וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחבוא של אדי נפתחת מחדש

3.1.2017 / 13:57

מסעדת המחבוא של אדי נאלצה להפסיק את פעילותה אחרי 37 שנה, בעקבות שריפה בקיץ האחרון. בחודש הקרוב ייפתח המוסד האילתי מחדש, חמוש במיקום חדש ותפריט משודרג

המחבוא של אדי. נמרוד סונדרס
אחת ממנת הדגל: כבד אווז על פילה בקר/נמרוד סונדרס

שריפה של מוסדות קולינריים, הפכה למרבה הצער למכה של ממש בשנתיים האחרונות. מסעדת מול ים שפעלה 20 שנה ועלתה באש בקיץ 2015 נסגרה ולא נפתחה מחדש. עוד ברשימה: המטבח של רמה שנשרפה לפני כחודשיים לאחר 20 שנות פעילות וגם המוסד האילתי המחבוא של אדי שפעל במשך שנים רבות נאלץ לסגור זמנית עקב שריפה, לאחר 37 שנות פעילות. כעת, אחרי תקופה של התארגנויות, נעמדת שוב המחבוא של אדי על הרגליים, והמסעדה תחזור לזירה בעוד שבועיים בגרסה משודרגת ובמיקום חדש.

את מסעדת המחבוא של אדי הקים אדי חץ, עולה מארה"ב, אי שם בשנת 1979, בלב שכונת מגורים אילתית, מה שהעניק לה את שמה. מתחילת דרכה התמקדה המסעדה באוכל צרפתי, בפירות ים, בשרים ורטבים קלאסיים. בשנים האחרונות סייע לאדי בנו אשלי בניהול המסעדה. אדי הלך לעולמו לפני כשנה, וכתוצאה מחוסר הסכמה על המשך הדרך הקולינרית, הצית אחיו של אשלי, לאנס, את המסעדה. כיום מתנהל נגדו כתב אישום ואת דרכה של המסעדה ממשיכים בתיה, אשתו של אדי המנוח, ואשלי חץ שמשמש גם כשף.

חילוקי דעות עם השכנים על היתרי הבניה הובילו להקפאה של העבודות במיקום הישן, לעת עתה, ולנדידה ללוקיישן חדש. היעד: אזור התעשייה של אילת, נודע בשנים האחרונות כזירת בילוי שוקקת עם אווירה ייחודית שהולידה מסעדות כמו המבשלה והמסגר 5. המסעדה צפויה להפתח להרצה פנימית ב-15 בינואר, ועברה לא רק מקום אלא גם מתיחת פנים.

המחבוא של אדי באילת. באדיבות אשלי חץ, מערכת וואלה! NEWS
השלט החדש/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות אשלי חץ

"מצאתי מקום באזור התעשייה שגם יזכיר לי את מה שהיה וגם נכון לנו מבחינות אחרות, כמו למשל ריבוי מקומות חניה", אומר אשלי. המיקום של המסעדה החדשה הוא על רחוב המסגר, ממול ללוקיישן בו פעלה מסעדת המסגר 5 (שמאז עברה לטיילת הרודס בפורמט חדש תחת השם לוויתן).

העיכוב בפתיחה בשל היתרי הבנייה הלך והתארך, ובעלי המסעדה הבינו שהגיע הזמן לפעול. "לא יכולנו להתעכב יותר מדי זמן - אתה לא רוצה שהלקוחות ישכחו אותך", אומר אשלי. "בטח כשאתה מתעסק עם אנשים, טעמים וזיכרונות".

מבחינת התפריט המנות הקלאסיות יישארו, כמו למשל מנת הכבד אווז ופילה בקר המפורסמת, ולצדם יוכנסו כמה שכלולים ורענונים: "אני אעשה כמה טוויסטים. אני אשפר את רמת יישון הבשר במסעדה. יהיו הרבה דברים מגניבים, גם בתוספות יהיה משחק". חץ עוד בוחן את המנות החדשות אבל מסתמן שיכנסו מנות כמו טיבון בחמאת זעפרן; בוראטה על מצע גספאצ'ו; ניוקי ביתי של תפוח אדמה ודלעת על ציר ירקות ריקוטה ופרמזן; ותוספות משודרגות כמו כרובית בחמאת אנשובי, אטריות עם שעועית ומח עצם. כמו כן יוצאו מהתפריט מנות הפכו עם השנים לפחות רלבנטיות.

בנוסף יינתן מקום מרכזי גם לבר. "הבר ישחק תפקיד, במהלך השבוע יוגשו חצאי מנות על הבר, למשל המבורגר עם שקדי עגל על מצע פירה וציר בקר כמנת טאפאס, קרפצ'יו קטן או פטה כבד, כל מיני מנות שאפשר לנשנש עם חבר/ה בן/בת זוג אחרי עבודה, ויהיה יותר קז'ואל", אומר חץ ומוסיף כי בין היתר יתווספו גם קוקטיילים חדשים.

המסעדה תיפתח מחדש לקראת סוף ינואר.

המחבוא של אדי, רחוב המסגר, שעות פתיחה: ראשון: סגור, שני - שבת: 17:00 - 02:00. לא כשר

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדי חץ המנוח/מערכת וואלה!, צילום מסך
המחבוא של אדי. נמרוד סונדרס
החלל הקודם שניזוק בשריפה/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully