וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופ-אפ, אבל איזה פופ-אפ: אסף גרניט ומחניודה מגיעים לתל אביב

עודכן לאחרונה: 24.1.2023 / 9:43

מדובר, ככל הנראה, בפעם הראשונה בהיסטוריה שבה ישראלים יתחננו בפני השיפוצניקים להתעכב ולמשוך את הזמן

מסעדת "מחניודה" בתום הסגר הראשון/צילום: עידו שחם, עריכה: ניר חן

13 שנים ארוכות מאוד בלב שוק מחנה יהודה בירושלים סייעו לבסס את אימפריית "מחניודה", ליצור לה קהל סועדים (ומעריצים) מושבע, לפתח שכפולים אינספור, מוצלחים הרבה פחות, ברחבי הארץ, ולהעמיק את אחיזתה בשוק האוכל המקומי, והעולמי.

רק דבר אחד כל השנים האלה לא הצליחו לעשות - לקצר את הדרך מתל אביב לירושלים, לחסוך בפקקים ובחיפושי כחול-לבן, ובאופן כללי לרכך מעט את החוויה הלוגיסטית המתישה שכרוכה בהגעה אליה.

עד עכשיו. כי מעכשיו (ולפחות לזמן המוגבל הקרוב) אפשר להגיד בקול רם: קבלו את מחניודה תל אביב.

אסף גרניט, מסעדת שושו, חברת ראפיד, תל אביב. איתמר גינזבורג,
הביאו את הסאבלט. גרניט ואנשי מחניודה במסעדת שושו בתל אביב/איתמר גינזבורג

מדובר, באין דרך מדויקת יותר לנסח את זה, בפופ-אפ הכי פופ-אפי שיש. הוא עתיד לצאת לדרכו בעקבות עבודות השיפוצים במסעדת האם, שיתחילו ב-5 בפברואר ויימשכו, ככל שאפשר להגיד כמה זמן שיפוצים נמשכים כאן, כמה שבועות.

בזמן הזה, על פי הודעת הקבוצה, יתארח צוות מחניודה ב"שושו", מסעדת הבית של חברת ראפיד שפועלת במגדל המשולש של מרכז עזריאלי בתל אביב, וסגורה לקהל הרחב בשגרה.

התכנון, כפי שניתן לצפות, הוא מובינג מלא של המסעדה ושל כוח האדם שלה, של האוכל ושל האווירה, כולל מנות הדגל המפורסמות וכולל כל מה שכבר לא ניתן להפריד מהדי.אנד איי המובחן שלה.

"שושו" עצמה מכילה מטבח פתוח וכ-80 מקומות ישיבה, מתוכם כשלושים כיסאות על הבר, מול הצוות ומול ההתרחשות והאקשן. מסעדות הקבוצה האחרות, ובהן "יודל'ה" ו"צמח", יעבדו כרגיל.

הסודות, התכניות, הפתיחות

מאחורי הקלעים של אימפריית מחניודה

לכתבה המלאה
האקדמיה, חלל האירועים והסדנאות של מסעדת מחניודה, ירושלים. נועה בן חמו,
הביאו את הכפיים. גרניט ואנשי מחניודה בחלל האירועים של הקבוצה בירושלים/נועה בן חמו

לפני כחודש וחצי, הודיע גרניט על פתיחת "ברטה", המסעדה החדשה שלו בברלין. המסעדה, שהתמקמה במלון החדש "Tale Berlin Potsdamer Platz" מרשת Precise, אמורה לשרטט ציר ברלינאי-ירושלמי, ולשאוב עוצמה והשראה מסיפור חייה של סבתו, ניצולת שואה שעל ברכיה גדל וממנה רכש את האהבה לקולינריה.

"נולדתי וגדלתי בירושלים, ותמיד חלמתי לפתוח מסעדה במקום שאותו משפחתי נאלצה לעזוב", סיפר, "בילדותי, תמיד הייתי מציץ מאחורי הכתף שלה כדי ללמוד ממנה איך לבשל. הסיפור שלה הוא המורשת של הבישול שלי, ואני חייב לה אותו"

seperator

על פי התכנון, הפופ-אפ יהיה פעיל בימים ראשון-חמישי מהשעה 18:30, וביום שישי בין 12:00 ל-18:00, בקומה העשירית של המגדל המשולש (כניסה מתוך הקומה ה-3 בקניון עזריאלי). הזמנת מקומות ב-02-5333442

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully