב

פותחים צוהריים

כמו בכל קיץ, בכל רגע נתון מושק לו פרויקט של מותג אלכוהול כלשהו שמשלב בין ארוחות שף ומשקאות. אני לא נגד. רק שהכל די חוזר על עצמו. לכן די התלהבתי מסדרת הארוחות שמפיקים מותג הג'ין הצרפתי- סיטדל (CITADELLE), מותג המיקסרים Fever Tree ומערכת ההזמנות המקוונת אונטופו. במסגרת הפרויקט יציעו המסעדות המשתתפות, דיל של מנות ראשונות לצד דרינקים על בסיס ג'ין. פרויקט קיצי שלא מכביד כל הכיס או על הבטן.

כל מסעדה ברשימה יצרה תפריט מיוחד ממנו תוכלו לבחור חמש מנות ראשונות ושני משקאות במחיר 150 שקלים ומעלה לסועד, אנחנו הגענו אל רביבה וסיליה. התחלנו עם ג'ין טוניק קלאסי לצד מנת אספרגוס וירוקים על קרם שקדים, ומנת טרטר טונה אדומה עם מנגו, סלרי וצ'ילי מותסס, המשכנו עם עוד שלוש מנות ביניהן: ספגטי לוקוס וקרפצ'יו דג, ושתינו ג'ין טוניק עם קורדיאל של ג'ינג'ר, צ'ילי ודבש. פתיחה מושלמת לצוהרי יום, שמאפשרת להמשיך לתפקד.

עוד בוואלה!

כרטיס ללומה פארק

לכתבה המלאה
רביבה וסיליה (שי בן אפרים). עכבר העיר
רביבה וסיליה/עכבר העיר

לא רק ג'ין וטוניק

ג'ין טוניק לטעמי הוא הדרינק האולטימטיבי לקיץ שתמיד עובד, אבל מבט ברשימה גילה משקאות מורכבים ומעניינים יותר שעשו לי חשק לנסות. היצע האוכל אולי לא יתאים לכל אחד כי הוא מבוסס על דגים וירקות ופחות בשר, אבל בחום הלוהט של הקיץ שלנו, זה בדיוק הביס שתרצו.

ב-'אונזה' יגישו מנקיש תרד ופטה בטאבון ולא מעט מנות דגים נאים, ב-'ויקי כריסטינה' טעמנו טאקו מוסר צלוי, ומנה נהדרת של פולנטה עם בוטרגו מגורר, במסעדת 'מסה' הגדילו ראש ונתנו גם עיקרית לבחירה למי שנשאר רעב, ב-'קיצ'וקאי' תקבלו בין היתר טווויל בועות פריך, לצד טרטר טונה קצוצה עם דבש, ליים והבנרו, וב-'דלידה', שיפוד דג או סביצ'ה עם סלט עשבים, לצד מנות מעניינות נוספות.

ג'ין סיטאדל במסעדות. נועם פירסמן,
משקה הקיץ האולטימטיבי/נועם פירסמן

מתי, איפה, וכמה עולה

אם לא הייתי מספיק ברורה עד עכשיו, זו יופי של יוזמה. גם בגלל הקונספט הקליל, גם בגלל ההכרה בג'ין כמשקה הקיץ האולטימטיבי וגם בגלל התמחור ההוגן שמאפשר לקפוץ לכמה מקומות בלי נזק לכיס.

מתי: 10-31 ביולי
המחיר: החל מ-150 ₪ לאדם משתנה ממסעדה למסעדה - לארוחה של חמש מנות+2 קוקטיילים
איפה: אונזה, דלידה, מסה, רביבה וסיליה, קיצ'וקאי, סר עבדול, ויקי כריסטינה, MENA ועוד. פרטים נוספים באתר אונטופו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully