וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתכון לסטייק כרובית שעורר הרבה זעם ברשת: "אין שום קשר לסטייק"

24.3.2023 / 0:27

חובבת אוכל הכינה כרובית בדרך ייחודית ושיתפה את המתכון בטיקטוק. במקום להתייחס למתכון הצופים שלה ממש התעצבנו שהיא השתמשה במילה סטייק כדי לתאר את מה שהכינה. היא בתגובה: "לא אכפת לי. זה עדיין טעים"

ככה מכינים את סטייק הכרובית/@cookingwithayeh

זו לא הפעם הראשונה שקרניבורים כועסים כשטבעונים או צמחונים משתמשים בשמות הלקוחים מהמטבח הבשרי כדי לתאר מאכלים מהצומח. חובבת אוכל בטיקטוק הצליחה הפעם ממש לעצבן את הצופים שלה, כשהכינה כרובית מתובלת בתנור, קראה לזה "סטייק כרובית" והשוותה את זה לדבר האמיתי.

איה מנפרה, שמפרסת בשם @cookingwithayeh בטיקטוק, שיתפה את המתכון למנה בסרטון קצר שצבר 2 מיליון צפיות. היא בדרך כלל מפרסמת סרטונים של מנות צמחוניות וטבעוניות שהיא מכינה, אבל הפעם כשקראה למנה שהכינה "סטייק כרובית", היא כנראה חצתה גבול שהיה אסור לה לחצות.

בסרטון, מנפרה הראתה כיצד היא פורסת כרובית לחתיכות דקות ומצפה אותן בתבלינים. "אני אוהבת לאכול סטייק ולא אכלתי בשר שנים", הסבירה בתחילת הסרטון, "אלה סטייקים של כרובית, עם תערובת תבלינים כל כך טובה שהכרובית מתקרמלת כשצולים אותה".

אחרי שמנפר הברישה את ה"סטייק" בתערובת התיבול שלה - שהורכבה משמן זית, פפריקה, כמון, שום, צ'ילי ומלח - היא הורתה לצופים להכניס אותו לסיר טיגון ללא שמן או לתנור עד שהבשר המזויף יהפוך "זהוב ונימוח". בכיתוב לצד הסרטון היא הוסיפה: "הסטייקים מכרובית האלה הולכים להפוך לדרך החדשה והאהובה עליכם לאכול כרובית!".

צפו במתכון שלה:

@cookingwithayeh These Cauliflower Steaks are going to be your new favourite way to eat Cauliflower! They're coated in a yummy spice rub that is so yummy, golden and caramelized when roasted ??? You can make them in the oven or air fryer, both turn out great! The dip underneath makes the perfect match! Who wants the recipe ?? ? The full recipe with some tips to make them are posted on my website lovelies, the link in my bio takes you straight there! #cauliflower #cauliflowersteak #cauliflowersteaks #roastedcauliflower #roastedcauliflowersteaks #vegan #plantbased #easyrecipes #healthyfood #healthyrecipes #healthyrecipe ♬ The Latter Teens - Vansire

כפי שציינו, לא כולם הסכימו איתה. "אם את לא אוהבת סטייק... ולא אכלת אותו שנים... את לא אוהב סטייק גברת", הגיב אחד הצופים ואחר הוסיף: "זו כרובית מקורמלת, לא סטייק. תודי לי אחר כך". צופה נוסף כתב: "אני חושב שזה נראה ממש נחמד, אבל אם היו מבטיחים לי סטייק והייתי מקבל את זה, הייתי מתקשר למשטרה?". צופה אחר הוסיף: "למה שלא תאכלי קרטון ותקראי לזה סטייק?".

היו גם כמה שהגנו עליה, כולל חשבון הטיקטוק של קבוצת PETA לזכויות בעלי חיים. הם אהבו את המתכון וכתבו: "אנחנו אוהבים סטייקים של כרובית שמצילים חיות". אחר הוסיף: "נכון, אין לזה טעם של סטייק, אבל כשמתבלים את הכרובית נכון היא יוצאת ממש טעימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully