וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשף האוכל "חשף": כך תכינו סטייק מושלם - במיקרוגל!

17.1.2023 / 0:02

חובב אוכל איטלקי העלה לרשת סרטון שבו הוא מדגים כיצד להכין סטייק בקלות באמצעות המיקרוגל וקצת שמן. צפו בסרטון המוזר שסחט תגובות בהתאם

ככה שפים מכינים את הסטייק המושלם/מערכת וואלה!

מה יותר טוב מסטייק עסיסי עם כוס יין בארוחת הערב של יום שישי? כמעט כל מי שאוהב בשר ישמח לאכול סטייק, לכל בשלן ביתי יש את השיטה שלו להכנת הסטייק המושלם - אחד לא מוסיף כלום חוץ ממלח, שני לא מוותר על רוטב יין, שלישי מכין את הכל בסו וויד.

מה שכולם מסכימים זה שלא פשוט להכין סטייק לבד בבית כמו שצריך שיצא באותה רמה כמו שמכינים אותו במסעדות בשר איכותיות. אבל... לא עוד? מעריץ אוכל מושבע, שמעלה לטיקטוק ולאינסטגרם שלו באופן קבוע סרטונים עם מתכונים ויש לו מאות אלף עוקבים ברשת, העלה מתכון להכנה פשוטה להפליא של סטייק ולטענתו הוא יוצא פשוט מושלם.

מנגד - היו רבים שקראו לשיטה שלו חילול השם ותועבה. אולי הכל יהיה מוכן כשתגלו שהוא קורא לעצמו sucCHEFful ומגדיר את עצמו "שף מישלן במיקרוגל".

זה מה שהוא עושה

@succhefful Pre hear the oil in the microwave for 10 mins. Cook for 5 mins on each side for medium rare #steak #steaktok #perfectsteak ♬ original sound - succhefful????‍?

עוד דברים להכנה במיקרו
עוגה בספל: עוגת שוקולד חמה שמכינים בין רגע במיקרוגל
4 שלבים. שתי דקות, מיקרוגל אחד: כך תכינו בבית ביצה עלומה של מסעדות
"מכשיר מהעתיד": טיפים מנצחים לבישול במיקרוגל (כולל פירה, סלמון ופיצה)


כל מה שאתם צריכים , לדבריו, כדי להכין את הסטייק בשיטה שלו זה נתח בשר, שמן ומיקרוגל. על פי אשף האוכל האיטלקי, קודם כל צריך לחמם את השמן בתוך המיקרוגל במשך 10 דקות. לאחר מכן אתם מכניסים את נתח הבשר לתוך הצלחת עם השמן הרותח ומפעילים את המיקרוגל על חום גבוה לעוד חמש דקות. השתמשו במלקחיים כדי להפוך את הסטייק ולתת לו עוד מכת חום במיקרוגל במשך חמש דקות נוספות.

זהו, הכנתם סטייק מושלם במידת עשייה של מדיום רייר, כך לפחות לפי המומחה הזה.

עוד שיטה בזוייה

"זה פשע": הכינה לחבר שלה סטייק בדרך שעוררה סערה

לכתבה המלאה

כמובן שלא כל העוקבים שלו התלהבו מהמתכון המוזר הזה והרוב, באופן לא מפתיע, די הזדעזעו. "זה סטייק עם קרינה", כתב אחד הגולשים. "זה גרוע בכל כך הרבה מובנים", כתב גולש נוסף. מה נאמר לכם? לנו לא היה אומץ, אבל אם תנסו את זה במקרה הגרוע תפסידו את הנתח ובמקרה הטוב תרוויחו מתכון קל להפליא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully