וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עלוב, אכזרי, פוגעני": כשמסעדן מחליט לא לוותר לניב גלבוע

עודכן לאחרונה: 3.1.2023 / 14:45

סרטון קטילה אופייני למדי הוביל לתגובת-רשת קטלנית לא פחות, ולהוכחה שלפעמים לא חייבים להוריד את הראש ולספוג

המחבוא של אדי. נמרוד סונדרס
כללי המשחק השתנו. המחבוא של אדי/נמרוד סונדרס

שלושה ימים בלבד לתוך 2023, ועולם האוכל המקומי מוכיח שוב כמה השתנו כללי המשחק, וכיצד האש הוויראלית של אתמול יכולה להתהפך עליך, לגרום כוויות, ולשרוף את הרשת בצורה דרמטית הרבה יותר.

וכן, זה על ניב גלבוע. יש דברים שגם החלפת קידומת בלוח השנה לא יכולה לשנות.

ביקורת קטלנית למדי שפירסם גלבוע לאחר ארוחה במסעדת "המחבוא של אדי" באילת הותירה אחריה את חותמה. עד כאן שגרה, אם כי קצת מאוסה. פחות שגרתית הייתה ההחלטה של אנשי המסעדה הוותיקה לא לעמוד מנגד, לוותר על הפסיביות ועל אסטרטגיית "תורידו את הראש ותנו לזה לעבור", ולהגיב.

אבל לא סתם להגיב. סרטון מצולם, מנוסח היטב (וסביר שעושה שימוש מוצדק בטקסט כתוב מראש), שקול ובלתי מתלהם, עלה לעמוד הפייסבוק של המסעדה, ופנה ישירות, ובגוף ראשון, לגלבוע. התוצאה מהממת.

"נמשיך בגאווה". אשלי חץ עונה לניב גלבוע

"אהלן ניב, לא נראה לי שאתה מכיר אותי", פתח אשלי חץ, בנו של אדי ומי שמנהל כיום את המקום, "בישלתי לך באהבה בזמן שקטלת בצורה אכזרית את המסעדה שלי. אני בעד ביקורת עניינית, אבל הביקורת שלך הייתה פוגענית. היה בה רוע, ולכן חשוב לי להגיב לך".

הוא שיחזר את ימיה הראשונים של המסעדה תוך שיבוץ תמונות ילדות מקסימות ונוסטלגיות, והדגיש כי כיום הוא מונע מ"תחושת שליחות וגאווה" להמשיך בדרכו של אביו. "טענת בזלזול שהאוכל שלי כבר עתיק... היית אומר אותו דבר גם למסעדה שקיימת מאה שנים באיטליה או בצרפת?", תהה.

ניב גלבוע. נמרוד סונדרס
"להיות ענייני ולא פוגעני". גלבוע/נמרוד סונדרס

לדבריו, "יש ערך ויש מקום גם למסעדות כאלה. הוספנו מנות חדשות כדי לגוון וחלקן לא היו לטעמך, אבל לתת כותרת כזאת לסרטון זו לא ביקורת, אלא בעיקר צהוב ומעליב".

אשלי התעכב על "הסיפור המשפחתי הכואב", כהגדרתו, שהסתיים בשריפתה של המסעדה ופתיחתה מחדש, ושאל בקול מדוע היה חשוב לגלבוע לזלזל בו. "זה כל כך עלוב לגעת בצורה כזאת מזלזלת בפצע פתוח. הפכת אותנו לשק חבטות כדי לצבור צפיות, עשית לנו שיימינג והיית מאוד אכזרי", תיאר.

הוא סיכם את הדברים במבט קדימה, הבטיח ש"נמשיך בגאווה את המסורת של אבא, ונמשיך לארח באהבה את הלקוחות שלנו", ואף איחל לגלבוע "להיות ענייני ולא פוגעני, ולזכור שעבורך זה אולי עוד סרטון, אבל עבורינו זה מפעל חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully