וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוטל דה שמפיין, תל אביב: כריסמס-סילבסטר כמו בחו"ל, עד שהשמפניה תיגמר

עודכן לאחרונה: 22.12.2022 / 9:02

יותר מזה יכול היה להיות קצת טו מאץ'. בפועל, זה יצא בדיוק נכון. לחיים!

הוטל דה שמפיין, סילבסטר 2023, מלון בקסטייג'/אנטולי מיכאלו

מדריך סילבסטר 2023 המתעדכן של וואלה! אוכל כולל, נכון לעכשיו, כמעט מאה אופציות מפתות יותר (או יותר) לסגור את השנה החולפת, ולפתוח מיד את השנה האזרחית הבאה. אני כותב "מתעדכן" ו"נכון לעכשיו" כי הרשימה הזאת צומחת מעריכית, מתרחבת למעלה ולמטה ולצדדים, ומשקפת סטטוס שהוא כמעט ברור מאליו, אבל עדיין זקוק שיצעקו אותו - רוצים לחגוג, רוצים לחייך, רוצים להתנשק, רוצים לשמוח, בערך בסדר הזה.

יש שם ארוחות סולידיות שהתקשטו מעט בקצוותיהן, יש תפריטים מיוחדים ואינספור ספיישלים שעיקרם אוכל או אלכוהול, או גם וגם. יש שם קישוטים, עירבובים ומיקסולוגיה, יש תימחור שפעם היה נחשב "וואוו" והיום הוא יותר "אה, לא כזה יותר יקר מכל שבוע אחר של השנה", ואין שם די ג'יי ישראלי אחד שיוותר ללא עבודה באותו לילה.

ובכל זאת, עם כל המאמץ והאנרגיה וההשקעה - *כזה* אין שם.

מחוץ לקופסה, בתוך מגרש המשחקים. הוטל דה שמפיין

זה מה שקורה כשחושבים מחוץ לקופסה, אבל בתוך מגרש משחקים גדול מספיק ונדיב מספיק כדי לאפשר השתוללויות רצויות

"הוטל דה שמפיין 2023" הוא פרי שיתוף הפעולה בין רשת מלונות אטלס (ומלון בקסטייג' שלה באופן ספציפי) ובין מואט שנדון, והוא גם מה שקורה כשחושבים קצת מחוץ לקופסה, אבל עדיין בתוך מגרש משחקים גדול מספיק ונדיב מספיק כדי לאפשר השתוללויות רצויות.

הפרויקט עתיד לרוץ במשך שבוע אחד בלבד (25-31 בדצמבר), לכבוש את מלון הבוטיק שבגב כיכר דיזנגוף, לתחפש אותו למעין סלון שמפניה אלגנטי ולהציב רף מאתגר במיוחד לכל מי שיגיד מעתה והלאה "פופ-אפ", "מהדורה מוגבלת" ועוד כאלה ביטויים שעד עכשיו רק נשחקו, ומעכשיו ביעבעו את דרכם החוצה מכוס השמפניה.

סילבסטר 2023

כל המסעדות, כל הארוחות, כל המנות וכל ההפתעות

לכתבה המלאה
סטנלי בר, מלון בקסטייג', תל אביב. יניב גרנות, מערכת וואלה!
נתאזן כבר בשנה הבאה. הוטל דה שמפיין/מערכת וואלה!, יניב גרנות
סטנלי בר, מלון בקסטייג', תל אביב. יניב גרנות, מערכת וואלה!
חיפשתם אשוח? הוטל דה שמפיין/מערכת וואלה!, יניב גרנות
חיפשתם אשוח? השתוקקתם אירופה? רציתם כתוביות עם מבטא סקסי שילוו את חייכם בלי שתצטרכו להחתים דרכון? ברוכים הבאים למובלעת המבעבעת

האירוע מתחיל מיד עם הכניסה למלון - נקודת פתיחה גבוהה מלכתחילה, בהתחשב בעבודת השימור והשיפוץ שעשו פה, ואז בעבודת העיצוב והדיוק שליוותה אותה, ואז בכל השאר. חיפשתם אשוח? השתוקקתם אירופה? רציתם כתוביות עם מבטא סקסי שילוו את חייכם בלי שתצטרכו להחתים דרכון? ברוכים הבאים למובלעת המבעבעת.

החלל הפתוח-סגור, על מתנותיו, זולג בטבעיות לעשרה מחדרי המלון, שהומרו למעין שמפניירה נדל"נית - עם בקבוקים, גביעים, נרות בעבודת יד (כן, בריח שמפניה, מה בדיוק חשבתם שקורה פה?), תותים ומקרונים במילוי קרם שמפניה, בלונים כסופים וזהובים ואווירת תסיסה עדינה. יותר מזה יכול היה להיות טו מאץ'. בפועל, זה יצא בדיוק נכון.

הוטל דה שמפיין, סילבסטר 2023, מלון בקסטייג'. אנטולי מיכאלו,
מתחיל גבוה, ונוסק. הוטל דה שמפיין/אנטולי מיכאלו

"סטנלי", הבר הלילי הנהדר של גל ארזי ואייל דרורי, יצטרף מצדו לחגיגה עם דברים שהוא יודע לעשות יותר טוב מאחרים - תפריט קוקטיילים-עירבובים-מזיגות ייעודי, מיוחד, יש היאמרו חושני, עם כל השאר נדבר אחרי ההנגאובר.

תוצרי בית השמפניה ישודכו, למשל, לליקר אוכמניות מקומי ותבליני חורף עם טוויל תחרה עדינה וריבת אוכמניות תוצרת בית מלמעלה (68 שקלים), או לליקר מלונים ירוקים עם שוקולד לבן וקליפות הדר - גירסת "מידורי סאוור" חכמה ומרגשת, וגם לספגליאטו לבן, עם אותו ביעבוע עדין שבעדינים, ואיזון שיוציא מאיזון את כל האמות דארסי של העולם.

במקביל, יספקו בקבוקי וינטאג' את כל מה שעוד לא סופק, דוגמת מואט ושנדו רוזה (520 שקלים) או גראנד וינטאג' 2012 (760 שקלים), והבוקר שאחרי יקיץ אתכם בטבעיות לתוך הבראנץ' המלונאי המצוין-בשגרה, עם חיזוקים בדמות עמדת תותים וקצפת ועוד Moët & Chandon, בפורמט "למה לא ונאזן כבר הכול בשנה הבאה".

הוטל דה שמפיין, סילבסטר 2023, מלון בקסטייג'. אנטולי מיכאלו,
בלי לחכות למזוודות. הוטל דה שמפיין/אנטולי מיכאלו

חנות מתנות עם פג תוקף 2023 תפעל במהלך הימים האלה בקומת הכניסה, ותמכור שמפניות כמובן, כוסות זהב, וגם שמפניירות שיודעות להמתין בסבלנות ובשקט בצד. היא תפעיל גם עמדת חריטה חינמית לבקבוקים, בפעולה שהיא יותר ניסיון לרכוש ולתחזק זיכרון מתוק, ובעיקר תרגיל מאתגר בדחיית סיפוקים ביתית.

כל זה - המיתוג והקרנבל, הקווים הגדולים והפרטים הקטנים - עלול היה, בידיים אחרות, להיות מעט מלאכותי, ממוסחר, פלסטיק שרק רוצה את הפלסטיק שלכם. במקום זה, פתחתם דלת ויצאתם החו"לה במסלול הירוק והמהיר בלי לחכות למזוודות ובלי להצהיר על כלום במכס. יש מכונות שיקוף בנתב"ג שעובדות לאט יותר, וגם הן לא יצליחו לקרוא אתכם כל כך טוב.

"הוטל דה שמפיין", מלון בקסטייג', בילינסון 6, תל אביב, א'-ש' (25-31 בדצמבר)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully